Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
Wel droog, als je op de gewone windguru kijkt zie je elke dag 15-16 knoop staan en als het dan gaat waaien gaat de wrf 9 voorspelling ook ineens omhoog..als het al te laat is dus, vandaag weer. morgen dag 7 toeside op de golf af  Noordenwind rules
|
|
|
richard

|
@d@ni: we draaien hier altijd verzoekplaatjes, dus bij deze een Gpro prognose Morgen een dag voor zonaanbidders  , FS bezitters of andere low-end monsters al dan niet in combinatie met wave, skim ,race, of andere boards. Hoe dan ook, wordt het een fantastisch mooie dag met veel zon. 
|
|
|
Allard

|
Morgen ook nog maar eens kijken of de noorder wind mij nog kan prikkelen. Playa of Ouddorp, we zien wel.... 
|
|
|
thomasr

|
Brouwersdam was ook top met NO!! Even dat jullie het weten 
|
|
|
d@ni

|
Gracias Richard, het zal idd wat Evan zegt harder worden als de voorspelde 15/16knp.
Als vanmiddag de meter bij de 8 m/s komt sta ik met de 10m op playa!
@ Richard : Ga jij ook met FS?
|
|
|
richard

|
@dani: De FS en Bandit gaan mee voor als ie in middag nog wat harder aan gaat dan Gpro nu zegt.
|
|
|
Mr the Emperor

|
Tussen 1400 en 1500uur present op Playa.
|
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
Hey surfing28. Jij nog naar de beach vandaag???? ik ga denk ik rond een uur of 12:00 tot sundown op oostvoorne... mijn weekend/ vakantie is begonnen...mijn laatste sessie voor dat ik naar Z.A. ga  wie komt er nog meer???
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
12 m2 in de toettoet!!
Ik moet alleen nog een vinnetje organiseren!!
Rond een uurtje of 16 en volgens mij had ik hier van iemand nog een biertje tegoed wat ik maandag ben misgelopen!!
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
ooops ja das waar we waren naar de brouwersdam gegaan wat overigens geen succes was....ik ga nu eerst ff het strand uit mijn autohalen... en dan kom ik ook, met Bier!!!!!
|
|
|
surfing28

|
Hey surfing28. Jij nog naar de beach vandaag???? ik ga denk ik rond een uur of 12:00 tot sundown op oostvoorne... mijn weekend/ vakantie is begonnen...mijn laatste sessie voor dat ik naar Z.A. ga  wie komt er nog meer??? Heeyy Eagle-Jan , ik moet eerst de verplichte dingen gaan doen die het weekend altijd met zich meebrengt ( ook al is het nog niet eens zover ). Dus mogelijk dat ik hierna wel richting playa kom crossen. We shall see 
|
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
zeg chicks, I don't want to be vervelend maar waar halen jullie die wind vandaan? je weet toch dat je dat nodig hebt hé, om te kiten? 
|
|
|
|
d@ni

|
Windsnelheid & Windstoot Hoek van Holland Noorderdam: De windsnelheid 10m. op 16 april 2010, 14:20 uur is 8.6 m/s De windstoot op 16 april 2010, 14:20 uur is 10.7 m/s 
|
|
|
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
|
Ola,
Wie, waar en hoe laat?
Ik wil vandaag ook weer eens de haartjes nat maken en mijn wintervachtje afschudden......
|
|
|
R.B.

|
zowww ik heb vandaag ook maar een golfsurfboard(je) gekocht. Dacht aangezien mijn schouder al 2 keer uit de kom is geweest dat ik nu ook maar deze manier van kiten wil gaan leren en hopenlijk minder belastend voor mijn schouder is. Het is een board volgens mij uit 2002 van Peter Lynn haha groot en lomp maar hoop dat ik het ermee kan leren. Ben van plan om hem vanavond even te testen. Kijken of ik het el kan. Nog iemand tips?
|
|
|
Spoon

|
YEEEAAAH!!! Ik ben afgestudeerd met een 8!!!  Ik ben zo blij.. wat een stress release  .. waait t maandag?
|
|
|
d@ni

|
gefeliciteerd dude!
|
|
|
Mr the Emperor

|
zowww ik heb vandaag ook maar een golfsurfboard(je) gekocht.
Zag er goed uit jongen, op je wandeling naar Playa. 
|
|
|
R.B.

|
nou kwam ook wel goed uit want ik was op een gegeven moment de enige die nog hoogte kon houden haha.
P.s. dudes SLUFTER IS DICHT. Geen slagboom maar kompleet hekwerk
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
nou kwam ook wel goed uit want ik was op een gegeven moment de enige die nog hoogte kon houden haha.
P.s. dudes SLUFTER IS DICHT. Geen slagboom maar kompleet hekwerk
damn
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
YEEEAAAH!!! Ik ben afgestudeerd met een 8!!!  Ik ben zo blij.. wat een stress release  ..  (wendy_kitesmiley)Gefeliciteerd Spoon!!! Eindelijk klaar! en nu is de wind weg.Vanaf nu is de slufter alleen nog open in onze gedachten... en via het autostrand opkruisen
|
|
|