|
MEGALOOPBEUN

|
hallo word het nog wat dit weekend de hele week aan de steiger vastgeketend gezeten met dit touwen en kettingen vanwege de wind  en nou is ie er nie meer :'( kunnen we zondag nog wat in enkhuizen ? 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
morgenochtend nog liefhebbers?
Niemand? ...ik ga alvast maar richting S'hout
|
|
|
@LaurenS

|
Mais non,verre van ideaal noord-west  hedenmorgen,en echt veel woei is ut niet  Beter om naar het ruime zoute sop te gaan  Ik heb vandaag helaas andere dingen in de planning 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Hans ,de wind gaat naar de Noord hoek ,misschien dat het zondag wat wordt Andijk ...
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ik denk dat het dit weekend niks wordt  Dus dat wordt weer auto schoonmaken..  Nu eens de binnenkant.  Beetje voetbal kijken bij zoonlief.  En een beetje vervelend lopen doen thuis. 
|
|
|
|
PeeWee

|
Het zonnetje was lekker  maar het was wel weer die kl%$&#te NW wind  Jammer, See joes
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Het zonnetje was lekker  maar het was wel weer die kl%$&#te NW wind  Jammer, See joes s'middag ging het nog wel; s'ochtend was ie pas k*t! Ook 3x van kite gewisseld van Nemi naar P3 naar Nemi en toen gaf ik het maar op..... 
|
|
|
Molliebollie

|
Zijn er nog Schellink/Andijk/Medemblik/Enkhuizen locals die zin hebben om eind juni voor 15 dagen mee te gaan naar Egypte, El Gouna? Kosten zullen ong. rond de 700 euro liggen en hotel is dan all-inclusive.
|
|
|
Davidoff
Gast
|
wie gaat er maandag naar zee? is andijk goed te doen met N? of toch muiderberg? kan alleen zondag en maandag:(
David
|
|
|
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
|
ik ga ditw eekend varen op muiderberg mits de wind goed staat anders ga ik eens kijken op stochtse brug
|
|
|
@LaurenS

|
wie gaat er maandag naar zee? is andijk goed te doen met N? of toch muiderberg? kan alleen zondag en maandag:(
David
Hoi David,voor de maandag hou ik me aanbevolen  .Ik heb wel zin in een zeesessie  .Ijmuiden of zo  Hopen dat er nog wat wind overblijft  We houden contact!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Zondag rond het middaguur terffen op Enkie?????? Iemand nog hoop???
Halloooooo
Iemand....????
Snik snik.....
|
|
|
Micky

|
Zondag rond het middaguur terffen op Enkie?????? Iemand nog hoop???
Halloooooo
Iemand....????
Snik snik.....
Ik jank wel met je mee doffertje....  Lekker gevaren gisteren op de sluf.... :-)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Goed zo lieverd, hoe gaan de tricks?
|
|
|
|
|
360

|
@ David en Lauxus ik zou maandag dolgraag even de benen strekken post even op ´t forum waar jullie gaan als jullie maandag gaan dan doe ik een zwaan kleef aan jezus dat rijmt groet als er wat wind overblijft 
|
|
|
Davidoff
Gast
|
nah.. denk dat het zondag middag een oostwind spot gaat worden.. Andijk? Enkhuizen? ik hoor t wel.. heb alleen geen vervoer.. 
|
|
|
Davidoff
Gast
|
voor maandag blijft er weinig woeiiii over:(
|
|
|
|
|