Ozone online bestellen. WAAR ?? duitsl of nl

Goonie

Berichten: 674
Juli 18, 2007, 01:48:28
edit2Rapporteer  
Hi .. Ik wil graag twee nieuwe kites bestellen en ik was al een paar weken aan het zoeken op het internet naar online winkels maar mischien zijn er meer mensen die online bestellen en waar de beste aanbiedingen zijn momenteel.. Ps ik gebruik geen creditcard.

Hoor het graag ff..  ThumpsUp

Thnx Goonie..  (grinnik_kitesmiley)
torchjelle

Berichten: 217
Antwoord #1 Juli 18, 2007, 01:53:54
edit2Rapporteer  
je hebt geen creditcard heb je dan wel een soort doorlopend rekening ofsow. en ik had in duitsland me spullen gekocht veel goedkoper en je moet gewoon die gasten van die winkels een mailtje sturen en ze geven je ommin veel korting ThumpsUp Joepie
snah.siub

Berichten: 142
Antwoord #2 Juli 18, 2007, 01:58:48
edit2Rapporteer  
Hoi Goonie,

Zelf ben ik ook aan het zoeken en het verschilt enorm per winkel. Het is ook zo dat niet elke winkel elk merk levert, zelf ben ik momenteel aan het kijken naar of: Ozone, of Best of Naish en die merken worden lang niet door iedereen geleverd.

Wel heb ik gemerkt als je meerdere artikelen koopt, zoals jij met 2 kites, en misschien nog wat extra zaakjes, je wel erg leuke kortingen krijgt.

Gewoon vragen en kijken wat je krijgt, een ouderwets beetje tegen elkaar uitspelen kan denk ik geen kwaad, maar let wel dat bij elke prijs een bepaalde service hoort.

Zelf heb ik inmiddels ontdekt en ook verkregen via mailtjes van erg behulpzame forumleden:

http://www.kiteboardshop.com
http://www.siem.nl
http://www.eurofun.nl
http://www.vandenbergsurf.nl
http://www.fly-high.nl
http://www.freestylesport.nl/
http://www.vliegers.com
http://www.vliegerop.nl

Vul 'm aan zou ik zeggen Smiley

ps: zie nu pas dat je ozone specifiek wilt, die zitten zeker tussen het lijstje!
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #3 Juli 18, 2007, 02:01:46
edit2Rapporteer  
He thnx.. een paar heb ik al gecheckt maar er zitten zeker een paar nieuwe tussen.. Als ik er nog een paar links bij krijg zal ik ze er zeker even bij zetten..
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #4 Juli 18, 2007, 02:07:01
edit2Rapporteer  
Ik zit met een ideetje te spelen. Als ik een website zou gaan bouwen, waar, met behulp van mede kiters, de laagste online prijs van verschillende producten te vinden is. Zouden jullie daar gebruik van maken bij het besluit waar een kite te kopen? Zouden jullie mee helpen om prijsinformatie up-to-date te houden?

Dit is alleen mogelijk als kite-consumenten eerlijk de rpijzen van de verschillende winkels invoeren, en aangeven of deze nog relevant zijn.

Ik hoor graag jullie reacties Joepie
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #5 Juli 18, 2007, 02:08:16
edit2Rapporteer  
Probeer dat maar eens up to date te houden! En de laagste prijs vind je niet zomaar op het internet. Maar die bespreek je met je winkel!

je kan wel zeggen dat je op de ene plek meer korting krijgt dan op de andere,....
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #6 Juli 18, 2007, 02:30:44
edit2Rapporteer  
Probeer dat maar eens up to date te houden!
Met behulp van alle mede consu-kiters moet het lukken toch?
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #7 Juli 18, 2007, 02:49:21
edit2Rapporteer  
Dus jij gaat mailen naar shops? Om de zoveel tijd? Succes
snah.siub

Berichten: 142
Antwoord #8 Juli 18, 2007, 03:38:53
edit2Rapporteer  
Ik denk dat hij het meer bedoelt als bv voor computers: http://pricewatch.tweakers.net

Dit is zo snel populair geworden, dat computer bedrijven zelf hun login volgens mij hebben en automatisch hun nieuwste prijzen 'pushen' naar de database. Maar het is ook gevaarlijk, er kan weinig fout gaan met een harddisk, hooguit dat ie te klein is, maar een kite van 16m2 kopen omdat ie zo goedkoop is, terwijl je 40kg weegt ie ook weer zo wat Smiley

Rowin

Berichten: 616
Antwoord #9 Juli 18, 2007, 04:04:08
edit2Rapporteer  
Koop gewoon lekker in Nederland. Als het stuk gaat etc dan moet je maar weer afwachten. Dus zou gewoon in nl kopen Wink
slingshot {Thomas}

Berichten: 1466
Antwoord #10 Juli 18, 2007, 05:42:21
edit2Rapporteer  
kijk even op www.kitestuff.nl is nederlandse online shop  ThumpsUp heb uiteraad ozone!
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #11 Juli 18, 2007, 13:37:07
edit2Rapporteer  
@ rowin, in nederland moet je soms ook maar afwachten of het goed geregeld wordt!en in duitsland heb je zeker wel goede service, zie een paar topics hieronder..

ok jongens, nu zijn jullie van me af voor 3 weken, ik ga lekker naar het zonnige zuiden dadelijk.Kite-se en niet te veel ruzie maken he?Wink
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #12 Juli 18, 2007, 19:01:01
edit2Rapporteer  
Koop gewoon lekker in Nederland. Als het stuk gaat etc dan moet je maar weer afwachten. Dus zou gewoon in nl kopen Wink
onzin!!!
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #13 Juli 19, 2007, 00:43:44
edit2Rapporteer  
www.watersportscheveningen.nl moet natuurlijk ook in het rijtje Wink
Tootega
Gast
Antwoord #14 Juli 19, 2007, 01:05:17
edit2Rapporteer  
wel jammer dat er bij sommige sites die hierboven opgegeven zijn geen webwinkel is. dan zal je er alsnog naartoe moeten. of ze opbellen en vragen of ze de juiste kites hebben en of ze die kunnen opsturen. en dan maar hopen dat je de goede thuis krijgt.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #15 Juli 19, 2007, 04:24:09
edit2Rapporteer  
www.watersportscheveningen.nl moet natuurlijk ook in het rijtje Wink

Persoonlijk vind ik die minder, heb juist geen goede aanbieding of hulp gekregen voor mijn eerste setje. Meningen verschillen!
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #16 Juli 19, 2007, 04:24:53
edit2Rapporteer  
Koop gewoon lekker in Nederland. Als het stuk gaat etc dan moet je maar weer afwachten. Dus zou gewoon in nl kopen Wink
onzin!!!

In NL is bij sommige winkels de service ook lager dan bij andere. Geloof dat het er ook mee heeft te maken, wat voor probleem je hebt.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #17 Juli 19, 2007, 12:45:06
edit2Rapporteer  
www.watersportscheveningen.nl moet natuurlijk ook in het rijtje Wink

Persoonlijk vind ik die minder, heb juist geen goede aanbieding of hulp gekregen voor mijn eerste setje. Meningen verschillen!

Ik juist weer wel, van Gunnar persoonlijk!
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #18 Juli 19, 2007, 14:27:09
edit2Rapporteer  
Probeer dat maar eens up to date te houden!
Met behulp van alle mede consu-kiters moet het lukken toch?

lol, gast..dat is dus dikke onzin, de prijzen van kitesn worden vaak veranderd door te onderhandelen en liggen zowat nooit vast, om de paar weken een aanbieding. en ik kan je vertellen dat de shops die niet bovenaan staan niet blij zullen zijn met je ideetje.

het is niet voor niets, beter GOED gejat dan slecht bedacht
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #19 Juli 19, 2007, 14:38:42
edit2Rapporteer  
www.watersportscheveningen.nl moet natuurlijk ook in het rijtje Wink

Persoonlijk vind ik die minder, heb juist geen goede aanbieding of hulp gekregen voor mijn eerste setje. Meningen verschillen!

Ik juist weer wel, van Gunnar persoonlijk!

Daarom, wil niet meteen van een eerste indruk uitgaan. Misschien was hij die dag niet aanwezig. Kwam voor wat advies en een mooi set "prijsje". Enige wat die jongen me vertelde; je kan dit nemen of je kan dat nemen. Waarnaar ik naar financiele aspecten vroeg; "ja, voor 1600 of 1800euro heb je een complete set"
Sorry hoor, stel wat voor, zo van; deze wetsuit, trapeze, boardje en kite, beetje korting, gaat zoveel kosten. Dan weet je tenminste iets meer.

Maar daarom, meningen verschillen!
HE

Berichten: 33
Antwoord #20 Juli 19, 2007, 19:11:49
edit2Rapporteer  
Ik zit met een ideetje te spelen. Als ik een website zou gaan bouwen, waar, met behulp van mede kiters, de laagste online prijs van verschillende producten te vinden is. Zouden jullie daar gebruik van maken bij het besluit waar een kite te kopen? Zouden jullie mee helpen om prijsinformatie up-to-date te houden?

Dat vind ik nou een goed idee.

Ik heb me er ook al over verbaasd, dat het wel lijkt alsof iedereen het een geheim vindt wat hij voor een kite/set betaald heeft.

Dat de duitse shops geen prijzen willen melden op hun sites vind ik tot daar aan toe, maar het lijkt wel alsof het niet openbaar gemaakt mag worden.

Je hoeft hier trouwens helemaal geen aparte site voor op te zetten, een sticky post op deze site zou ook al duidelijk maken waar de beste deals te sluiten zijn en welke korting gangbaar is.
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #21 Juli 19, 2007, 20:56:14
edit2Rapporteer  
Citaat
... Je hoeft hier trouwens helemaal geen aparte site voor op te zetten, een sticky post op deze site zou ook al duidelijk maken waar de beste deals te sluiten zijn en welke korting gangbaar is.

Lijkt mij in iedergeval een top idee. Kan ik kijken of ik niet wordt afgezet!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #22 Juli 22, 2007, 13:44:42
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen gebruik deze link eens en stuur de verschillende verkooppunten gewoon een mail in het Engels.. http://www.flyozone.com/kitesurf/en/contact/distributors/
Zou mij niet alleen beperken tot Duitsland en Nederland  loser
Ik heb in het verleden mijn kites in Italie, Duitsland en Amerika besteld en heb nooit gezeik gehad...................
Of gebruik google eens want dan kom je ook vaak op sites uit die aanbiedingen hebben..
Succes  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #23 Juli 22, 2007, 14:59:13
edit2Rapporteer  
Dat de duitse shops geen prijzen willen melden op hun sites vind ik tot daar aan toe, maar het lijkt wel alsof het niet openbaar gemaakt mag worden.

Je moet gewoon lid worden van hun mailinglijst, dan krijg je wel alle prijzen. En sinds dit seizoen krijg ik  betere prijzen hier in NL. En die staan ook niet op internet, daar moet je naar vragen.

Ik vind het juist een goede ontwikkeling dat de shops tegen elkaar opbieden. Helaas kun je de prijzen niet direct vergelijken zoals bij bijvoorbeeld mobiele telefoons etc. of huishoudelijke apparatuur wel kan. En dat is zeker jammer.


KoenTjee: Een shop moet gewoon goed advies geven, door al het personeel. Dus ik ben het met je eens dat ze je bij Watersport Scheveningen geen goed advies hebben gegeven. Jammer voor ze, is weer een klant minder.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.