|
Passie

|
Peter paast.. doet slimchance. doet 313. doet kiteloop hp en noem maar op Leon.. ken ook kiten als 'n jecko Marten. paast ook. backmobe'd bijna en ga maar door Ik kan niet Paasen maar wel bijna, en kungfu's enne dubbele s-bends en weet ik t'alelmaal ..
weet niet of jij 't al aardig kan .
|
|
|
JorritPi

|
Peter paast.. doet slimchance. doet 313. doet kiteloop hp en noem maar op Leon.. ken ook kiten als 'n jecko Marten. paast ook. backmobe'd bijna en ga maar door Ik kan niet Paasen maar wel bijna, en kungfu's enne dubbele s-bends en weet ik t'alelmaal ..
weet niet of jij 't al aardig kan .
Klink goed!! Ik ben nog niet zolang bezig...maar dat gaat helemaal goed komen als ik dit zo hoor..het is goed om wat mensen om je heen te hebben die wat leuke tricks kunnen want dan wil ik dat ook kunnen! (-;
|
|
|
Sherida

|
Oohh als ik het zo hoor zijn er nog genoeg nieuwe dingen om te leren.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
prokiter

|
Heyy, Ik ben al een aantal jaartjes onderweg...maar kan niet echt veel......kan niet zo vaak kiten..... (cry_kitesmiley) Maar heb net afgelopen zaterdag voor het eerst fakie geprobeert te varen.....en met springen gaat het ook wel aardig....maar gaat ook nog wel fout......varen gaat wel top hoor maar dat ging al snel goed.....  Me broer doet backloopjes......ik probeerde het afgelopen zterdag ook.....maar kwam van de 2 keer nietverder met de draai dan dat ik met me rug op het water kletterde hehehehe (grinnik_kitesmiley) Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
yes morgenvroeg sta ik al op schiphol...ik denk alleen dat ik tot eind juni weinig tijd heb om te boarden..1 hooguit 2x omdat we extraam achter staan met ons project vanwege gezeur en gehannes hier op het bedrijf. We moeten dus nog ff aanpoten om het verslag af te krijgen en dan nog presenteren en 3 examens....In El Gouna is alles achter de rug en dan is het echt feest!  (hangloose_kitesmiley) Hoe gaan de examens bij sommige van jullie? Niet teveel internetten he maar leren 
|
|
|
Sherida

|
Niet teveel internetten he maar leren  De examens gaan dacht ik wel goed.. Maar wat doe jij hier dan als je nog 3 examens hebt? (sealedlips_kitesmiley) Enne, welkom terug in Nederland 
|
|
|
|
JorritPi

|
Als het goed is wel! Dat word zooooo gezellig! Snel boeken Chriz!!
|
|
|
JorritPi

|
EN Chriz, al geboekt?
|
|
|
|
Sherida

|
Ja klopt, d'r ligt nog best wat op de bodem. En wanneer het geen schelpen zijn is het wel koraal, waaraan je je benen openhaalt 
|
|
|
Passie

|
ik ben der 2 keer geweest:P zonder schoentjes. geen 1 keer een snee.
|
|
|
|
JorritPi

|
Exc...voor dit wangedrag....dan weten jullie in geval....... 
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
Ook in wil graag mee naar El Gouna. Ik ben echter alleen en wil graag een 2 of 3 persoons kamer boeken om de kosten te drukken. Zit er nog iemand met hetzelfde probleem? Dan hoor ik dat namelijk graag.
Voor contact voeg me toe op MSN of zend een persoonlijk bericht.
Tevens heb ik nog een vraag. Kan ik deze vakantie met een Naish Boxel SLE 12m2 af of moet er nog een 9m2 bij komen? Ik weeg 75kg.
|
|
|
JorritPi

|
Ook in wil graag mee naar El Gouna. Ik ben echter alleen en wil graag een 2 of 3 persoons kamer boeken om de kosten te drukken. Zit er nog iemand met hetzelfde probleem? Dan hoor ik dat namelijk graag.
Voor contact voeg me toe op MSN of zend een persoonlijk bericht.
Tevens heb ik nog een vraag. Kan ik deze vakantie met een Naish Boxel SLE 12m2 af of moet er nog een 9m2 bij komen? Ik weeg 75kg.
Even afwachten of er nog iemand is....anders kunnen wij misschien even vragen of we een 3 p kamer kunnen krijgen...even wachten.....
|
|
|
Micky

|
Hee Pit, je bent echt zo lam als een konijn... (grinnik_kitesmiley)  ps: je website ligt eruit... (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi

|
Hee Pit, je bent echt zo lam als een konijn... (grinnik_kitesmiley)  ps: je website ligt eruit... (geschokt_kitesmiley) Klopt! Ik heb deze maand te veel 'traffic'gehad. Volgende week doet is het weer.
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
Brrrrr het fucking koud in NL... hee NacNud ben jij niet een beetje oud (tong_kitesmiley)..nee gewoon ff rondkijken er komen er altijd wel die ook mee nog mee willen. Ohoh dat gaat wat worden met die katslamme jorrit daar in costa del gouda...
|
|
|
CHRIZZZZ

|
EN Chriz, al geboekt?
We zijn hard aan het regelen ... bijna dus (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
@mightymark: Oud??? Hoezo had ik je opa kunnen zijn? Ik voel me nog 16 hoor!!
Alleen nog een impact vest, helm en lange lycra broek tegen de zon scoren.
P.S. denken jullie aan de vaccinaties en het visum?
|
|
|
TtHoM@s

|
hoe werkt het met het visum?
|
|
|
Sherida

|
hoe werkt het met het visum? Wanneer je daar aankomt op het vliegveld betaal je 20 á 25 euro, krijg je een stempel met een 'postzegel' in je paspoort dat je Egypte in bent gekomen. Wanneer je weggaat krijg je een stempel met dat je Egypte hebt verlaten. Stelt dus niks voor en je hoeft er van te voren ook niets voor te regelen.. Behalve contant geld meenemen het vliegtuig in. 
|
|
|