@LaurenS

|
Verrassende keuze een Edge Peter.... Watskebeurrrrr?
Vond ik ook ......Ik wil er nu niet over praten  ,ik leg het je nog wel een keer live uit  Trouwens mijn 9m2 C4 gaat mij niet verlaten...duzzz tot zondag 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
@Peet, 1 dag 'adaptation' en je voelt je al thuis..., gij springt hoger dan alle andere Edger's Volgende uitdaging Peter Tuinman?
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Zo deze kneus is maarderus naar de chiropractor gegaan. Tikkie hier krakkie daar en weer bijna als nieuw  De eerstvolgende keer dat het gaat waaien kom ik het weer even proberen. 
|
|
|
Giertje

|
Teigetje, misschien is het verstandig om eerst weer een paar lessen te nemen.  Denk aan je veiligheid. 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Teigetje, misschien is het verstandig om eerst weer een paar lessen te nemen. Is goed meneer de Gier, wanneer heb U tijd, hoe herken ik U, wat kost 4 uur les bij U 
|
|
|
Giertje

|
Meneer Theo, voor u is het gratis. 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ja hoor ...zondag is de wind weer terug ...kunnen we weer aan de bak .  En Peter.. goede keuze de Edge (eindelijk)  ...en laat ze maar lullen ...ook een Edge kan je mooi loopen..  Hier het plaatje voor Zondag:
|
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ja iedereen thuis blijven dus, is het lekker rustig op het water want het regent waar zie je regen dan Theo ??
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Idd, veel regen en waardeloze wind zondag, ik ga maar omdat ik anders niet kan.
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Verkeerde zender , op die ander heb je sneeuw 
|
|
|
@LaurenS

|
Mmm de zondag wordt grote maten wind,ietwat down bijgesteld 
|
|
|
|
|
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
|
De zondag ziet er gewoon nog rpima uit volgens mij windguru pro, vanaf 11 uur ongeveer 20 knopen mooi steady. Veel plezier heren  , ik moet helaas naar de familie toe 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
En Windfinder geeft pas vanaf 15.00 uur 15-18 knopen aan. Echt veel meer zou het volgens die site niet worden. Hoop het wel, maar als het zo blijft, ga ik daarvoor niet rijden.  Lekker al die windsites. De één zegt dit, de ander dat. Ik zie het morgen wel. Kijk wel op TT707. Dat klopt meestal wel op de dag zelf.
|
|
|
|
Repete

|
Tijd dat ik ook weer eens uit mijn winterslaap kom. Wie zijn er nog meer op IJmuiden vandaag?
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Denk dat ik eind van de ochtend ook nog even naar Schellie kom. Effies de wind afwachten 
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ja komt wel een goed windje ga naar IJmuiden of wijk FF kijken wat de precieze windrichting wordt
|
|
|
Tim_GTS5

|
Zo ff naar schel...
|
|
|