/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
De vaardigheid van de NH Kiteking wordt Kingjitsu genoemd.
En ik altijd maar denken dat K1 een afgeleide is van de Kitekings... 
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
En als je de kreet hoort "ja ja komt ie" plat op de grond gaan liggen,en wachten totdat het geluid weer weg is.
|
|
|
franco

|
nog iemand op andijk geweest lijkt hier wel wat wind te staan(enkhuizen(
|
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Laatste wat ik van hem gehoord heb is dat ie veel werkt idd en als ie niet werkt trekt ie rond in een Camper en promoot ie Martini geloof ik ... benieuwd waar ie dit weekend neerstrijkt 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zie dat mijn favoriete weer(wind)site voor morgen weer wat wind doorgeeft...laten we hopen dat het uitkomt . 
|
|
|
|
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
kijk wat ik gevonden heb???  Ik wist dat ik het nog ergens had...  de bijbel der bijbels
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
Nice Leon, vooral de term illusie is nu op 1 van de kite kings van toepassing 
|
|
|
PeeWee

|
Shit daar gaat mijn verhaal dat ik helemaal vanuit het niets het kitekings logo ontworpen heb. Trouwens waar blijven andere kitekings "chapters"?  Trouwens er is nog een veel langer niet gespot lid, ene Fizz (of fist) meister. See joes
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Tegenwoordig werkt tie 24 uur per dag en je ziet hem nooit meer Afgelopen weekend vond ik um in me achtertuin, laveloos van de limonade  Hij werd bewaakt door drie enorme honden.
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Dat moet dan wel een soort god zijn Peewee  "Chapters"  Hij is goed Leon!!! Stukje bij beetje krijg ik steeds meer beeld wie en wat de Kite Kings nu eigenlijk zijn... Heb je even tijd voor dit filmpje...., geouwetakkebos en kinderachtige gedoe even ter zijde wel lekkere beelden
http://vimeo.com/43146060
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Dit schijnt een (verbannen) oud lid te wezen, kan hem niet maar hij zat vroeger bij die sekte
Tegenwoordig werkt tie 24 uur per dag en je ziet hem nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naah, maar alstie nu gwoon het kitekingz logo over zijn verbannen Best logo tattoet, of nog beter brending... (ja ja komt ie, yiiiiiiihaaaaah) dan is ie gwoon weer het mannetje van de 1e rij bij de kitekingz 
|
|
|
FlyingHigh

|
Heel gek hoor, maar ik hoor hier bij mij in de wijk af en toe de kreet ...JJJIIIIhHHHAAAAAA, voorbijkomen. Tis net of zijn geest hier rond spookt  . BEST wel eng.
|
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Die minikites zijn gaaf!  FF ontopic mannuh....waar en wanneer gaan we beulen?
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Straks heb je 6 vliegerts thuis liggen. Wat moet je nou toch allemaal met die zooi man. 
|
|
|
FlyingHigh

|
Ik ga zitzakken produceren, daar ben ik nu vast stof voor aan het inslaan  W8 maar tot jij weer het water op kan, dan wil jij ff aan mij elementjes hangen en neem jij ze er ook bij  . Dan lukt die darkslide je ook meteen en heb je geen angst of zaklandingen meer  Ach anders verkopen we ze gewoon weer. Denk dat ik mijn nitrootjes er wel bij ga houden. Dan hoef je maar 2 kitesmee op reis te nemen. 
|
|
|