wat is een goede Kitespot in Thailand?

lily

Geen avatar

Berichten: 10
Augustus 07, 2007, 16:06:04
edit2Rapporteer  
Hi guys
Ik heb net twee en een halve les gehad in kitesurfen...en ik ben helemaal verkocht! Dus op naar thailand in november jippie (wendy_kitesmiley)Maarre heeft iemand ervaring met kiten in thailand? Wat zijn de beste spots om dit te doen in november?
Weet trouwens ook iemand of je iets nodig hebt om gear te huren daar? Een certificaat of iets dergelijks?

tnx voor de feedback
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1 Augustus 07, 2007, 16:15:25
edit2Rapporteer  
Ik ben een aantal keer in Thailand geweest, en ik weet dat de Similan Islands echt heel erg mooi zijn en er is ook een kitespot. Check windguru:  http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=72309
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #2 Augustus 07, 2007, 17:01:32
edit2Rapporteer  
in thailand moet je hele andere dingen doen dan kiten!!!
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #3 Augustus 07, 2007, 17:43:53
edit2Rapporteer  
Uche uche..op elke stoeptegel/kuil in de weg staat een hoer schater
Maargoed gebruik de zoekfunctie want hier is pas ook al een uitgebreid topic over geweest!

edit:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?PHPSESSID=09abfdc1f5a064c3895c1ffe2b2c1a86&topic=25235;prev_next=next
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?PHPSESSID=4f0fb42f8b9a195047e5e693fad70b57&topic=22014.msg232359

de ene die ik echt zoek kan ik niet vinden
lily

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #4 Augustus 07, 2007, 17:47:51
edit2Rapporteer  
No worries ik ga ook andere dingen doen, maar lijkt mij eigenlijk wel super lekker om een weekje te kitesurfen in thailand.

De Similan island ziet er goed uit, maar ziet er niet uit alsof je daar ook materiaal kunt huren toch?

Verder heb ik ook het andere topics gelezen over thailand, maar kwam niet echt een duidelijk antwoord uit. Tuurlijk heb je bekende plekken als pukhet waar je kunt kiten. Maar was eigenlijk meer op zoek naar een iets uniekere plek. Vervelend is wel dat ik mijn spullen daar moet huren.

Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #5 Augustus 07, 2007, 17:52:02
edit2Rapporteer  
Koh Samui en alle eilanden in de buutr vallen af, er staat echt gewoon geen tot bagger wind.
Rond de middag steekt er een licht briesje op maar daar kom je echt niet mee weg.

Unieke plek? koh pangang & koh tao zijn schitterend! Vooral Koh Tao is een mooi eiland.
De meeste mensen gebruiken Koh tao als tussenstop naar Koh Samui. Koh Tao is er rustig, je kan er schitterens snorkelen (op zo'n tour) Verder kan je dr niet kiten want je moet echt een kilometer t water in lopen totdat je heupdiep staat.
Ik vind Thailand gewoon ongeschikt om te kiten, dus ik denk dat je beter maar van het land kan gaan genieten (wat héél veel te bieden heeft!!!)
lily

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #6 Augustus 07, 2007, 21:33:41
edit2Rapporteer  
zelf was ik aan het denken om naar Chumphon te gaan men zegt dat de wind tussen 14 en 20 knopen is in november....en goede niet al te drukke spot om te kiten. Iemand ervaring mee?
MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #7 Augustus 07, 2007, 23:05:37
edit2Rapporteer  
Kijk ff op www.kitebeaches.com daar vind je wel spots met clubs enzo. 
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #8 Augustus 08, 2007, 00:37:43
edit2Rapporteer  
laat je kites thuis dude , de enge wind in thailand is een toevallig frontje wat vorbij komt....de andaman sea ( koh Phi phi , koh lanta koh similan islands zijn vele malen mooier dan koh samui , toa etc etc )
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.