Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #34450 December 09, 2012, 12:58:48
edit2Rapporteer  
Ik ga toch maar ff kijken op Schellie, zonnetje komt er ook doorheen.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #34451 December 09, 2012, 14:03:12
edit2Rapporteer  
John belde net en die heeft een top sessie gehad. Mooie vlakke stukken erin. Toch raar dat je dat op de cam niet goed ziet ThumpDown  Ik kom net mijn bed uigekropen en nu ff wakker worden met beelden van Wijk en een bakkie. YeSS
Stefan was er ook hoorde ik met een kan koffie voor de mannen. Doe je goed gozer ThumpsUp ThumpsUp. Hoorde dat jij niet ging, omdat je geen droogpakkie hebt Stef. Op internet staat een tweedehanssie voor 250€. 1 winter mee gevaren. Maatje M. Niks voor jou??  Was een gul enforcer trouwens. Daar varen de meesten van ons in.
Nou mannen...Top dat jullie zo'n lekkere sessie hebben gehad, ik ben blij dat ik  ff thuis gebleven ben. See you next time Joepie Joepie
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #34452 December 09, 2012, 14:41:32
edit2Rapporteer  
Oh what a perfect day!! WaZ Pier was weer eens heerlijk... Pure WZW en dus mooie vlakke straten tussen de golven, heerlijk kunnen varen (Ik begrijp niet dat mensen denken dat bij deze wind t een klotsbak is...  Grin  schater Herman je hebt eggie wat gemist hoor)

This was MY day  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin eindelijk en geheel onverwacht een volle loop gemaakt en nog een frontroll erbij. Natuurlijk niet helemaal geland met doorvaren, maarwel met t boardje als eerste op t water  Joepie Joepie Ik kon t zelf niet geloven... dit was dus de 3rd dimension of a loop....Meeeeeennnn dat was fokking totally awesome, this was my day!!!!!

De grap van t hele verhaal was dat t volledig onbedoeld was en alles zo allegezus snel ging (6m Religion) en de frontroll muoy bien van A tot Z doorgedraaid was dat ik dacht: 'Kben in de verkeerde film...' Fokk fokk fokk, wat was dit gjaaf!!!!



Totdat ik 10 minuten later iemand hielp met t oplaten van zijn kite en daarna zijn directional wilde brengen. Draai me om (in de wind), boardje krijgt vol de wind en ik verlies de grip op de rail met mijn linkerhand, pafff
Met dit als resultaat (verzoeki van Ries): kortom stomme fout, gewoon spullen beter vasthouden!!
surfingden

Berichten: 111
Antwoord #34453 December 09, 2012, 15:12:50
edit2Rapporteer  
Top sessie vandaag op schell zonnetje erbij en met z'n drieen op het water franco de bakker en ik super.
franco

Berichten: 874
Antwoord #34454 December 09, 2012, 15:14:34
edit2Rapporteer  
mmmmm ziet er goed uit dat oogje, schellinkhout was ook weer top 4 man op het water en een paar verdwaalde surfers, 9 m iets te veel maar al met al weer lekker gevaren. loser Joepie Joepie
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #34455 December 09, 2012, 15:23:33
edit2Rapporteer  
Tja ...Boys ...laat het dan even hier weten als jullie gaan dan had ik ook vanochtend gekomen ... Undecided
weer een dag gemist  Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #34456 December 09, 2012, 15:31:44
edit2Rapporteer  
Tja ...Boys ...laat het dan even hier weten als jullie gaan dan had ik ook vanochtend gekomen ... Undecided
weer een dag gemist  Grin
Waarom ga je dan niet naar Wijk ???? Vanmorgen liepen de eersten er al om een uurtje of 9 zoals je op dit forum kon lezen  ThumpsUp ThumpsUp. Was je weer te veel bezig met je plaatjes van die site die niemand begrijpt of zo ???  Grin Grin

Was lekker op Wijk met de 7.  2 sessies gevaren en de eerste sessie was heeeerlijk. toen een pauze en een broodje erin.  ThumpsUp ThumpsUp. Toen  begonnen aan de 2de sessie en binnen 10 minuten was ik 3 keer mijn nieuwe boardje kwijt.
Heb ik anders nooit, dus maar snel van het water afgegaan ook al omdat het helemaal donker begon te worden en er weer een verjaardag feest wacht.. 

Citaat
Met dit als resultaat (verzoeki van Ries): kortom stomme fout, gewoon spullen beter vasthouden
In het echt zag het er nog veeel beroerder uit, ik ging bijna van mijn stokkie  Cool  Grin

Morgen middag uurtje of 15.00 uur nog gaste ergens knalle ???  ListenToMe  ThumpsUp  Joepie YeSS
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #34457 December 09, 2012, 16:00:16
edit2Rapporteer  
Morgen middag uurtje of 15.00 uur nog gaste ergens knalle ???  ListenToMe  ThumpsUp  Joepie YeSS

IJMuiden is morgen 'the place to be'...
Tobi says: In ieder geval waait het maandag en dinsdag nog gewoon uit zee. Maandag nog flink hard uit NNW, dinsdag afneemt en iets meer noord. Benieuwd hoe mooi de golfies morgen om t zuidpiertje trekken,  Joepie mjammie

Tijdstip volgt nog...
Guust

Berichten: 71
Antwoord #34458 December 09, 2012, 16:05:39
edit2Rapporteer  
Hé @loha,

Nog bedankt voor het oplaten van mijn kite. Balen zeg! Was je sessie meteen voorbij?
Ik wens je een spoedig herstel.

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #34459 December 09, 2012, 16:08:35
edit2Rapporteer  
Thnx Ron!!
Komt allemaal goed... morgen gewoon weer t water op. Had ik maar beter motten opletten.
North bouwt zijn boards in ieder geval een stuk sterker  schater

Heb je zelf nog lekker kunnen varen?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #34460 December 09, 2012, 16:20:26
edit2Rapporteer  
Toch nog ff een uurtje op Schellie gekite Smiley. Water is pakweg 0 graden dus lekker koud, verder goed te doen qua temperatuur, enkel koude handjes. Wel duidelijk winterpijl, was echt 20cm diep en als je dan sprongen doet van 8m+ is het toch wel een beetje scary.

Windje behoorlijk vlagerig door de richting maar wel sterk genoeg voor de 7m. Kwam er wel snel weer achter dat 't zeetje een stuk leuker is, warmer, golven en diep. Dat zand neem ik maar voor lief Grin

Heerlijk rustig overigens, stond op een gegeven moment in m'n eentje op het water en daarna meest van de tijd met 3-4 man.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #34461 December 09, 2012, 16:35:22
edit2Rapporteer  
Hij was lekker op Wijk, helemaal topper, morgen naar IJmuiden!!!
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #34462 December 09, 2012, 17:08:29
edit2Rapporteer  
Nou Klaas je was al niet het knapste jongetje van de klas, maar dit ziet er toch niet goed uit.
Ik zou even wachten tot dat het weer helemaal dicht is voordat ik weer het water op zal gaan. InLove
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #34463 December 09, 2012, 17:24:01
edit2Rapporteer  
Jeetje wat een mooie berichten vandaag ( sorry Klaas )
Nog even en ik ben er weer bij
franco

Berichten: 874
Antwoord #34464 December 09, 2012, 17:25:41
edit2Rapporteer  
als we volgend weekend weer wind is, ga ik ook maar eens naar zee.
nieuwe handschoenen  van rubber zijn top komt geen wind door, en sluit super droog af.
geen kouwe handen meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #34465 December 09, 2012, 17:26:58
edit2Rapporteer  
Ik vind klaassie er wel iets knapper van worden zo. Mss de andere kant ook morgen nog ff doen... Moet wel symetrie inzitten nl Joepie Grin  InLove

Succes maar weer met het herstel YeSS
the littleman

Berichten: 817
Antwoord #34466 December 09, 2012, 17:27:48
edit2Rapporteer  
Het was helemaal top vandaag op Wijk.eerst met zn drieen Peter en John en stefan met de koffie ThumpsUp,waar ik
helaas geen tijd voor had!Ik moest zo snel mogelijk het water op om de evo 5m te testen.
En jahoor helemaal goedgekeurd Joepie.De rest van de dag was het lekker druk en gezellig.
Zag Robert nog een paar mooie hoge loops trekken (up_kitesmiley)zag er vet uit.Ik heb helaas die van Klaas niet gezien.
Beterschap met je oog Klaas ( ouwe loopert ) Joepie
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #34467 December 09, 2012, 18:29:50
edit2Rapporteer  
Welke handschoenen zijn dat Franco? Ik moet ook andere.
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #34468 December 09, 2012, 18:32:25
edit2Rapporteer  
Zooo was lekker op Wijkie Pier Grin
Wind trok ergens rond 14:00 uur flink door en het ging weer een beetje hoog
Daaninstallatietechniek

Berichten: 23
Antwoord #34469 December 09, 2012, 18:34:02
edit2Rapporteer  
Vandaag ook lekker kunnen kiten op wijk bij de bunker lekker rustig, alleen liep m'n droogpak weer eens vol met water :-( dus het werd wel een beetje koud
franco

Berichten: 874
Antwoord #34470 December 09, 2012, 18:40:59
edit2Rapporteer  
rubberen van het merk oniell wel bijna 50 euro 3mm ook zijn er schoentjes van(die heb ik niet)!!!
franco

Berichten: 874
Antwoord #34471 December 09, 2012, 18:43:11
edit2Rapporteer  
hee daan had jij dan je rits nog open???????  vorig jaar 1 janu ijs weg wij kiten was ik ook vergeten mijn rits dicht te laten doen, dus ik weet hoe koud het dan is hahhaa
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #34472 December 09, 2012, 18:59:03
edit2Rapporteer  
en we hebben er nog steeds lol om... ghehe  Tongue
Btw, had je hem vandaag wel dicht  InLove

Ik moest zo snel mogelijk het water op om de evo 5m te testen.
En jahoor helemaal goedgekeurd Joepie.

Gaan we merki wisselen...? Kdacht je neemt nu een RPM of een Fuel, nu toch over naar North of test je die SS's ook nog??
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #34473 December 09, 2012, 19:04:23
edit2Rapporteer  
hallo gabbertjes hier een berichtje van een beetje  zieke beun
vandaag klaar om te gaan kiten maar was niet geheel lekker dus dan maar thuis gebleven
blij dat jullie je weer vermaakt hebben
volgende keer ben ik er weer bij
nog 2 weekies door zwoegen dan ben ik lekker vrij tot in het nieuwe jaar

hey klaas ouwe brokken piloot
rustig aan man je word ook een daggie ouwer
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #34474 December 09, 2012, 19:11:36
edit2Rapporteer  
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yy Beun is back in town!!! 

Yiiiiiihhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hhh

Kun je niet gewoon morgen vorstverlet aanmelden en een daggie mee naar IJmuiden??  Joepie YeSS Joepie

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.