Kiters uit Rotterdam , meld je!

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3350 Maart 30, 2008, 05:32:06
edit2Rapporteer  
oh leg jij 'm ff uit...
Maar het is af en toe moeilijk te peilen hoe diep het is ook - ik denk maak ff een sprongetje nadat iemand had geriepen dat ik wat aggressiever in moest sturen, schiet ik gelijk 6 meter omhoog, doe een reetremspoorwassing landing, blijkt het maar 10cm water te zijn. nou moe!
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3351 Maart 30, 2008, 05:32:26
edit2Rapporteer  
10.00 ben ik op Slufter!!
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #3352 Maart 30, 2008, 05:34:03
edit2Rapporteer  
Beste mede kiters,

Vandaag heb ik me 3e les gehad, en inmiddels me eerste meters gemaakt.

Heb goede controle over me kite en ben nu flink aan het oefenen met waterstarten.

Ook heb ik vanochtend materiaal aangeschaft een naish cult samen met een naish sol board.

Nou wil ik morgen gaan kiten om flink de waterstart te oefen op het autostrand, maar ik ga alleen en kan niet alleen starten en landen.

Ik weet dat autostrand een van de populairste plekken is, maar wil toch even weten dat er andere mensen gaan die even kunnen helpen met starten en landen.

Groet
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3353 Maart 30, 2008, 05:35:43
edit2Rapporteer  
Beste mede kiters,

Vandaag heb ik me 3e les gehad, en inmiddels me eerste meters gemaakt.

Heb goede controle over me kite en ben nu flink aan het oefenen met waterstarten.

Ook heb ik vanochtend materiaal aangeschaft een naish cult samen met een naish sol board.

Nou wil ik morgen gaan kiten om flink de waterstart te oefen op het autostrand, maar ik ga alleen en kan niet alleen starten en landen.

Ik weet dat autostrand een van de populairste plekken is, maar wil toch even weten dat er andere mensen gaan die even kunnen helpen met starten en landen.

Groet

Don't worry, zijn altijd genoeg mensen aanweizg op de nodige hand en spant diensten te kunnen geven!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3354 Maart 30, 2008, 05:36:05
edit2Rapporteer  
Maar het is af en toe moeilijk te peilen hoe diep het is ook - ik denk maak ff een sprongetje nadat iemand had geriepen dat ik wat aggressiever in moest sturen, schiet ik gelijk 6 meter omhoog, doe een reetremspoorwassing landing, blijkt het maar 10cm water te zijn. nou moe!

Heeee, dat heb je dus gedaan en direct resultaat!! Dikke top!!! Joepie YeSS Joepie

Ik had ook een niet zo lekkere interactie met 2cm diep water. Ik was in de kom ff aan het kijken hoe hard ik kon met die wind, zo vol op die ondiepte. Door het vele zand wat in het water zweefde zeer moeilijk te zien. Iemand dacht zelfs dat het niet zo goed met me was afgelopen zo hard ging ik op mijn bakkes.  Undecided Tongue

Blijft link die Slufter met laag. Wat dat betreft, lang leve Oostvoorne! Joepie YeSS Joepie
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3355 Maart 30, 2008, 05:36:53
edit2Rapporteer  
@ kitebreda - Arjan was me voor!
No worries, het is daar afgeladen in de weekends.
Gefeliciteerd met je spulletjes en je nieuwe verslaving.
En oh ja, je kent de kite nu - in stilstand. Als je snelheid maakt gebeuren er nog allemaal nieuwe dingen waardoor je hele andere aspecten van de kite gaat ontdekken. Succes!
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #3356 Maart 30, 2008, 05:38:38
edit2Rapporteer  
Vandaag was het als beginner iets te gortig voor mijn 12m.

Maar morgenochtend nog cracks het water op, voordat de regen komt en de wind verdwijnt?

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3357 Maart 30, 2008, 05:39:42
edit2Rapporteer  
Ook heb ik vanochtend materiaal aangeschaft een naish cult samen met een naish sol board.

Welke maat? Het waait nl. in de ochtend nogal stevig. En als gevorderd beginner wil je niet in het high-end van je kite gaan oefenen.

Ik weet dat autostrand een van de populairste plekken is, maar wil toch even weten dat er andere mensen gaan die even kunnen helpen met starten en landen.

Zeker op Autoplaya genoeg mensen die willen helpen. Gewoon vragen aan een van de mensen daar ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3358 Maart 30, 2008, 05:43:40
edit2Rapporteer  
Vandaag was het als beginner iets te gortig voor mijn 12m.

Idd. de weersvoorspellingen vertelden voor het begin van de middag niet zoveel wind. Ook ik dacht er eerst aan om mijn 12m2 op te pompen toen ik onze Rudo aan 16m2 blauw polyesterdoek zag hangen. Gelukkig ging het al snel hard blazen voor de 9m2 YeSS

Zo zie je maar dat voorspellingen niet altijd kloppen, wat dat betreft wel een vreemde dag maar voor de meesten dikke top ThumpsUp

Zelfs O met zijn 7m2 liet het water hoog opstuiven met zijn 666 Joepie Joepie
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #3359 Maart 30, 2008, 05:58:49
edit2Rapporteer  

Zelfs O met zijn 7m2 liet het water hoog opstuiven met zijn 666

Ik heb hem inderdaad flink bezig gezien.

Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is.
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #3360 Maart 30, 2008, 06:05:30
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties,

Dat ik er alleen sta als ik zo zie hoe snel dit topic loopt hoef ik me iig niet druk om te maken.

Heb een 12 m cult. Is dat morgen te doen denken jullie ?

Heb 3 x prive les gehad van 3 tot 4 uur, kom wel op gang in het water maar heb moeite te blijven staan.

Wou morgen rond uurtje of 1 aan het water zijn, maar nu ik net het weer kijk verwachten ze in de middag buien dus kan ik beter wat vroeger gaan.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3361 Maart 30, 2008, 06:06:15
edit2Rapporteer  
Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is.

Join the club "We-want-a-small-storm-kite-but-do-not-have-the-money-for-it" YeSS ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3362 Maart 30, 2008, 06:08:43
edit2Rapporteer  
Heb een 12 m cult. Is dat morgen te doen denken jullie ?

Volgens de huidige voorspellingen wel, maar die waren vandaag ook niet correct (het waaide harder dan voorspelt). Let op met welke maten anderen varen, en dan natuurlijk wel vergelijkbare SLE kite
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #3363 Maart 30, 2008, 06:11:19
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik gewoon een voorschot op mijn belasting teruggave neem en naast mijn 12m switchblade ook een 8m ga aanschaffen.

Maar vooralsnog morgenochtend nog ein mal porbieren.
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3364 Maart 30, 2008, 06:11:31
edit2Rapporteer  
Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is.

Join the club "We-want-a-small-storm-kite-but-do-not-have-the-money-for-it" YeSS ThumpsUp

@michiel.......plunder die rekening leeg en halen zo'n Waroo, kost je maximaal 550 euries kompleet!!

oh ja.....ga je morgenochtend nog?
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3365 Maart 30, 2008, 06:13:41
edit2Rapporteer  
@ kite breda welkom.
Morgen is het niet zo warm als vandaag als de weer berichten kloppen.
Vergis je niet in de temperatuur, zoals vandaag was goed te doen door de zon.

Kijk voor dat je gaat goed naar actuele weer sites en weer widget op de home page.

ervaring -75 daarnaast maakt 120kg of 60 kg ook veel uit.


The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3366 Maart 30, 2008, 06:14:15
edit2Rapporteer  
Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is.

Join the club "We-want-a-small-storm-kite-but-do-not-have-the-money-for-it" YeSS ThumpsUp

@michiel.......plunder die rekening leeg en halen zo'n Waroo, kost je maximaal 550 euries kompleet!!

oh ja.....ga je morgenochtend nog?


Doe maar niet want dan wordt het nog drukker
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3367 Maart 30, 2008, 06:15:12
edit2Rapporteer  
Eerst testen @rjan! Ik heb nu een dip vanwege die @$#$$@@ pulley's die vastlopen door zand Angry Undecided Tongue

Ik zit te twijfelen, het lijkt snel over te zijn morgen. Vanaf uurtje of 11 laag water, maar om 12 uur al wind onder de 15kn Undecided

In principe kan ik er rond 10 uur zijn zoals vandaag, maar of het ook wat gaat worden...
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #3368 Maart 30, 2008, 06:15:35
edit2Rapporteer  
Maar het is af en toe moeilijk te peilen hoe diep het is ook - ik denk maak ff een sprongetje nadat iemand had geriepen dat ik wat aggressiever in moest sturen, schiet ik gelijk 6 meter omhoog, doe een reetremspoorwassing landing, blijkt het maar 10cm water te zijn. nou moe!

Heeee, dat heb je dus gedaan en direct resultaat!! Dikke top!!! Joepie YeSS Joepie

Ik had ook een niet zo lekkere interactie met 2cm diep water. Ik was in de kom ff aan het kijken hoe hard ik kon met die wind, zo vol op die ondiepte. Door het vele zand wat in het water zweefde zeer moeilijk te zien. Iemand dacht zelfs dat het niet zo goed met me was afgelopen zo hard ging ik op mijn bakkes.  Undecided Tongue

Blijft link die Slufter met laag. Wat dat betreft, lang leve Oostvoorne! Joepie YeSS Joepie

Jaaa oostvoorne is flex wat dat betreft wou je zeggen, denk je dat je boven die diepe geul met prut op de boijem zit, blijkt het 30cm diep te zijn, lastig.
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3369 Maart 30, 2008, 06:17:54
edit2Rapporteer  
Eerst testen @rjan! Ik heb nu een dip vanwege die @$#$$@@ pulley's die vastlopen door zand Angry Undecided Tongue

Ik zit te twijfelen, het lijkt snel over te zijn morgen. Vanaf uurtje of 11 laag water, maar om 12 uur al wind onder de 15kn Undecided


waar kijk jij dan!!! morgen wordt top!

ben er om 10.00.

ga nu pitten


In principe kan ik er rond 10 uur zijn zoals vandaag, maar of het ook wat gaat worden...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3370 Maart 30, 2008, 06:19:22
edit2Rapporteer  
Jaaa oostvoorne is flex wat dat betreft wou je zeggen, denk je dat je boven die diepe geul met prut op de boijem zit, blijkt het 30cm diep te zijn, lastig.

Ook op Oostvoorne heb je fikse ondieptes, en bij W-wind met hoog water ook verradelijke banken voor de eerste duin. Maar in de regel wel overzichtelijker als de Sluf.

@ @rjen, ik kijk op windfinder en watersportweer.nl Die geven beide na het middaguur flinke afname van de wind Undecided
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #3371 Maart 30, 2008, 06:22:54
edit2Rapporteer  
ik ga morgen ook gewoon.. ik ben er rond 10 uur...

ik ben de jongen met de fuels uit 2006 die verbaasd en onverzekerd voor zich uit kijkt Wink
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #3372 Maart 30, 2008, 06:30:02
edit2Rapporteer  
Ik kom morgen dan ook om 10 uur, hoop dat het te doen is.

Heb een licht blauwe cult.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3373 Maart 30, 2008, 06:31:20
edit2Rapporteer  
Wordt het niet tijd je avatar aan te passen, lijkt niet echt een fuel Huh Grin

Veel plezier morgen, misschien kom ik ook ThumpsUp
Eerst morgenochtend de actuele voorspellingen bekijken Undecided
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #3374 Maart 30, 2008, 06:33:21
edit2Rapporteer  
Wordt het niet tijd je avatar aan te passen, lijkt niet echt een fuel Huh Grin

Veel plezier morgen, misschien kom ik ook ThumpsUp
Eerst morgenochtend de actuele voorspellingen bekijken Undecided

HEHE Grin scherp Wink

klopt.. maar heb nog geen mooie foto's van mn fuel!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.