Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #30975 Juli 19, 2012, 10:59:07
edit2Rapporteer  
Ik kom ook maar weerderus naar Wijkiki  YeSS
mot wel effe geduld hebben vrouwtje wilde nog effe wat boodskappies in huis halen, heb ik effe toid voor een bakkie pleur. Grin

Wordt weer een top dag op Woik  ThumpsUp  Cool Joepie YeSS  Mot je nog mee rijde, of rij jj ????  ListenToMe ThumpsUp
Vrouwe je kenne beter kippe houwe  ThumpsUp Cool Joepie Cool Joepie Cool Joepie
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #30976 Juli 19, 2012, 11:27:03
edit2Rapporteer  
Heerlijk avondje gehad bij de pier gister, na wat opstartproblemen super gevaren met de 8 op korte lijnen.  Onder de kant leek de wind net ff wat minder, verder naar buiten bleef er meer. Her en der een spatje regen maar dat mocht de pret niet drukken. Golven waren echt supermooi, clean en hoog en een mooi lange periode.

Carven met de twintip doet toch verlangen naar een surfboard...

Opvallend veel goede windsurfers ook, heb ze mooie dingen zien doen! Onderlinge sfeer was ook goed.
japo

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #30977 Juli 19, 2012, 16:41:22
edit2Rapporteer  
Was top op Schellinkhout.
Lekker met de 9
Bedankt Richard voor de bezoekerspas :-)
Jan ik zag je nog bezig, maar liet je maar met rust dan kan je je beter concentreren
Kortom heerlijk dagje ondanks de regen
Hee die Erwin..alles goed?

Ja..lekker geoefend..gaat steeds beter maar had soms wel even moeite met die windstoten als ik de kite instuurde. Wel een machtig gevoel dat kiten..heerlijk. Jammer dat ik je gemist heb. Als het wat beter gaat kunnen we misschien een keer bij Wijk afspreken.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #30978 Juli 19, 2012, 17:24:59
edit2Rapporteer  
Top sessie met de 9 meter en een zonnetje op wijk.  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Vaarde op eeen gegeven moment richting de pier toen er iemand hard zat te schreeuwen. Ik dacht gelijk iemand in nood, bleek het een visser op het strand te zijn die zat te vissen in de activiteiten zone  ThumpDown

Het mot toch niet gekker worde op Wijk, hele pier om te vissen gaat tie op het strand zitte  ThumpDown ThumpDown
Fe®®y

Berichten: 424
Antwoord #30979 Juli 19, 2012, 17:28:32
edit2Rapporteer  
die zag al een lekkere haring met ui aan zijn lijn zitten 
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #30980 Juli 19, 2012, 17:53:54
edit2Rapporteer  
Wat is dat toch heerlijk varen zo zonder wetsuitje, zon, 28graden en een watertemp van  ik schat 23graden. TOP kunnen varen op Bonaire Cool Cool Mijn backroll gaat nu 9 van de 10 keer goed met gewoon doorvaren Joepie YeSS
Te gek om opeens een turtle van ongeveer een meter op te zien duiken. Ff mezelf ernaast laten zakken en het beessie bleef me rustig aan liggen gapen, om na een paar minuten, weer rustig de diepte in te duiken YeSS YeSS. Gezellig om op het strandje weer een hoop bekenden te zien en er heerlijk te chillen. Blij dat ik er 7 augustus weer naartoe Moet. Oja en daarna moet ik naar Curacao ThumpsUp. Ik werk me kapot joh Grin Grin

Goed om te lezen dat jullie je ook prima vermaakt hebben!!! Joepie ThumpsUp

Helemaal happy met je nieuwe setje Klaas? Meteen maar ff downwindertje mee gedaan, las ik ThumpsUp ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #30981 Juli 19, 2012, 19:16:50
edit2Rapporteer  
Welliswaar geen schildpadden, geen 28 graden maar wel een Topmiddag op Wijkiki, heerlijk westen windje vol gepowered met de 10 lekker door de Hollandsche golven kiten. Heerlijk lange rakken kunnen maken.
Bijna 1 week vacantie om en nu van de vier, drie dagen kunnen kiten. YeSS
Wat nu naar La Balena, hoppa Ollanda zal je bedoelen, Joepie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #30982 Juli 19, 2012, 19:56:32
edit2Rapporteer  
Citaat
Wat nu naar La Balena, hoppa Ollanda zal je bedoelen


http://www.spotfav.com/spot/sant-pere-pescador/cam

5 tot 8  knopen, topsessie voor Frankie zwaffie  ThumpDown  loser Grin
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #30983 Juli 19, 2012, 20:55:24
edit2Rapporteer  
Wat is dat toch heerlijk varen zo zonder wetsuitje, zon, 28graden en een watertemp van  ik schat 23graden. TOP kunnen varen op Bonaire Cool Cool Mijn backroll gaat nu 9 van de 10 keer goed met gewoon doorvaren Joepie YeSS
Te gek om opeens een turtle van ongeveer een meter op te zien duiken. Ff mezelf ernaast laten zakken en het beessie bleef me rustig aan liggen gapen, om na een paar minuten, weer rustig de diepte in te duiken YeSS YeSS. Gezellig om op het strandje weer een hoop bekenden te zien en er heerlijk te chillen. Blij dat ik er 7 augustus weer naartoe Moet. Oja en daarna moet ik naar Curacao ThumpsUp. Ik werk me kapot joh Grin Grin

Goed om te lezen dat jullie je ook prima vermaakt hebben!!! Joepie ThumpsUp

Helemaal happy met je nieuwe setje Klaas? Meteen maar ff downwindertje mee gedaan, las ik ThumpsUp ThumpsUp

Dat klinkt allemaal erg vervelend Herman ! Cool Grin

Have Fun !
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #30984 Juli 19, 2012, 21:34:02
edit2Rapporteer  
Was ook allemaal erg vervelend. Iemand moest het doen en toen heb ik mij maar opgeofferd Grin. Isvast een voorproefje van el Gouna YeSS. Zin annnnnnnn!!!
Jammer dat hier ff geen woei is de komende dagen ThumpDown. Heb wel ff zin om te kiten en te ouwenelen met de restvan de KK. Ga nu maar ff lekker mijn mandje in, dan ben ik morgen weer het mannetje. See ya
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #30985 Juli 19, 2012, 21:56:24
edit2Rapporteer  
sweet dreams about your swimming turtle Grin
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #30986 Juli 20, 2012, 00:05:13
edit2Rapporteer  
Nou dar dreamverhaal gaat nog ff niet op..pfff. Slapen lukt weer eens niet. ThumpDown ThumpDown
franco

Berichten: 874
Antwoord #30987 Juli 20, 2012, 09:01:51
edit2Rapporteer  
mijn eerste week vrij en ja hoor geen wind, hoop dat dit snel verandert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  SNIK SNIK.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #30988 Juli 20, 2012, 09:54:11
edit2Rapporteer  
mijn eerste week vrij en ja hoor geen wind, hoop dat dit snel verandert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  SNIK SNIK.

Maak je niet druk Franco, over 4 weken komt daar vast verandering in ! Cool Grin
Vandaag nog 10-16 knp NW, misschien nog ff naar Wijk of Andijk en anders kan
je altijd nog ff lekker in 't zonnetje gaan zitten met een lekker bakkie ! ThumpsUp

ps. Als de zon er is tenminste ! loser
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #30989 Juli 20, 2012, 11:19:43
edit2Rapporteer  

Maak je niet druk Franco, over 4 weken komt daar vast verandering in ! Cool Grin
Vandaag nog 10-16 knp NW, misschien nog ff naar Wijk of Andijk en anders kan
je altijd nog ff lekker in 't zonnetje gaan zitten met een lekker bakkie ! ThumpsUp

ps. Als de zon er is tenminste ! loser

Sinds wanneer ben jij so positief Frank  Huh ,gaat het wel goed met je  schater schater
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #30990 Juli 20, 2012, 11:27:12
edit2Rapporteer  
Citaat
Wat nu naar La Balena, hoppa Ollanda zal je bedoelen


http://www.spotfav.com/spot/sant-pere-pescador/cam

5 tot 8  knopen, topsessie voor Frankie zwaffie  ThumpDown  loser Grin


Richard ikben hier nu 5 dagen en heb er nu al 4 (mid)dagen kunnen varen...je moet niet naar die windsites kijken er waait hier een thermische wind en die wordt nooit vemeld..maar kijk vanmiddag maar op de webcam dan zie je mij weer voorbij knallen..
Hier even een foto genomen ban mij dakterras de eerste kites hangen er alweer..
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #30991 Juli 20, 2012, 11:32:11
edit2Rapporteer  
Moet de kift zijn Frank,hij is gewoon jaloers dat je lekker kan varen in je shorty   Tongue
Veel plezier Frankie vanmiddag met de 17m2  schater
Ziet er spannend uit al die kites op 12 uur op die foto   Grin Grin ,geintje ....have fun gozer.genietuhhhh  Cool
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #30992 Juli 20, 2012, 11:55:11
edit2Rapporteer  
Lekker hoor Frank, dicht bij de kitespot en lekker warm weer.  Joepie
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #30993 Juli 20, 2012, 12:48:43
edit2Rapporteer  
Ziet er spannend uit al die kites op 12 uur op die foto   Grin Grin ,geintje ....have fun gozer.genietuhhhh  Cool

Lijkt wel een trosje Pienootjes bij elkaar  Grin

Frank have fun, jij bent tenslotte degene die het laatst lacht... Yiiiihhhhaaaaahh  Joepie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #30994 Juli 20, 2012, 14:53:31
edit2Rapporteer  
Citaat
Richard ikben hier nu 5 dagen en heb er nu al 4 (mid)dagen kunnen varen...je moet niet naar die windsites kijken


Ik kijk helemaal niet naar de windsites maar naar de webcam en die liegt nooit, als je niemand zie varen  ThumpDown loser Grin

http://www.spotfav.com/spot/sant-pere-pescador/cam

7 tot 12  knopen, en 33 graden Celcius zie ik nu weer op de webcam kortom een  topsessie met je 30 meter  ThumpsUp     

En 4 middagen een uurtje varen is toch weer een hele ochtend gevaren,  ThumpsUp  niet waar Frank  ThumpsUp  Grin

Nog 2 weken en dan ben je weer lekker thuis op je vertrwoude zoetloze Schelli   ThumpsUp Joepie YeSS
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #30995 Juli 20, 2012, 15:08:09
edit2Rapporteer  
Richard,
Gewoon even de webcam blijven bekijken en dan zie je dat hij draait naar de kitezone.(links)
De webcam staat op la gaviotta ( heb jij toch ook gestaan)?
Windmeter geeft 7 knopen aan maar ongeveer 30 man is aan het varen..........Tja
Dat jij slechte ervaringen hebt gehad Spanje wil niet zeggen dat iedereen deze heeft toch? ThumpsUp
Heb ieder jaar (6 jaar) heerlijk kunnen varen. InLove

franco

Berichten: 874
Antwoord #30996 Juli 20, 2012, 17:32:56
edit2Rapporteer  
HEE FRANK OVER VIER WEKEN BEN IK AL WEER EEN WEEK AAN HET WERK, HEB DUS DRIE WEKEN, GAAT GEWOON WEER WIND KOMEN OM DAT IK DAT WIL.
dus beetje positief hoor anders moet ik drie weken in de zon zitten, en dan ga ik niet meer werken maar ga dan voor de WW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #30997 Juli 20, 2012, 20:55:01
edit2Rapporteer  
Morgen Supdag in noordwijk las ik op hanglos, supjes zijn te gebruiken/testen daar.
Nog badgasten  heen ? Grin

4 weken vrij en geen wind , dan maar wat bakken en misschien een last minute of roadtripje !
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #30998 Juli 20, 2012, 21:08:52
edit2Rapporteer  

Maak je niet druk Franco, over 4 weken komt daar vast verandering in ! Cool Grin
Vandaag nog 10-16 knp NW, misschien nog ff naar Wijk of Andijk en anders kan
je altijd nog ff lekker in 't zonnetje gaan zitten met een lekker bakkie ! ThumpsUp

ps. Als de zon er is tenminste ! loser

Sinds wanneer ben jij so positief Frank  Huh ,gaat het wel goed met je  schater schater

Martini doet wonderen ! Tongue
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #30999 Juli 20, 2012, 22:35:52
edit2Rapporteer  
Morgen Supdag in noordwijk las ik op hanglos, supjes zijn te gebruiken/testen daar.
Nog badgasten  heen ? Grin

4 weken vrij en geen wind , dan maar wat bakken en misschien een last minute of roadtripje !

pfff, 4 weken, wat een luizenbaantje die bouw
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.