JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Mjaa...PRO......als je kijkt naar vanmiddag geeftie ook zeker 4 knopen teveel aan....maar genoeg wind zal er zijn...nu ff kijken wat de buien doen....lijkt een begin vd middag sessie te worden....maarja...dan hoog water...
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
@michiel
Ik denk dat wij lekker vroeg gaan! Zit er aan te denken om rond 09.30 op de Sluf te zijn om nog lekker te kunnen genieten van laag water en waarschijnlijk de beste wind van de dag... Lijkt me idd. een goed idee. Als ik ga bel ik je voor 9:30u morgenochtend  @ Lauw: kan kloppen, pas in de namiddag trok de wind echt aan. Morgen ziet er ook echt dik uit!
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
@ JB waroo
heb je dan eerst je shorty dan je normale of andersom? ben benieuwd wat het warmste is.
gr
Als je naar paalja moet lopen in wetsuit, en dan gaan oefenen met kiten (= veel in het water liggen), weer opruimen en t@ringeind weer teruglopen.... Je gaat het echt koud krijgen. Met drysuit zou het best gaan. Nu echt een risico. Helaas zijn er geen beginnersspots meer op loopafstand van een parkeerplaats. Bedankt natuur en vogelliefhebbers!!!
|
|
|
Ed.

|
zeg. morgenmiddag heul hoog water, dus wij zijn om 11u op het autostrand, komt er nog iemand?
en ron; ik ga ff leuk filmpje maken!
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
windfinder sf ligt eruit bij mij. guro.PRO is erg overdreven morgen met vlagen van 40kn (of niet?)
Iig 7m2 niet vergeten morgen!!!!
|
|
|
|
helium

|
Zou t morgen hoog genoeg zijn voor brouwersdam? dus springtij Ook lekker!!!!
|
|
|
thomasr

|
ja wij gaan morgen brouwersdam!! ik in ieder geval!  denk dat het hoog genoeg is!
|
|
|
|
Ondabeach

|
Gezellig dude! Wij komen ook naar playa.
|
|
|
|
martijn

|
Was idd rustig (qua wind en kiters)
Voer jij met de warroo of torch ed?
morgen brdam rond half 11
|
|
|
Ed.

|
Meer de waroo, had geen zin om te pompen.
Had eigenlijk verwacht dat het echt los zou gaan.. Zondag ziet er wel lekker uit!
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
klopt vooralsnog geen fuck van die pro voorspelling. Momenteel een laf 4tje. zou dus nu de 6,9,en 12 moeten inpakken? 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
zeg wind is nog nergens, ben ook aardig gaar van gister, maar mocht het nog gaan knallen dan hoop ik dat hij uit die zuid hoek weg gaat draaien..
|
|
|
|
|
thomasr

|
In de winter loopt de dam ook zonder springtij vol toch?
|
|
|
martijn

|
waar is de wind? 6.9 ms..
|
|
|
Tim_GTS5

|
waar is de wind? 6.9 ms..
Wijk aan zee daar is de wind 
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Komt wel goed, WF geeft begin van de middag nog wat woei, ga denk ik toch naar de sluf, golfjes spelen. 7m zal het niet worden. Leuk loop filmpje Ron!
|
|
|
helium

|
We gaan zo rijden, Hellevoet of de Dam??
|
|
|
|