Kiters uit Rotterdam , meld je!

Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #35500 Augustus 07, 2011, 21:43:34
edit2Rapporteer  
@lex ja was op de noordzee:) en dat moeten we zeker eens even doen!

@windhoos, wat ontiegelijk niks. Ik neem inderdaad ook altijd maar 1 kite mee, precies vanwege dit soort gedrag:(
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #35501 Augustus 07, 2011, 21:45:37
edit2Rapporteer  
Ging weer heel eigenwijs met de 9m het water op, terwijl Lauw net zijn 7m voor z'n 9m ging omruilen. Heb ik geweten....wel dikke airtime gepakt, maar dat was ook alles. Gelukkig had ik de 7m ook bij, en wat een episch dag met super wind! Dikke vlagen, volgens AWD 35kn af en toe!

Heerlijke dag hoewel ik ook echt mijn dag niet had


Heb nog even staan genieten van Evan z'n brute loops in de branding!


@ Markus: sterkte jongen, maar voortaan oppassen met uitspraken over afgesneden vingers. Ligt gevoelig hier Tongue Roll Eyes

@ RB: balen robin, was echt lekker 7m weer

Vlagen waren idd hard, maar als je je loop goed timede kon je wel ff wat extra pull krijgen ookal was mn 8m redelijk overpowerd aan t worden.

Denk dat Laurens nog wel een paar brutere loops gezien heeft Wink
Zelf ging hij ook wel lekker, alleen moet hij wat meer zn kite achter zich krijgen want hij stuiterde constant van zn board af door de snelheid.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35502 Augustus 07, 2011, 22:05:20
edit2Rapporteer  
lekker de 10m uitgelaten... op zuider strand.... hoog ging die ooie en nog een keer geloopt ook...  landing was errug hard en vooral nat Grin... moet het niet te vaak doen... gaat mijn kinderbijslag kosten...

@ Markus... wat lees ik nou? sterkte kerel. dat het snel voorbij mag gaan, die 10 dgn
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #35503 Augustus 07, 2011, 22:36:45
edit2Rapporteer  
@evan, ging wel ff bruut daarachter ;-) Tja te geconcentreerd met een tailgrab in de loop of een barspin en daardoor te vroeg al een soort van terugstuur poging doe die dan mis gaat.. Komt goed!
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #35504 Augustus 07, 2011, 23:03:10
edit2Rapporteer  
wat een rot dag harde wind voor de 6m, rete vlagerig en slechte golven, snel vergeten, leukste moment was het per toeval zien van het jetta mobiel
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #35505 Augustus 07, 2011, 23:26:00
edit2Rapporteer  
bedankt jongens,  Grin   @Ed zit meestal op Rockanje, heb een seizoenskaart zodoende  schater, @michiel,ja ik weet het  Tongue     Ron was slechter af.

Markus, balen man! Het ongeluk zat weer in een klein hoekje! Kan je er de aankomende dagen nog mee werken?
sanderw
Gast
Antwoord #35506 Augustus 08, 2011, 07:47:41
edit2Rapporteer  
Was idd top zeg! En wat vaart die Park toch lekker.
Wilde later mn 7 nog ff d lucht in gooien, maar eenmaal vant water  kwam ik tot de ontdekking (na 86x zoeken) dat mn 7m Park, mn tas van mn 10m incl. pomp, autosteutels en zelfs mn slippers toch echt gejat zijn!! Leuk dat er zulke mensen op t strand lopen!
Ben hier echt zo ziek van! Ga uiteraard aangifte doen, maar dat ik niks vergoed ga krijgen is wel een feit denk ik.

Wees dus gewaarschuwd mensen!! Ik ga dus nooit meer met 2 kites naar t strand.

@Markus, sterkte!

windhoos, zeer triest etterbakkies. voortaan 1 tas mee i.d.d..
sanderw
Gast
Antwoord #35507 Augustus 08, 2011, 07:48:31
edit2Rapporteer  
bedankt jongens,  Grin   @Ed zit meestal op Rockanje, heb een seizoenskaart zodoende  schater, @michiel,ja ik weet het  Tongue     Ron was slechter af.
ga je straks nog markus? haha!!
sterkte!
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #35508 Augustus 08, 2011, 08:01:43
edit2Rapporteer  
Dit was zeker een top dag. Leuk om al de spammers van dit forum in levende lijven te zien.
En het tochtje naar de slufter was ook super.

Alleen twee minderleuke dingen, R.I.P. 7m2 en me hoofd lijkt wel een tomaat hahaha.

Robin aangenaam en tomatentechnisch kunnen we elkaar een hand geven haha.

Wat een dikke topper gisteren zeg.........

@Lex wat voor vlieger hang jij onder?
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #35509 Augustus 08, 2011, 08:50:33
edit2Rapporteer  
wie morgen en waar?

KNMI zegt:
Morgen overdag wisselen opklaringen en buien elkaar af. Wel neemt de buienactiviteit in de loop van de middag van het westen uit af en laat de zon zich wat vaker zien. De middagtemperatuur ligt rond 17 graden. De wind is noordwestelijk, matig tot vrij krachtig en aan de kust krachtig.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35510 Augustus 08, 2011, 09:00:27
edit2Rapporteer  
ga je straks nog markus? haha!!
sterkte!

Beetje kinderachtige reactie Warm! Angry


@ Markus: wat een triest verhaal! En al zou je nu de eerste zijn. Dit is al jaren aan de gang helaas. Zeker met drukte.

Zo heb ik gisteren een half uur (net als Lauw) moeten lopen om de 9 voor een 7 te wisselen, en heb ik - terwijl de omstandigheden episch waren - mijn waveboard ook maar thuis gelaten Tongue

Trieste zaak!

Heb je de serienummers nog? Meestal staan die ook op die kaartjes die je eraf geknipt hebt.

Wie vandaag regio Delft? Moet wel op tijd terug zijn, maar ff naar het strand is geen probleem Wink
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #35511 Augustus 08, 2011, 09:37:49
edit2Rapporteer  
Michiel & Lauw, Waar hebben jullie gister gevaren??

Wij hadden nog een appeltje te schillen Wink

Trouwens wat ziet de Slufter er geweldig uit!!!
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #35512 Augustus 08, 2011, 09:39:42
edit2Rapporteer  
@ Windhoos... was dat op autoplaya gebeurd?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35513 Augustus 08, 2011, 09:42:16
edit2Rapporteer  
Michiel & Lauw, Waar hebben jullie gister gevaren??

Wij hadden nog een appeltje te schillen Wink

Dat hadden we gisteren kunnen schillen. Zowel Lauw als ik vlogen hoog en ver! Wink

Voor iedereen hier: houdt er rekening mee dat de Slufter verboden gebied is volgens de nieuwe regels, zie het (nieuwe) bord op de parkeerplaats! Er vaart - zeker in het weekend - regelmatig een rip met de boswachters e.d. erin. Er zijn al mensen beboet!

@ Windhoos... was dat op autoplaya gebeurd?

Op het voormalige autostrand, strand oostvoorne
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #35514 Augustus 08, 2011, 09:42:40
edit2Rapporteer  
Wind is nu erg vlagerig zeg in ouddorp. geotool gaf net 9 knopen aan met stoten tot 14. Tien minuten later staat er 17 knopen met stoten van 22.
Weer tien minuten staan er 11 knopen.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35515 Augustus 08, 2011, 09:43:50
edit2Rapporteer  
Wind is nu erg vlagerig zeg in ouddorp. geotool gaf net 9 knopen aan met stoten tot 14. Tien minuten later staat er 17 knopen met stoten van 22.
Weer tien minuten staan er 11 knopen.

Dat wordt veroorzaakt door de zware regenbuien die nu vallen. Oftewel, enorm riskant weer om te gaan kiten. Ik zit ook te wachten tot het opklaart. Maar het weerbericht t.o.v. vanochtend 7u is al negatief verandert: de hele dag regen Tongue
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #35516 Augustus 08, 2011, 09:46:04
edit2Rapporteer  
windhoos, succes ermee man.  dit is echt ranzig.  ik heb ook meestal 2 kites bij me, maar je twijfelt altijd om het te doen. te gek voor woorden dit weer. 


@michiel,ik weet wie dat is. kan ik wel hebben hoor!! Grin

@erik, mag ook niet werken  Cry.    vies water e.d. is niet echt jofel. kreeg gister ook gelijk 2 tetanusprikken  Cry
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #35517 Augustus 08, 2011, 09:52:20
edit2Rapporteer  
Sterkte Markus en bel Ron even voor de nazorg!!

Iemand sterretje trouwens nog gezien @ autoplaya??
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35518 Augustus 08, 2011, 09:57:35
edit2Rapporteer  
@michiel,ik weet wie dat is. kan ik wel hebben hoor!! Grin

Diegene moet wel beseffen dat de rest hier dat niet weet Wink

Kun je nog wel zitten na die 2 prikken Tongue
ZIjn niet de fijnste kan ik me zelf ook nog herinneren
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #35519 Augustus 08, 2011, 09:57:57
edit2Rapporteer  
Was idd top zeg! En wat vaart die Park toch lekker.
Wilde later mn 7 nog ff d lucht in gooien, maar eenmaal vant water  kwam ik tot de ontdekking (na 86x zoeken) dat mn 7m Park, mn tas van mn 10m incl. pomp, autosteutels en zelfs mn slippers toch echt gejat zijn!! Leuk dat er zulke mensen op t strand lopen!
Ben hier echt zo ziek van! Ga uiteraard aangifte doen, maar dat ik niks vergoed ga krijgen is wel een feit denk ik.

Wees dus gewaarschuwd mensen!! Ik ga dus nooit meer met 2 kites naar t strand.

Das echt zuur dude!  ThumpDown

In je auto laten liggen is ook niet altijd een goede optie, ze roven gewoon je auto leeg... ThumpDown loser

Hoe ben je weer in je auto en terug naar huis gekomen dan?
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #35520 Augustus 08, 2011, 10:01:54
edit2Rapporteer  
Wind is nu erg vlagerig zeg in ouddorp. geotool gaf net 9 knopen aan met stoten tot 14. Tien minuten later staat er 17 knopen met stoten van 22.
Weer tien minuten staan er 11 knopen.


Dat wordt veroorzaakt door de zware regenbuien die nu vallen. Oftewel, enorm riskant weer om te gaan kiten. Ik zit ook te wachten tot het opklaart. Maar het weerbericht t.o.v. vanochtend 7u is al negatief verandert: de hele dag regen Tongue


Misschien dat het vanmiddag nog even iets beter gaat worden nu ik knmi lees?
Heb als beginner liever wel gewoon stabiel weer om te oefenen dan dat ik voortdurend er af moet voor een bui. Ben benieuwd..


@t windhoos : klote zeg! heeft je kite nog iets kenmerkends? een groene vlek van gras of iets in die trant? Marktplaats in de gaten houden geeft je een kansje. Zijn gelukkig ook genoeg domme dieven. Laatst was hier in de buurt iemand zijn fiets gestolen en  korte tijd later herkende de man zijn eigen fiets op marktplaats.

http://rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Faugustus%2FGestolen%20racefiets%20op%20Marktplaats

Smiley
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #35521 Augustus 08, 2011, 10:03:52
edit2Rapporteer  
@michiel, valt mee hoor , in elke bovenarm 1 prik en over een maand weer. penicillinekuurtje erbij. moet zeggen de arts heeft er alles aan gedaan om een infectie te voorkomen.  ThumpsUp   vind het voor windhoos zuurder, ik heb m`n spullen nog.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #35522 Augustus 08, 2011, 10:09:21
edit2Rapporteer  
Markus, wees gerust. ik kreeg 9 prikken, waarvan 1 voor tetanus, de ander 8 voor pijnstilling. YeSS
ik werd gek in het zkh.van de pijn, bij de 9e spuit ging het pas weg. Roll Eyes
ik gaf toen wel licht en menig chemisch bedrijf was jaloers op de inhoud van de spuit!
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #35523 Augustus 08, 2011, 10:15:08
edit2Rapporteer  
 Shocked  zo dan!   kreeg maar 3 verdovingsspuitjes. hechten deed meer zeer. haha.   maar jij bent meer kwijt,helaas
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35524 Augustus 08, 2011, 10:15:20
edit2Rapporteer  
Misschien dat het vanmiddag nog even iets beter gaat worden nu ik knmi lees?
Heb als beginner liever wel gewoon stabiel weer om te oefenen dan dat ik voortdurend er af moet voor een bui. Ben benieuwd..

KNMI weerberichten zijn veels te algemeen. Check windfinder superforecast voor de spot waar je wilt kiten. Als beginner zou ik vandaag niet gaan varen als het zo blijft regenen. Buitenradar is ook een goede bron van info, maar hou er rekening mee dat buien ook "groeien" boven land, oftewel het lijkt schoon als je wegrijdt...

@ Markus: ken van jaren terug een zeilongeluk het verhaal van Ron, zie het als een film voor me....bleh.

Sterkte ermee!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.