Lipnomeer Tjechie ervaringen Kiten wie ????

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #25 Augustus 01, 2007, 04:36:29
edit2Rapporteer  
http://www.windfinder.com/forecast/lipno_lake
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #26 Augustus 01, 2007, 19:38:08
edit2Rapporteer  
De les voor aankomende zondag heb ik net bevestigd gekregen. Samen met een vriend zullen we zondag de hele dag op het land doorbrengen met de volgende onderdelen.

- theorie
- uitleg van materiaal
- instructies betreffende veiligheid
- het onder controle krijgen en leren krijgen van de kite

Op zich wel jammer dat we niet het water ingaan, maar beter alles in 1maal goed leren zullen we maar zeggen.

Als het goed is dan volgende week doordeweeks 1 dag weer naar het Lipno voor de vervolgcursus en deze zullen we dan de hele dag op het water doorbrengen.

In mijn opinie lijkt mij dit een vrij goed begin om met deze sport te beginnen.

Hou jullie op de hoogte over deze lokatie!!!

Gr,
Ronald
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #27 Augustus 02, 2007, 00:47:17
edit2Rapporteer  
1. Powerkiting/Landboarding
Theory, equipment.
Kite control with and without depower.
Buggy driven power kiting - controlling kite when moving.
Water start simulations.
Cena: 2.500,- K?


2. Kite Body dragging
Based on lesson 1 above.
Methodics of a water start
Keeping of a constant kite drag
Take-offs and landings of kite in water
Possible danger situations - dealing them
Cena: 2.900,- K?


3. Kiteboarding I
The aim is complete knowledge of a surf control (direction/twintip)
Both sides rides
Backside rides.
Cena: 3.500,- K?

These 3 parts can be paid seperately per prices above, or at one time with better price: 7.990,- K?* (910,-K? discount)

----------------------------------------------------------------------

Then there is yet a possibility of a follow-up lessons:

Kiteboarding II
Focused on ride against the wind, frontside, halzy. Advanced riding techniques.
Cena: 500,- K? / per hour

Complete cursus 3 dagen inclusief materiaal kost Eur 290,-
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #28 Augustus 04, 2007, 17:36:26
edit2Rapporteer  
Baal als een stekker... Werd net opgebeld, dat er voor morgen te weinig wordt voorspelt om iets te doen. :-( Volgende afspraak is nu voor aankomende woensdag / donderdag...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #29 Augustus 05, 2007, 18:02:53
edit2Rapporteer  
Citaat
Baal als een stekker... Werd net opgebeld, dat er voor morgen te weinig wordt voorspelt om iets te doen. :-( Volgende afspraak is nu voor aankomende woensdag / donderdag...


Shit Happens  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Ben je al bij dat meertje geweest ongeveer 3 kwartier rijden naast Bussiekrumlof ????? (waar je overal kan staan)
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #30 Augustus 05, 2007, 18:45:31
edit2Rapporteer  
Bussiekrumlof? Bedoel je misschien Cesky Krumlov wat in de buurt ligt van het Lipnomeer / Ceske Budejovice? Dat meertje is bij mij niet bekend... Is dat een lekker locatie dan? Het idee van overal staan bevalt mij wel. Vond ik ook altijd lekker van Strand Horst. IK ga eerst de 3 dagen cursus volgen en dan ga ik kijken naar plekken waar het allemaal kan. Het zou wel lekker zijn als ik iets kan vinden wat meer in de buurt ligt van waar ik woon.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #31 Augustus 05, 2007, 20:30:43
edit2Rapporteer  
Citaat
Cesky Krumlov wat in de buurt ligt van het Lipnomeer

Die bedoel ik

Toen wij er waren gingen ze daar vlakbij naar het meertje toe waar je kan staan.  ThumpsUp

Alleen geen wind oftewel voor jan l...l gereden toen wij er waren  ThumpDown ThumpDown

Jij les toch bij airusch ???? Die weten waar dat meer is. Ze gaan er alleen heen als het op het lipno meer slecht is.

Heb jij mijn zwager teiger (theo) daar al ontmoet. ????
Zit op de bohemian camping  (naast de kite stek) Vaart matrassen kites (flysurfer) en rijdt in groene transporter


Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #32 Augustus 06, 2007, 01:38:15
edit2Rapporteer  

Jij les toch bij airusch ???? Die weten waar dat meer is. Ze gaan er alleen heen als het op het lipno meer slecht is.

Heb jij mijn zwager teiger (theo) daar al ontmoet. ????
Zit op de bohemian camping (naast de kite stek) Vaart matrassen kites (flysurfer) en rijdt in groene transporter

Ik ben nog niet bij Airush geweest. Vandaag zou de eerste les zijn, maar die is zoals boven geschreven niet doorgegaan. :-( Hoe lang staat je zwager er nog? Heb nu donderdag les(niet bij lipno btw, maar op een klein vliegveldje bij Ceske Budejovice) en dan gaan we(als er wind) zondag voor het eerste naar het Lipno.

Gr,
Ronald
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #33 Augustus 07, 2007, 04:43:17
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik ben nog niet bij Airush geweest. Vandaag zou de eerste les zijn, maar die is zoals boven geschreven niet doorgegaan. :-( Hoe lang staat je zwager er nog?


Hij staat er als het goed is tot zaterdag, Heb je hem al gezien ????
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #34 Augustus 08, 2007, 00:02:32
edit2Rapporteer  
Morgen en donderdag les als vooruitzichten qua wind uitkomen. Ziet er in ieder geval positief uit. We blijven op een camping overnachten dus misschien staan we wel naast je zwager.. ;-)

Waar is hij aan te herkennen? Auto / caravan?

Gr,
Ronald
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #35 Augustus 08, 2007, 01:40:20
edit2Rapporteer  
Citaat
Waar is hij aan te herkennen? Auto / caravan?


Vw transporter groen afkomstig van Lars Son opperdoes en een caravan

Vaart flysurfer (matrassen)

Camping is bohemian, succes morgen
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #36 Augustus 08, 2007, 02:47:15
edit2Rapporteer  
Dankjewel. We gaan met een tentje op Bohemian staan, dus dan kom ik hem wel tegen. :-)
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #37 Augustus 10, 2007, 01:35:11
edit2Rapporteer  
Hoi Richard,

Ben weinig op de camping geweest en ben niet zeker of ik je zwager heb gezien.... ;-) Als hij een T5 had en een hond dan denk ik het wel dat ik hem heb gezien.

Hier een picture van gister.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #38 Augustus 10, 2007, 02:40:08
edit2Rapporteer  
Dat is hem volgens mij Hij heeft een zwart wite border colley en een groene t 5. Doe hem maar de groeten en zeg maar dat het een top dag was op Andijk vandaag  ThumpsUp

Wanneer ga je het water op ????

Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #39 Augustus 10, 2007, 02:50:04
edit2Rapporteer  
Dat is hem volgens mij Hij heeft een zwart wite border colley en een groene t 5. Doe hem maar de groeten en zeg maar dat het een top dag was op Andijk vandaag ThumpsUp

Wanneer ga je het water op ????




Hmmmm, zonde dat ik hem dan niet aangesproken heb.... Ben inmiddels alweer thuis en ga zondag pas weer terug(om het water op te gaan) Hij weet wel wie ik ben denk ik. Zat aan het einde van het straatje met een zwarte A4 station. De hond was met een lege fles aan het spelen toen ik lanskwam.. Helaas kan ik hem dan niet meer de groeten doen.

Hier zijn mijn verrichtingen de te volgen.

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=26915.0
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #40 Augustus 10, 2007, 22:06:52
edit2Rapporteer  
In ieder geval bedankt voor de moeite en succes met de cursus  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.