Jellevw

Logs: 0 | 249 uur
|
Heren,
Hebben jullie nog plannen om met het kitehigh camp mee te gaan? Ikzelf wil het eerste of tweede (lang) weekend gaan maar zoek nog iemand om een auto/reiskosten mee te delen. Dus als er iemand nog een plekkie heeft of met mij mee wil rijden hoor ik dat graag.
Gr. Jelle
|
|
|
rich@rd

|
zijn er nog mensen die nu willen gaan?(@plaija) ik ben herstellende van twee verstandkiezen die zijn getrokken maar kan de site van awd slecht omzeilen nu!
De windsnelheid 10m. op 13 april 2010, 10:30 uur is 8.8 m/s De windstoot op 13 april 2010, 10:30 uur is 11.1 m/s
|
|
|
|
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
@Jesse geen idee hoe, maar aan het einde van de dag zag ik opeens een dikke scheur zitten. komt inderdaad wel mooi uit dat ik net een waveboardje heb! @Michiel, misschien morgen weer! Jac, dat komt mooi uit, scheelt weer. Mocht ie toch nog stuk blijken laat het wel weten hoor! want ik heb nog wel een reserve voor je. Chico snapt m 
|
|
|
|
rich@rd

|
nee geen grote auto maar ik heb t niet zo op downwinders
|
|
|
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
|
wie bied?
@Richard Ik wil wel  Ben over 1uurtje uit, maarja lastig dat ik minderjarig ben enzo. Kan altijd 15min of nu al van school weg, dus ik zou over 1uurtje ergens op en stadion kunnen staan. En gaan er anders nog andere mensen op deze mooie dag?  weet iemand waarneer die episode 2 komt van Youri?
|
|
|
richard

|
wie bied?
@Richard Ik wil wel  Ben over 1uurtje uit, maarja lastig dat ik minderjarig ben enzo. Kan altijd 15min of nu al van school weg, dus ik zou over 1uurtje ergens op en stadion kunnen staan. En gaan er anders nog andere mensen op deze mooie dag?  weet iemand waarneer die episode 2 komt van Youri? Ik ben vanmiddag in de buurt dus ga op playa tussenstop maken.
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
fuckblazen als een gek
@h2h Wat is dat dan joh.  Ja sorry dude's  , moest even wat frustratie kwijt hier achter mijn bureau... Kon jammer genoeg echt niet weg anders was ik wel gegaan. 
|
|
|
jesse.

Logs: 0 | 6 uur
|
Ik ben vanmiddag in de buurt dus ga op playa tussenstop maken. @ Richard In de buurt van playa of van rotterdam of van Dordrecht? vat hem niet helemaal, d8 ik word opgehaald. Maar denk dat het hem voor mij vandaag niet word! begin morgen dan maar weer over nieuw, met het vragen. 
|
|
|
R.B.

|
Als het vandaag blijft waaien dan ga ik het denk ik ook maar weer is met mijn arm proberen. Wie volgt voor de sundown sessie?
|
|
|
rich@rd

|
ohw sorry jesse k was effe weg maar ik wil je gerust op een station ophalen!
|
|
|
Hard2Handle

|
Als het vandaag blijft waaien dan ga ik het denk ik ook maar weer is met mijn arm proberen. Wie volgt voor de sundown sessie?
Robin waar wil je heen dan? Als je naar de bekende stek gaat wil ik wel mee...
|
|
|
R.B.

|
Sebas, ik ben verhuisd!! Ik woon tegenwoordig in Spikecity. Dus zal wel slufter worden
|
|
|
Hard2Handle

|
Sebas, ik ben verhuisd!! Ik woon tegenwoordig in Spikecity. Dus zal wel slufter worden
Das jammer dude. Veel plezier op da Sluf!
|
|
|
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
|
zijn er nog mensen die uit de buurt van sliedrecht komen, en mischien soms een lifter naar het strand mee willen nemen?
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Uit de buurt wel [af en toe] maar een sessie zit er vandaag niet in helaas!! Hoe zeggen we dat ......gelukkig maken met een dode mus??
|
|
|
|
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
|
Uit de buurt wel [af en toe] maar een sessie zit er vandaag niet in helaas!! Hoe zeggen we dat ......gelukkig maken met een dode mus??
haha nee bedoelde niet voor vandaag! maar gewoon in het algemeen, of ik dan mee kan, want mag zelf nog geen auto rijden:S
|
|
|
El Banditos

|
@michiel: late reactie maar internet liet me gister even in de steek, en zag dat je had gebeld maar die had ik weer is niet gehoord. Had al van xander begrepen dat je alleen in de ochtend kon. Wij zijn in de namiddag naar ouddorp geweest, dacht mooie gelegenheid om mijn (sinds zaterdag) nieuwe droogpak te testen, ik was toch mooi zeik en zeiknat van binnen. Ik denk dat ik hem morgen maar is aantrek en dan in bad ga liggen, kijken of er een lek in zit. Anyway, ik moet zeggen ouddorp toch wel een relaxe spot hoor, mooie golven, wel ff anders dan onze homespot. Maarre skywalker posse moet idd maar weer is samen het water op 
|
|
|
|
|
|
Mr the Emperor

|
Hebben jullie nog plannen om met het kitehigh camp mee te gaan?
Lijkt mij zeker mooi....
|
|
|