|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

|
Lekker man, als al die zomerkiters pleite zijn  En nee, geen haaien gezien, maar wel een dooie kleine pinguin op het strand zien liggen. Verder is het hier echt relaxed man. Bijna elke middag/avond wind. Ookal een downwinder gedaan, zo gruwelijk, dat moeten we op wijk ook gaan doen man. Ik ga ff rondneuzen voor een golfsurfboardje voor als het niet waait of gewoon voor met de kite. Maar wat ik al eerder zei, die gasten hier kunnen zo goed straploos golfrijden hier, ook gasten van in de 40.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Zondag weer naar Ijmuiden. Wij zullen er tussen 10 en 11 uur zijn.
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

|
Je kan in elk geval goed zien dat ze altijd gesurft hebben. Nu met een kite erbij gaan ze helemaal los, inlusief airials en weer in dezelfde golf landen.
|
|
|
roeb
Gast
|
Zo het was lekker fris, waaide wel aardig..
Beetje jammer dat ik mn vin uit mn board heb gevaren... Hij is dwars door mn board gegaan, dus dat wordt een nieuw board, of een dure reparatie..
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Morgen 10 uur Ijmuiden. Vaar met golfsurfer en Waroo 9 of 7!
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
morgenmiddag toch maar S'hout? Andijk met NW is ook niet alles...
|
|
|
roeb
Gast
|
En schellinkhout nog minder, volgens mij dan...
Ik kan morgen niet.. Geniet ervan mensen!
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Is je kompas in de war? NW op S'hout aflandig??? ....ok Andijk miss. toch wel beter
|
|
|
|
|
|
surf
Geen avatar
|
IJMUIDEN mensen.....lekkere golfen, betere wind, warmer etc etc etc. Gewoon ook naar IJMUIDEN komen mensen......
|
|
|
@LaurenS

|
IJMUIDEN mensen.....lekkere golfen, betere wind, warmer etc etc etc. Gewoon ook naar IJMUIDEN komen mensen......
Zat vandaag op Wijk.Ik zit er zwaar aan te denken om het wat rusriger aan te doen morgen.Het ging lekker te keer,wat een wind en golven. Morgen lekker relaxed naar muiderberg of zo.Ff uitpuffen.Word ook een dagje ouder.... 
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Morgen lekker op Muiderberg knallen! Zal wel lekker koud worden.
Ohja, vraagje. Ik draag een cap. Nu schuurt die cap nogal bij mijn nek waardoor het er elke keer als ik ben wezen kitesurfen uitziet alsof ik mezelf heb proberen op te hangen. Nu staat dat niet echt charmant. Iemand tips? Talkpoeder ofzo misschien?
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ja, maar dan kan ik geen ruige anale sex meer hebben met jonge meisjes................
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Maar et waait toch niet? Neem je de 20 mee? 
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Muiderberg was wel "grappig" al had ik materiaal pech dus heb weinig kunnen kiten. Zit een bevestiging op mijn bar die nodig een tie-rap nodig heeft maarja, die had ik uiteraard nu net niet bij me. Dus nog een takke end naar de kant terug moeten lopen......brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|