|
the littleman

|
Het was weer een topper op schellie!!! Van 10 tot 3 super lekker, daarna kakte het in en NW. Laat de foto's maar komen cabrina kid 
|
|
|
TBK

|
Schellinkhout was ook leuk !  Lekker over het dijkie heen gekeken met de Nitro V2 , 10m !  Kan niet anders zeggen top kite.  Gemiddelde bardruk, stabiel en een idiote lift en hangtime !  Oh ja, niet te vergeten, de zelfgemaakte appeltaart was lekker Partrick ! 
|
|
|
|
|
onderaqua

|
Vandaag op Schell. In het begin van de ochtend veel beginners op het water. Na een uurtje kwam de wind goed door met als resultaat` Twee kites vlogen over de dijk gelukkig zonder bestuurders. 1 persoon dacht gewoon even in het wind venster zijn kite op te laten,resultaat salto in de greppel dubble flikvlak tegen de dijk. En als aardbei op de taart weer een ssssssssssssssssssssssukkel die zijn kite opliet in het windvenster. Resultaat stuiterbal over het gras rakelings langs een afvalbak.jump tegen de dijk om vervolgens over de dijk heen te stuiteren met de kite in en over de bomen.  Iedereen maar roepen laat die kite los maar ja die kite laat je niet zo maar los he.  Al met al heerlijke dag met veel vertier en mooi windje. 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Tja ...Moest werken was pas na 15.00 op Schell ...de meeste kwamen al weer van het water af  want de wind viel weg...maar toch even wezen varen met mijn 9 mtr ...en later nam de wind weer behoorlijk toe had moeite met mijn 9 mtr .. Het was wel vlagerig bij de kant maar als je verder het water op ging was het goed te doen ....moest zelf een meisje helpen omdat zij haar kite niet meer kon houden en niet meer naar de kant kon komen ... maar het liep goed af ..  Hopelijk Zondag nog wat wind ...maar dan wel uit de goede richting..(ZW) 
|
|
|
FlyingHigh

|
Vandaag op Schell. In het begin van de ochtend veel beginners op het water. Na een uurtje kwam de wind goed door met als resultaat` Twee kites vlogen over de dijk gelukkig zonder bestuurders. 1 persoon dacht gewoon even in het wind venster zijn kite op te laten,resultaat salto in de greppel dubble flikvlak tegen de dijk. En als aardbei op de taart weer een ssssssssssssssssssssssukkel die zijn kite opliet in het windvenster. Resultaat stuiterbal over het gras rakelings langs een afvalbak.jump tegen de dijk om vervolgens over de dijk heen te stuiteren met de kite in en over de bomen.  Iedereen maar roepen laat die kite los maar ja die kite laat je niet zo maar los he.  Al met al heerlijke dag met veel vertier en mooi windje.  Altijd dolle boel op Schell. It happens only @Schellie 
|
|
|
ditispablo

|
Wijki was geweldig, mooie vlakke stukken, hard werken met de 8 Switch Nitro, en dus hoog genoeg om ff de borrel bij Bloemendaal te checken !
|
|
|
FlyingHigh

|
Wijki was geweldig, mooie vlakke stukken, hard werken met de 8 Switch Nitro, en dus hoog genoeg om ff de borrel bij Bloemendaal te checken !
doe je weer goed Pablo. Blijven lekker kitjes hè die nitrootjes?! 
|
|
|
joosie

|
Om15.30 toch maar even de 9,5kahoona opgelaten op schel wind was noorwest geworden en veelste vlagerig achterop was windje behoorlijk top ongeveer 17.00 werd ik gwoon gelift zeker +25knoopies, ook andere kiters hadden duidelijk moeite, een aantal loopte over t water achter hun kite aan  pff wat een raar windje vanmiddag, wasde heledag dus spektakel op schel!
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Om15.30 toch maar even de 9,5kahoona opgelaten op schel wind was noorwest geworden en veelste vlagerig achterop was windje behoorlijk top ongeveer 17.00 werd ik gwoon gelift zeker +25knoopies Wat doet iedereen toch met Noord west op Schel ????? Ga naar Andijk of de kust  Hoop klachten over vlagerige wind en problems op schel, met deze wind is het vragen om problemen  Vanmidag op Wijk heerlijk zonder problemen gevaren met de 7 meter  , top sessie  Lekker over het dijkie heen gekeken met de Nitro V2 , 10m Van harte gefeliciklapstaart met je nieuwe kites Frank, veel plezier ermee 
|
|
|
TBK

|
De wind was tot half 3 vanmiddag gewoon zuidwest tot west Ries dus geen enkel probleem.
|
|
|
franco

|
halo kite gabbers ik moet voor ruim een week afschijt nemen van jullie allemaal, van daag eindelijk al mijn kite's verkocht op schellinkhout, dus als ik er weer ben herken je mij weer aan mijn ouwe vertrouwde merk cabrinha, zie jullie later weer op het water.
ZAL WEL FF AFKIKKEN WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
TBK

|
halo kite gabbers ik moet voor ruim een week afschijt nemen van jullie allemaal, van daag eindelijk al mijn kite's verkocht op schellinkhout, dus als ik er weer ben herken je mij weer aan mijn ouwe vertrouwde merk cabrinha, zie jullie later weer op het water.
ZAL WEL FF AFKIKKEN WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Congratulatione di FRANCO, DAT WORDT WEER SJOPPEN ! 
|
|
|
franco

|
komt goed frank 7 en 9 is besteld. kan niet wachten haha hopelijk volgendeweek vrijdag binnen.
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer top op wijk, helaas wat laat want ja, iemand moet werken maar toch zo'n1,5/2 uurtjes kunnen kunnen kiten. Wel een beetje druk en verbazingwekkend veel beginners die met aanlandige wind en 26-38kn aan het kiten waren.
|
|
|
|
Guust

|
Topmiddag op Wijk gisteren! Lekkere bakkies daar. Ik vraag me wel af of IJmuiden niet (nog) beter geweest is 
|
|
|
|
the littleman

|
komt goed frank 7 en 9 is besteld. kan niet wachten haha hopelijk volgendeweek vrijdag binnen.
Lekker Franco ben benieuwd
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
Ik ga morgen ook wel ff op wijkie buiten spelen, beeld te lang geleden, hopen dat de wind ook nog wat doet.........
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ben bang dat het voor het mooie net te kort is morgen.  Ga effe me kiteje plakken, zag dat er een scheurtje in het doek zit.  Franco wat heb je besteld van Cabrinha de Switchblade 
|
|
|