@LaurenS

|
Op schell,misschien? 
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
jaaa flying trunkie? :'(
|
|
|
Haring High Richardt

|
Hij weeeer lekkel vandaag op Schel woudie met de 7 meter  . Top daggie met eind van de middag een heerlijk zonnetje  Richard bleef maar doorgaan.Wat een conditie heeft die man . Goed je eten kouwen dan komt het allegaar goed  en vandaag lekker op schell... ik wil het er niet over hebben;) En waaaarom niet ????  : bandietje ??? Richard even voor the info
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK gevaren Geloof er niks van IK DENK DAT IK MAAR THUIS BLIJF Ik wou wat met je afspreken maar zie net dat je op mijn zwarte lijst sta 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Hij weeeer lekkel vandaag op Schel woudie met de 7 meter  . Top daggie met eind van de middag een heerlijk zonnetje  Richard bleef maar doorgaan.Wat een conditie heeft die man . Goed je eten kouwen dan komt het allegaar goed  en vandaag lekker op schell... ik wil het er niet over hebben;) En waaaarom niet ????  : bandietje ??? Richard even voor the info
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK gevaren Geloof er niks van IK DENK DAT IK MAAR THUIS BLIJF Ik wou wat met je afspreken maar zie net dat je op mijn zwarte lijst sta  hebbie nog een gummetje? waar ga jij morgen naar toe? of moet je an die arbeit?
|
|
|
Flyingtrunkie

|
jaaa flying trunkie? :'(
Tuurlijk niet!
|
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
zou zomaar kunne dat we daar belanden, maar durf vanwege je blacklist niks meer af te spreken! 
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Waar zijn jullie nou geweest??? Was een aardige ruk vanmiddag toch?? 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Als je toevallig op wijk belandt hoelaaat ben je er dan ???
Zoals je hierboven kunt zien zou ik om 11.00 uur op station HHW David ophalen. dus het zal ong. 11.30 worden dat ik daar ben. MAAR HANG ME D'R NIET AAN OP! DIT IS GEEN DATE! IK ben al zwart op je lijst!  Mee eens David??
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
morgen ben ik ook van de partij op wijk!! denk wel dat ik door rij naar de pier of in wijk aan zee zelf ga varen, bunker sta ik nooit zo graag door de weeks.
|
|
|
Flyingtrunkie

|
morgen ben ik ook van de partij op wijk!! denk wel dat ik door rij naar de pier of in wijk aan zee zelf ga varen, bunker sta ik nooit zo graag door de weeks.
ok pier dan; is toch gewoon doorrijden langs de bunker?
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
morgen ben ik ook van de partij op wijk!! denk wel dat ik door rij naar de pier of in wijk aan zee zelf ga varen, bunker sta ik nooit zo graag door de weeks. Hoe laat ben je bij de pier Floris
|
|
|
|
|
|
|
|
Waltair

|
gaat het vandaag weer los op schellinkhout?
Gister was TOP
vadaag deel 2 ?!?
|
|
|