BaSS

|
Hierrrr!!!!!! een teken van leven! Geef toe, soms missen jullie dat slappe geouwehoer bijna! 
|
|
|
|
audi

|
Deze lijst
|
|
|
FlyingHigh

|
Het was al zo heerlijk rustig hier op het forum Bas Drukdrukdruk hé?! Af en toe heb je van die periodes. Zit er zelf ook ff in. Goed dat je er weer bij bent pik 
|
|
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Geh geh, waar heb ik dat toch eerder gehoord  Gaan we zondag nog los mannen ....................................... .................... 
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, zondag waarschijnlijk een ochtendje naar Schellinkhout. Effe niks te klussen hier. Zit te wachten op spullen en zolang ik die niet heb, kan ik nog niet verder. Als ik zondag niet hoef te werken in de ochtend, kom ik naar Schellie. In de middag waarschijnlijk wel werken dus ben er vroeg. 
|
|
|
@LaurenS

|
Yup,ben vanaf zondag weer een klein weekje vrij,dus laat maar komen die winttt 
|
|
|
Ride

|
En ik hoef alleen maandag en dinsdag te werken en dan bijna 2 weken vrij. Effe nog wat uren opmaken. Wind moeten we dus hebben. Jiiiiihhhhhhaaaaaaaa
|
|
|
Tim_GTS5

|
Veel te koud ik ga wel werken zondag....
|
|
|
|
@LaurenS

|
En ik hoef alleen maandag en dinsdag te werken en dan bijna 2 weken vrij. Effe nog wat uren opmaken. Wind moeten we dus hebben. Jiiiiihhhhhhaaaaaaaa
Heb ik vaker gehoord  Mot je niet klussen dan  ,ik heb je de afgelopen maand niet gezien 
|
|
|
Ride

|
Effe niet klussen. En al komen die spullen binnen, ga ik toch kiten. Zondagochtend zeker om 08.30 uur present op Schellie. Tenzij ik plotseling moet werken. Maandag middagdienst dus ga ik in de ochtend ook naar Schel. En als ik de voorspellingen mag geloven, is het de hele week wel oké met de wind dus gaan we gewoon nog een paar daagies knallen.  Tijd dat we elkaar weer een keer zien ja. Veeeeeeeels te lang geleden. 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Morgenmiddag en maandagochtend ben ik @ schel
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Hoezo naar Schel Tim, Wijkiki lijkt me een betere/mooiere optie.  Harinkie ben je ook vrij wat ga jij doen 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Tim heeft het nu ook gewoon door ....dat Schellie gewoon de beste kitespot van N.H is ..  geen zand geen zout en s, winters ook geen beginners......heerlijk  Ben er morgen ook weer om een uurtje of 11.30 edit: net nog even de voorspelling voor morgen gecheckt ...maar die valt eigenlijk tegen  s,morgens tot een uurtje of 11 redelijke wind ..daarna sterk afnemend ...en in de avond weer toenemend..  we maar zien het wel .. 
|
|
|
Ride

|
Hoop dat de voorspellingen voor maandag ook blijven staan. Die zijn top zeg. Lekker knallen in de ochtenduren. 
|
|
|
@LaurenS

|
Yup ga maandag wel  ,ik verwacht niet te veel van morgen 
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
Yup ga maandag wel  ,ik verwacht niet te veel van morgen  komt mooi uit, kan ik wat langer ik amsterdam blijven van8
|
|
|
Tim_GTS5

|
Gezellie tot maandagochtend dan !
Focus gaat eruit komt aankomende week een polo diesel voor terug, stuk zuuniger en goeikoper.
|
|
|