kiteruitschell
Geen avatar
|
Was een zonnige en niet koude sessie op wijk . Klaar met de woo frank ? Windje was op wijk stabiel 15-20 knopen
|
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Had je toch naar Andijk gemoeten, daar waren er een hele zoodt !!! 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ...zeker een stuk of 6 ..  .ook met kiters was het niet te druk Wel een aan/uit windje met uitschieters boven de 30 knopen maar toch lekker gevaren ..  P.s had er vanmiddag een paar mooie sprongen bij zitten ,maar mijn WOO.kan ik niet meer connecten met mijn telefoon(s) 
|
|
|
@LaurenS

|
Wijk was prima met 20 - 25 knots bij ut piertje..sommige stukken wel hotsieklotsie  , maar zalig met de zon.Geen bui gezien 
|
|
|
|
zwafra

|
@Henk...Heb ik allemaal gedaan geen effect en van WOO een onduidelijke uitleg ..ga maar terug naar Vdberg.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ja daar zullen ze hem wel omruilen voor je . Morgenmiddag gaat het wel goed waaien surfweer voorspeld 30 knopen
|
|
|
|
|
pewpew

|
Waar kunnen we de meeste wind verwachten? Andijk of wijk aan zee?
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Waar kunnen we de meeste wind verwachten? Andijk of wijk aan zee? Andijk is meestal rete vlagerig Rik, lees de berichten van gister maar.  Daarom ga ik er nagenoeg nooit heen af en toe eens in de zomer. Voor een steddy Noordwester ga je beter naar zee en als je mazzel heb lopen er mooie golven  Ik sla over vandaag vanmiddag weer arbeiden en ik zit wat in de handel vandaag 
|
|
|
pewpew

|
Dan ben ik denk ik vanaf een uurtje of 3 op wijk aan zee bunker
|
|
|
@LaurenS

|
iJmuiden is een betere optie pewpew, zit er nu...mooie swell voorbij de pier
|
|
|
pewpew

|
iJmuiden is een betere optie pewpew, zit er nu...mooie swell voorbij de pier
Met noordwesten wind goed te doen? Wordt niet vlagerig door de pier? Edit. Ik ga lkker naar bunker. Geen zin in omrijden en betalen. Ik wil gewoon surfen 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Was weer lekkel op Andijk met de 9 meter en een zonnetje, een buitje gehad en jammer genoeg geen harde vlagen vandaag  . Zoot bekende badtgastuh, gezellig 
|
|
|
zwafra

|
Weer een sessie geboekt .  .was wat minder als gisteren toen waren de vlagen harder ,maar toch lekker met de 9 mtr gevaren ..en geen buien gehad. 
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was idd ok op andijk wel een hoop onervaren kiters. Wel een lekkere sprong met dubbele lift, de woo in mijn hoofd dacht dat ie een stuk hoger ging dan gister maar dat was niet zo
|
|
|
pewpew

|
Top sessie op wijk. Lekker rustig, geen windsmurfen en geen beginners. Jullie moeten vaker naar andijk gaan 
|
|
|
|
Rule

|
Weer een sessie geboekt .  .was wat minder als gisteren toen waren de vlagen harder ,maar toch lekker met de 9 mtr gevaren ..en geen buien gehad.  Ja je was precies op tijd weg.. 5 minuten later stonden we een half uur in de hagel.
|
|
|
|