KiteFEEL

|
In Andijk is de wind aan nu!
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Volgens mij heb ik gistermiddag/avond een mooi weer sessie gemist op muiderberg. Vanmiddag in de herkansing. Hoop uur of 17:00 muiderberg
|
|
|
|
Giertje

|
Wat een top dag weer op Edam.  eerst het zoute water uit de kites gespoeld. Daarna een uurtje gevaren met de 11 en toen nog twee uur met de 9 het kon niet beter. Wel vies lauw dat water. 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ja iedereen zat op Andijk, begin middag en avond was windrichting goed en 18/23kn wind schat ik en soms nog iets harder. Wetsuit niet nodig gehad lekker bruin worden
|
|
|
Langbeest

|
mmmmmmm sessie gemist. Morgen?????
|
|
|
Tim_GTS5

|
We gaan het zien, vandaag ook 2x zoveel wind als voorspelt zowat thanks Kitefeel  kan je ons morgen ook weer berichtten ? 
|
|
|
@LaurenS

|
Morgen is ie ietsje minder als ik naar weer pro kijk maar woensdag gaat ie nog strakker aan...lekker hoor 
|
|
|
|
robbertvandermeer

|
Muiderberg was ook relaxed! Misschien morgen even op Ijburg kijken.
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hallo homey's morgen ben ik ook van de partij op ijbiza ben er rond 4 uur JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
|
|
|
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
|
Heeft iemand een adres van de Ijburg kitespot? Kan ik even kijken of het met het OV ook goed te bereiken is na werk 
|
|
|
|
KiteFEEL

|
Wat een topdag was het weer vandaag. Wat extra lekker is het om op dit soort dagen mensen enthousiast te maken van het kiten!! Morgen ben ik weer 09:00 op Andijk. Ik zal dan even een update plaatsen. Een tweede update volgt 14:15 uur. Ik verwacht morgen gewoon weer een kopie van vandaag  !! P.s. ik zet nagenoeg iedere dag een live windupdate op de KiteFEEL like pagina op Facebook. Handig als je twijfelt over de wind  .
|
|
|
BaSS

|
Wat een topland is nederland toch, altijd warm weer en altijd wind!!!
Snap alleen niet dat er ook vandaag weer gewoon een paar gasten VOL in het zwemdeel varen op Muiderberg.. Het was wel een uur of 19:30 al, maar er zwommen gewoon nog kinderen ! (afgezien van het feit dat het gewoon niet mag daar...)
Morgen weerrrrrrr.......!
|
|
|
|
DM2008

|
Helaas waren er een paar bezig in het zwemmersgedeelte, al meen ik dat er wel wat weggestuurd werden door een instructeur.
Sowieso was het dicht bij de kant een puinhoop met beginners en 'onhandige' medemensen, er ging nogal wat mis met oplaten voor het duimpje gegeven was, de lucht ingooien, en een setje gekruiste lijnen als afsluiter. Plus natuurlijk de circusartiesten die in dit oerwoud nog even wat trucks vlak voor de kant deden. Sessie voorrangsregels is ook niet overbodig voor een behoorlijke club mensen.
Zo, genoeg gezeik, want na even opkruiden was er heerlijk ruimte en een prima windje, ik heb enorm genoten van de lekkere wind en het zonnetje. Paar keer hard op m'n plaat gegaan haha! Maar ook heerlijk gesprongen en gedraaid en wat al niet meer. Vandaag dagje familie maar morgen weer!
|
|
|
KiteFEEL

|
Andijk nu: 13/14 knoopjes, meer uit het oosten(vanaf het haventje) dan gister. Behoorlijk vlak water maar nog niet echt de wind om je bed voor uit te komen. Vanmiddag mooi toenemend. Ook goed te zien op de windkaart van windfinder.
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
ik ga nu even op Edam kijken voor een ochtend sessie ...mot weer werken in de middag ...hoop toch nog een paar uurtjes te kunnen varen.. 
|
|
|
KiteFEEL

|
Wind is nu aan in Andijk. 15/16knp. Alleen aan t lesgeven.
|
|
|
|
Idefixe

|
ik kom ook ff die kant op 
|
|
|