Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #33225 Oktober 27, 2012, 17:52:36
edit2Rapporteer  
mmmm dat is inderdaad lastig.
Spulletjes Oke??
Wel mijn eerste meter gemaakt hoor, maar daarna klapte ik weer op het water.
Had zelf mijn eigen 7 en 10 mee, veel te klein dus.
Toen de 15 en 17 van mijn leraar gebruikt, maar dat was wel lastig.

Wel goed leren vliegeren met weinig wind Smiley
Waar was jij & hoelaat als ik vragen mag? De wind was @ de brouwersdam namelijk goed aan...de klotsbak btw ook Sad
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33226 Oktober 27, 2012, 18:06:36
edit2Rapporteer  
mmmm dat is inderdaad lastig.
Spulletjes Oke??
Wel mijn eerste meter gemaakt hoor, maar daarna klapte ik weer op het water.
Had zelf mijn eigen 7 en 10 mee, veel te klein dus.
Toen de 15 en 17 van mijn leraar gebruikt, maar dat was wel lastig.

Wel goed leren vliegeren met weinig wind Smiley
Waar was jij & hoelaat als ik vragen mag? De wind was @ de brouwersdam namelijk goed aan...de klotsbak btw ook Sad
Van 11:00 tot 12:00 op Medemblik gewacht, toen naar Andijk gereden.
Toen ongeveer 16:00...
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #33227 Oktober 27, 2012, 18:36:57
edit2Rapporteer  
Hoi badgastuh,nog ff een kleine update ,want jullie hebben in dat koude kikkerlandje toch geen ruk te doen   Grin Grin
Momenteel zitten we in Prea ,plan was om noordelijker te gaan ,maar dat is zinloos want het waait hier al van de planeten.
Gister een downwinder gedaan van 2 uurtjes met de kleine maatjes.Die gasten hier varen hun directional met vier metertjes  ThumpsUp .We hebben hier de ultieme kitehangout bij Rancho do Peixe(zie pica) .Van alle gemakken voorzien en we hebben ook al duitse vrienden gemaakt  Tongue .Vandaag naar de lagoon hier vlakbij,zal wel vlagerig zijn ,maar dat nemen we maar voor lief  Tongue .Vele winderige groeten.......ennuh we blijven nog even  ThumpsUp ThumpsUp


Lekker daar blijven Peet. Moet ik ff langs je moeder gaan voor een bakkie.
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #33228 Oktober 27, 2012, 18:38:16
edit2Rapporteer  
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Sad
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #33229 Oktober 27, 2012, 18:45:11
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=zLF8iTjHSN8&feature=context-cha


Hoe is het toch met novaaatje ????   ThumpsUp   ThumpDown  Januari 2008 zonder droogpakkie, Bikkels waren dat toen ThumpsUp   tegenwoordig allegaar mietjes met die droogpakke  Grin  loser
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #33230 Oktober 27, 2012, 20:21:23
edit2Rapporteer  
Zegt ons opper mietje, die dit jaar als eerste met een droogpakkie het water opging Grin Grin
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33231 Oktober 27, 2012, 20:31:17
edit2Rapporteer  
Vond het IJselmeer niet echt koud...
Pas na 3 uur toen ik meerdere malen koppie onder over de bodem getrokken werd en 12.5 liter water binnen had gekregen via neus en mond was ik d'r pan klaar mee :')
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #33232 Oktober 27, 2012, 20:53:12
edit2Rapporteer  
Je bent dus lekker aan de bar blijven sjorren, toen je erin lag!! Volgende keer proberen de bar van je af te duwen, als je onderuit gaat.
Heb je toch weer 3 uurtjes oefenen te pakken ThumpsUp goed beziggggg!
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #33233 Oktober 27, 2012, 21:41:22
edit2Rapporteer  
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Sad

Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #33234 Oktober 27, 2012, 22:05:39
edit2Rapporteer  
Zegt ons opper mietje, die dit jaar als eerste met een droogpakkie het water opging Grin Grin

En Zo Was Dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ThumpsUp  Heeeeeerlijk die droogpakkies  ThumpsUp ThumpsUp
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #33235 Oktober 27, 2012, 22:15:25
edit2Rapporteer  
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Sad

Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op.

Maar toch wel goed dat je begon met pompen he Wink.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #33236 Oktober 27, 2012, 23:06:39
edit2Rapporteer  


Hoe is het toch met novaaatje ????   ThumpsUp   ThumpDown  Januari 2008 zonder droogpakkie, Bikkels waren dat toen ThumpsUp   tegenwoordig allegaar mietjes met die droogpakke  Grin  loser

Lachuh dat filmpie uit de oude doos,dat waren noch us teiden...en wat een sprongen van mij met mijn reet naar achter   schater schater schater
Kitedoctor

Berichten: 89
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #33237 Oktober 27, 2012, 23:21:03
edit2Rapporteer  
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Sad

I told you so...;-)

Maar dat was zo'n sessie in het zonnetje toch wel waard...
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #33238 Oktober 27, 2012, 23:38:08
edit2Rapporteer  
Hier gelukkig geen last van de kou, vanmiddag gewoon weer 20gr met een zonnetje. Morgen staan er weet 30kn op t programma Smiley
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #33239 Oktober 27, 2012, 23:39:45
edit2Rapporteer  


Hoe is het toch met novaaatje ????   ThumpsUp   ThumpDown  Januari 2008 zonder droogpakkie, Bikkels waren dat toen ThumpsUp   tegenwoordig allegaar mietjes met die droogpakke  Grin  loser

Lachuh dat filmpie uit de oude doos,dat waren noch us teiden...en wat een sprongen van mij met mijn reet naar achter   schater schater schater
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Sad

Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op.

Maar toch wel goed dat je begon met pompen he Wink.


Ah, dan weet ik wie je bent Cool  Maar inderdaad, was heerlijk om ero te staan! Jij lekker gevaren?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #33240 Oktober 28, 2012, 00:04:00
edit2Rapporteer  
Hier gelukkig geen last van de kou, vanmiddag gewoon weer 20gr met een zonnetje. Morgen staan er weet 30kn op t programma Smiley

Top Man, Tarifa !! ThumpsUp   wil er zeker nog een keer heen !!   ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #33241 Oktober 28, 2012, 00:06:51
edit2Rapporteer  
Citaat
Lachuh dat filmpie uit de oude doos,dat waren noch us teiden...en wat een sprongen van mij met mijn reet naar achter   
 
Toen wist je nog geen eens dat Brazilie bestond, iedereen was gelukig en elke dag hadden we windt en geen droogpakkies !!!!!  ListenToMe  ThumpsUp   Joepie YeSS Cool Grin
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33242 Oktober 28, 2012, 09:27:51
edit2Rapporteer  
Ik heb gewoon spierpijn in mijn buik, benen en billen van gisteren Grin
Waar gaan we vandaag beulen jongens, Schellinkhout ?

Wel vervelend dat het pas gaat waaien tijdens de klassieker (Feyenoord - Ajax) Sad
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #33243 Oktober 28, 2012, 09:32:45
edit2Rapporteer  
Jij wordt nooit een echte kiter. Die kijken namelijk niet naar dat vreselijke voetbal en gaan gewoon altijd het water op. Hou toch op het dat Ajax en Feijenoord geouwehoer. Blèh ListenToMe Cool Grin

Wordt vandaag tijdens de daglichtperiode maximaal een knoopie of 15 á 16 op Schellie. En dat pas in de middag. Daar ga ik echt niet voor rijden. Ik ga lekker de stad in een bakkie doen en wat winkelen. Morgenochtend ziet het er veeeeeeel beter uit en ga ik voor het werk misschien nog wel effies knallen op Schellie. YeSS
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33244 Oktober 28, 2012, 09:45:49
edit2Rapporteer  
Jij wordt nooit een echte kiter. Die kijken namelijk niet naar dat vreselijke voetbal en gaan gewoon altijd het water op. Hou toch op het dat Ajax en Feijenoord geouwehoer. Blèh ListenToMe Cool Grin

Wordt vandaag tijdens de daglichtperiode maximaal een knoopie of 15 á 16 op Schellie. En dat pas in de middag. Daar ga ik echt niet voor rijden. Ik ga lekker de stad in een bakkie doen en wat winkelen. Morgenochtend ziet het er veeeeeeel beter uit en ga ik voor het werk misschien nog wel effies knallen op Schellie. YeSS
Als de wind goed blijft staan rond die tijd ga ik ook gewoon kiten en laat ik voetbal zitten Smiley
Ik kan helaas alleen maar in het weekend kiten.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #33245 Oktober 28, 2012, 09:54:15
edit2Rapporteer  
Ik kan helaas alleen maar in het weekend kiten.

Toch je baas gewoon lief aankijken. Of morgenochtend heeeeeeel vroeg het water op, iets later beginnen en dan langer doorwerken. Of toch een droogpakkie kopen en dan ieder weekend het water op in de winter. Lekker varen als er sneeuw ligt op de stranden. Heb je het hele zeetje voor jezelf en een paar ouwe gekken, zoals ons, die er dan ook zijn. Grin YeSS
the littleman

Berichten: 817
Antwoord #33246 Oktober 28, 2012, 09:56:28
edit2Rapporteer  
Komt wel goed met de wind vandaag.
Tot vanmiddag geschellie.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #33247 Oktober 28, 2012, 10:04:01
edit2Rapporteer  
Ik weet niet wat iedereen (Ride) doet maar het begint al lekker te waaien. ThumpsUp
Op naar Schellie, opgef@ckt met die Mickey Mouse competitie. Grin
wokmonster

Berichten: 110
Antwoord #33248 Oktober 28, 2012, 10:29:39
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen die naar wijk gaan?
BdB

Berichten: 479
Antwoord #33249 Oktober 28, 2012, 10:32:34
edit2Rapporteer  
vanmiddag ook naar schell uurtje of 1 daar
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.