Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #39050 Juli 29, 2013, 22:19:19
edit2Rapporteer  
Schel was wel megavlagerig af en toe, goed met de 9 maar morgen toch wel weer naar Wijk veeel lekkerder en stabieler windje.
Duidelijk  ThumpsUp
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #39051 Juli 29, 2013, 22:19:25
edit2Rapporteer  
zo, van 6 tot 9 op het water, eerst met 10M, tegen het eind nog ff half uurtje met de 7 (ja, ik was de enige, maar overpowered is nog niet mijn ding Smiley

weer ff wennen want dat zenuwachtige ding had ik het hele jaar pas 1 keer gebuikt.
't was trouwens druk voor een maandagavond op wijk.

Maar jongens wat een avond. Topweer, topwind, en nu afsluiten met een biertje met mijn vrouw en wat vrienden. Dat zijn werkdagen...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #39052 Juli 29, 2013, 23:05:01
edit2Rapporteer  
Citaat
hoe hoog kwam je dan kibbelingman ?


Ja................ je zal het wel niet gelofe natuurlijk maar ik was in de ouwe lulle hoek aan het kiten en er stond een mercedes vito met duitse badgaste op de dijk en die waren aan het juichen, waven en springen op de dijk toen ik aan het springen was.

Kon ze helaast tijdens de sprongen geen hand geven omdat ik boven ze was gespronge, ongelofelijk he, ????  Grin

Mot er wel bij vertelle dat dit tijdens hevige vlagen gebeurde en bij elke gigantische vlaag zo,n suuuuper sprong, ongelofelijk, toch ????   ThumpsUp  Grin

Morge weerrrrrrrrrrrrrrr naar schelli met die suuuuuuuuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrrrrr vlage   Cool Joepie ThumpsUp

Ps hoe is het met die balena zwaffie, hoor niks meer uit spanje geen windt ???????????  ThumpsUp  ThumpDown  Grin

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #39053 Juli 29, 2013, 23:28:47
edit2Rapporteer  
Denk dat ie nog in Frankrijk in de file staat  Grin Grin

Morgen camera mee met de 400mm lens. Zullen we je even op de picture zetten Ries. Bewijs wiilen we zien. Cool
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #39054 Juli 30, 2013, 08:14:24
edit2Rapporteer  
Denk dat ie nog in Frankrijk in de file staat  Grin Grin


Nee ,er staat helaas gewoon nog weinig wind in die omgeving,maar met zwaf weet je het nooit,die gast weet met de minste wind nog te varen met de 11m2...is de techniek zegt ie  InLove Lijkt er wel op ,verbaas me elke keer weer  InLove

Kakkieboffie ,ff naar carglass voor een sterretje  Grin ,en dan naar wijkiki  Cool ,jammer dat het sjonnetje het laat afweten  Undecided
joosie

Berichten: 967
Antwoord #39055 Juli 30, 2013, 08:15:19
edit2Rapporteer  
Mogge badgasten, zo ff naar van den berg ff shorty halen zo'n 5-3 pak is echt veul te warm Grin
Gisteravond alleen boardshort en lycra aan dat was net ff te koel
Daarna door naar schellie, was gisteravond top met de 9 meter dikke vlagen zaten ertussen Joepie
voorspelling is weer top voor vandaag morge ook nog
http://nl.windfinder.com/weatherforecast/markermeer_schellinkhout

Tim have fun op wijkie staat wel stukkie meer wind  ThumpsUp
http://nl.windfinder.com/weatherforecast/wijk_aan_zee_noordpier
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #39056 Juli 30, 2013, 08:20:00
edit2Rapporteer  
Nu ff ontbijtje bij van de valk,  daarna nieuwe pads scoren en dan richting wijk. 
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #39057 Juli 30, 2013, 08:39:46
edit2Rapporteer  
Koffie, broodje sch...te en knalle maar weer naar Schelli, Gelukkig geen zon hoef je niet te smere en ben je weer eerder het water op  Grin ThumpsUp  Cool Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie

http://hdtv.webcam.nl/alohabeach/

Wijk geen schuimkoppe en geen vlage  ThumpDown loser Grin
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #39058 Juli 30, 2013, 09:20:09
edit2Rapporteer  
Mogge badgasten, zo ff naar van den berg ff shorty halen zo'n 5-3 pak is echt veul te warm Grin
Gisteravond alleen boardshort en lycra aan dat was net ff te koel
Daarna door naar schellie, was gisteravond top met de 9 meter dikke vlagen zaten ertussen Joepie
voorspelling is weer top voor vandaag morge ook nog
http://nl.windfinder.com/weatherforecast/markermeer_schellinkhout

Tim have fun op wijkie staat wel stukkie meer wind  ThumpsUp
http://nl.windfinder.com/weatherforecast/wijk_aan_zee_noordpier
Momenteel hebben ze bij Lidl shortys in de aanbieding voor €30-,.
Ze vallen alleen wat klein, heb normaal een L, vriendin had voor de zekerheid L en een XL voor me meegenomen, maar ze zaten beide niet echt lekker.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #39059 Juli 30, 2013, 09:48:51
edit2Rapporteer  
Meer kiten dus om af te spekkuh.... OH  loser loser
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #39060 Juli 30, 2013, 10:32:09
edit2Rapporteer  
Bij de gemiddlede surfshop koop je een shorty van een fatsoenlijk merk voor 60 euro, heb je meer aan dan een 30 euro lidl ding.
niels195

Geen avatar

Berichten: 125
Logs: 0 | 23 uur
Antwoord #39061 Juli 30, 2013, 10:34:36
edit2Rapporteer  
Gaat er vanavond nog een beginner naar Zandvoort?

Ik ben geen beginner meer maar ga gewoon naar 'De Spot' toe. Zijn genoeg mensen daar die je wel willen helpen. Good luck!
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #39062 Juli 30, 2013, 11:05:12
edit2Rapporteer  
Meer kiten dus om af te spekkuh.... OH  loser loser
Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal.

Dus houd je vooroordelen aub gewoon lekker voor je.

Bij de gemiddlede surfshop koop je een shorty van een fatsoenlijk merk voor 60 euro, heb je meer aan dan een 30 euro lidl ding.
Ja ik breng ze beide terug, maar lees toch overal dat het wel goede kwaliteit is en dat veel mensen er 4 tot 5 seizoenen in varen, dat is toch redelijk lang ?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #39063 Juli 30, 2013, 11:07:53
edit2Rapporteer  
Prioriteiten stellen Grin
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #39064 Juli 30, 2013, 12:07:55
edit2Rapporteer  
Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal.

Dus houd je vooroordelen aub gewoon lekker voor je.

Kortom...stressspek  Grin

Lars, niets moet alles kan...  ThumpsUp of zoals Frank stelt: prio's stellen en niet teveel vragen op t forum kwakken, scheelt ook weer tojd om op t water te zijn  YeSS Joepie YeSS
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #39065 Juli 30, 2013, 13:12:00
edit2Rapporteer  
Citaat van So-Surreal
Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal.

Ja Ja Lars, het leven is niet altijd makkelijk!
Maar ja dan had je maar beter je best moeten doen op school en je moet thuis gewoon een keer laten zien wie de baas is een echte man gaat kiten en niet afwassen. Tongue
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #39066 Juli 30, 2013, 13:34:15
edit2Rapporteer  
Citaat van So-Surreal
Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal.

Ja Ja Lars, het leven is niet altijd makkelijk!
Maar ja dan had je maar beter je best moeten doen op school en je moet thuis gewoon een keer laten zien wie de baas is een echte man gaat kiten en niet afwassen. Tongue
Het is een Microsoft studie die ze niet op een opleiding aanbieden hoor, het is gewoon iets extra's Smiley
Ik probeer echt zo vaak mogelijk te kiten als kan, maar het komt niet altijd uit met de verplichtingen en de (wind)omstandigheden), vandaar dat ik zo reageer.

Daarom kan ik ook echt niet wachten om over 3 weken op vakantie te gaan.

Edit: Ach ja, snap eigenlijk niet eens waarom ik zijn opmerkingen aantrek, ik ken die kerel niet eens.... Smiley
bredo

Berichten: 593
Antwoord #39067 Juli 30, 2013, 14:23:56
edit2Rapporteer  
had mijn handen vol aan de 10 meter op catricum, maar wel weer lekker na twee weken vakantie! hihaaa!!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #39068 Juli 30, 2013, 14:29:50
edit2Rapporteer  
Citaat
en je moet thuis gewoon een keer laten zien wie de baas is een echte man gaat kiten en niet afwassen
En Zo Is Dat !!!!!  ListenToMe Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie

Citaat
Edit: Ach ja, snap eigenlijk niet eens waarom ik zijn opmerkingen aantrek, ik ken die kerel niet eens....

Dat is een loserrr die elk jaar 3 maanden in brazilie vertoeft en tussendoor naar Aruba en Sal gaat, ken hem ook niet maar volgens mij was tie ook vorig jaar in Tarifa met die lelelijke haring boy  Grin  ThumpsUp
 

Top sessie vandaag op schelli, helaas heeeel weinig harde vlagen windt   ThumpDown, was er maar eentje en toen ben ik overgestapt van mijn 13 naar een 9 meter,  ThumpsUp  Grin

Morge weer KITE , wat een k..t leve met al die windttttt  ThumpsUp  Grin Cool Joepie YeSS 8-
Lars.......... laat ze maar allemaal lekker lulle, want ze kenne beter over je lulle dan van je vrete  ThumpsUp  Grin
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #39069 Juli 30, 2013, 15:52:48
edit2Rapporteer  
Zooo wel even lekker anderhalf uur (rugje nog niet helemaal OK) op Schellie gevaren, maar er hadden wat meer vlagen mogen zijn. Ik stond niet 100% van de tijd vol gepowerd met mijn 10m Grin.

Morgen weer (een uurtje  Cry) daarna is toch de wind op en kan er gerust worden.

Loopen spectaculair?? Ik zit nu even eurosport te kijken. Een nieuw onderdeel op het WK schoonspringen, de 27m Highdive . Dit zijn mannen met (letterlijk) ballen van staal.


See joes
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #39070 Juli 30, 2013, 16:08:41
edit2Rapporteer  
Hoezo?? Landen ze die duik op hun ballen ofzo Grin

Top daggie op Schell weer. Zonnetje erbij...leek wel zomer Joepie YeSS
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #39071 Juli 30, 2013, 16:26:35
edit2Rapporteer  
Hoezo?? Landen ze die duik op hun ballen ofzo Grin

Hihi, als ze hun handjes er te laat omheen houden dan moeten ze de balletjes onder hun oksels vandaan peuteren.

Trouwens, nu zijn de dames aan de beurt van de 20m plank  Shocked (verschil moet er zijn Wink)
joosie

Berichten: 967
Antwoord #39072 Juli 30, 2013, 17:19:52
edit2Rapporteer  
Zo was weer lekkerrr op schellie  Grin
nu regen met bakken naar beneden
Morgen ochtend 10 uur weer naar schel
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #39073 Juli 30, 2013, 17:29:43
edit2Rapporteer  
Zalige  vlaagloze sessie op Wijk met de 9m2. .mooie bakken . Schrok me de tering toen 2 f 16  straaljagers bijna door mijn lijnen gingen... wat een lawaai was dat uit het niets, wist ff niet wat er gebeurde maar die piloten zullen in hun broek gepist hebben van het lachen met al die geschrokken kiters en windsmurfers  ThumpsUp
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #39074 Juli 30, 2013, 17:54:17
edit2Rapporteer  
Lekker hoor op Wijk zonder vlagen inderdaad , rond half 4 een plensbui en de wind weg...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.