|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Watch out... t smurfendorp is weer in zicht 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Tobias is positief maar ik ga niet het water op met ZZW en een piswindje op zee.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Nope, ik ook niet. En voorspellingen voor Schellie zijn helemaal bagger. Nou ja, ik kijk het morgenochtend nog wel effies aan.
|
|
|
Giertje

|
Komop mannen doe niet zo vrekkerig en stap gewoon op de boot. Heb wat vertrouwen in de Gier. 
|
|
|
joosie

|
Nou die voorspelling van 12-20 knoopies morgen ochtend T zal weer net voldoende zijn met de 11,5m kahoona O ja morge ff Trax 2012 boardje testen van vdberg, kijken hoe t vaart met weinig wind?
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Zal t in Wijk toch nog wat worden...
|
|
|
wokmonster

|
Gaan er nog lui naar schellinkhout? Laat ff weten hoe de wind er is
|
|
|
|
wokmonster

|
En bedankt Peter Moet te doen zijn, neem het vliegdekschip maar wel mee Groet
|
|
|
joosie

|
He haring nu naar vdberg en dan 10.00 varen op schel staat lekker windje voor 11,5m
|
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Hmm ik zit te twijfelen. Ben brak en volgens mij is de wind niet super, maar als ik niet ga moet ik weer een week wachten 
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Hmm ik zit te twijfelen. Ben brak en volgens mij is de wind niet super, maar als ik niet ga moet ik weer een week wachten  Gewoon gaan dus!!!!
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Hmm ik zit te twijfelen. Ben brak en volgens mij is de wind niet super, maar als ik niet ga moet ik weer een week wachten  Gewoon gaan dus!!!! Ga jij ook  ?
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Haha, ik moet nog ffkes kijken. Maar je kunt gewoon weer verder met waterstarten, staat voldoende wind voor en je bent er toch weer ff op uit geweest!
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het begint hier al aardig te waaien...this wel wat frisjes..maar ik ga zo wel even op Schell. kijken.. Aankomende week ziet het er wel beter uit...maar dan kan ik niet.
|
|
|
franco

|
wie is er nu op schellinkhout en kan mij vertellen of er genoeg wind is????????
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ben al weer terug gereden ..onderweg leek het nauwelijks te waaien ..  . Volgens mijn favoriete weer(wind) site geeft ook nog eens aan dat de wind afneemt  Jammer...nu al twee weken niet meer op het water gestaan ..krijg een beetje afkick verschijnselen.. 
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Vind t te koud voor november, het is net 4graden op schellie. Misschien vanmiddag mocht t nog warmer worden.
|
|
|
|
|
|