kite - weekend..... cancelled voor dit jaar wordt het voorjaar!!!!

FunkyoneNL

Berichten: 834
Augustus 23, 2007, 23:57:39
edit2Rapporteer  
Kite Weekend  Joepie

Wat? Kitesurf Seizoensafsluiter in NL    
Wanneer? 5, 6 en 7 Oktober.
Waar? Roompot Kamperland Zeeland


Hai Kitedudes en -chicks

Het einde van het seizoen zit er al weer een beetje aan te komen. Het windseizoen hebben we al kunnen verwelkomen, maar dat betekent dat de kou er ook weer aan zit te komen. Helemaal geweldig dus voor de die-hards onder ons of weer goede een reden om een non-NL lokatie op te zoeken. De meesten zullen hun hoody's maar weer uit de kast halen. Helaas! Vandaar dat we een afsluiter organiseren van het kiteseizoen nu het nog kan.

Wat is het plan?
In het weekend van 5, 6 en 7 Oktober as. is het plan om zoveel mogelijk dudes en chicks bij elkaar te brengen. Iedereen spreekt zijn eigen netwerk aan (deze mail forwarden oid) en zo komen we tot een clubje van fanatiekelingen die ook zin hebben in een feestje. Er zal wel echt gekite gaan worden, dus met te weinig wind gaat het door naar het weekend van 19, 20 en 21 Oktober.

Vrijdagavond 5 Oktober (of 19/10/2007) zal de aftrap zijn van een geweldig weekend. Er wordt deze avond een feest gehouden in de legertent  bij de Roompot Kamperland. De rest van het weekend zullen we vooral bezig zijn met kitesurfen, kitevideo’s bekijken, genieten van het strandleven onder het genot van een hapje en een drankje. Kortom gewoon een gezellig weekend met kiters onder onder elkaar gewoon lekker genieten en lol maken.We hebben een programma gemaakt diegene die willen, kunnen gezellig meedoen. Wil je meer je eigen ding doen? prima niets is verplicht (bijna) alles mag! Wij zorgen voor party tenten, warme leger tent, en kleine tentjes, DJ, bierbanken eten en drinken enz. En proberen tevens een professionele sportfotograaf het weekend te laten komen.


Let op ! Kosten voor het weekend zijn slechts € 50,00 per persoon.

Kitelounge
Relaxen doe je in stijl, vandaar dat een volledig verzorgde “hangplek” voor je is ingericht. Er staat  een grote groene legertent op de camping, waar je kan loungen als je niet meer op je benen kunt staan. In de avond zullen kitedvd's geprojecteerd worden.

DJ met hele vette beats
Een DJ komt ons de gezellige beats brengen om de avond aangenaam door te komen. Heb je zelf heeele goede muziek, meenemen…!!

Heerlijke BBQ
In de vroege avond kun je al flink snacken, want dat kiten hakt er in! Wij zorgen voor bier, wijn/rose, snacks, vlees, brood noem het maar op.

Ontbijt
De volgende ochtend worden de vroege vogels verwend en is een ontbijtsessie onvermijdelijk. Dit om maar weer zo vroeg mogelijk op het water te kunnen staan.


Wat verwachten we van jullie?

Je neemt je eigen slaapspullen en kitespullen mee. Je spullen zoals brillen, lenzen, maandverbandjes,medicijnen, tandenborstel ook niet vergeten.Je hebt zin in een feestje, je neemt je videocamera/fototoestel/dagboek/mobiel of agenda mee om later aan iedereen te vertellen hoe gezellig het was. Je kunt je gedragen als je een biertje op hebt


Groeten Mike Tukker en Carlos Klop.



Iedereen dient op eigen vervoer naar de plek te komen maar kunnen goed onderling afspreken bij stations om met elkaar mee te rijden indien iemand zonder zit.

Bij vragen mail me gerust op get_funky_to_me@hotmail.com

Armband

Berichten: 211
Antwoord #1 Augustus 24, 2007, 00:01:45
edit2Rapporteer  
Ik ben zeer zeker van de partij samen met 2 of 3 anderen.
Henning

Berichten: 581
Antwoord #2 Augustus 24, 2007, 00:05:05
edit2Rapporteer  
klinkt goed mits het maar wat in de buurt is Smiley (Friesland)
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #3 Augustus 24, 2007, 00:09:16
edit2Rapporteer  
Beste Hennig,

wat is 2 uur rijden op een heel weekend feesten en plezier. ThumpsUp

we proberen mensen met elkaar in kontakt te brengen om samen te rijden en eventueel benzinekosten te delen....
waROEL

Berichten: 57
Antwoord #4 Augustus 24, 2007, 00:58:46
edit2Rapporteer  
Dat klinkt erg goed, ik kom al in de stemming.
 Joepie

De weekenden zijn wel al druk bezet maar het idee is goed en ik denk wel dat er animo voor is.

Mij lijkt het iig leuk om sterke en misschien minder sterke verhalen te delen met elkaar!

FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #5 Augustus 24, 2007, 01:15:46
edit2Rapporteer  
Hej Waroel is ook erg leuk ideen uitwisselen misschien kites en boards  testen van elkaar en nieuwe tips voor tricks woon je in de buurt van delft by the way....
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #6 Augustus 24, 2007, 01:16:17
edit2Rapporteer  
ik ga miss wel mee, als 't in zeeland is, of ik met iemand mee kan reide.. want ben namenlijk 16...
Jer

Berichten: 142
Antwoord #7 Augustus 24, 2007, 01:18:06
edit2Rapporteer  
Lijkt mij ook wel wat:) (als het er komt ben ik er ook bij:P)
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #8 Augustus 24, 2007, 01:31:36
edit2Rapporteer  
Beste Remco meerijden moet vast wel lukken.... en ik denk dat als er zo'n 30 mensen mee gaan het door gaat..... ff kijken of er nog meer mensen mee willen......
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #9 Augustus 24, 2007, 01:31:58
edit2Rapporteer  
als ik vrij ben / kan krijgen zal ik zeker me best doen om te komen
Armband

Berichten: 211
Antwoord #10 Augustus 24, 2007, 01:43:22
edit2Rapporteer  
Ik ben ook 16 maar hiervoor wil ik wel een eindje met de trein:P
ik ga miss wel mee, als 't in zeeland is, of ik met iemand mee kan reide.. want ben namenlijk 16...
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #11 Augustus 24, 2007, 01:47:48
edit2Rapporteer  
heb er wel oren naar  ThumpsUp
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #12 Augustus 24, 2007, 02:32:28
edit2Rapporteer  
Wil wel komen als het weekend past. Woon in Arnhem heb auto.
Al twee jaar beginnend ivm gebrek aan wind + vrije tijd + gezeik op Veluwemeer   
Een keer echt  les kan natuurlijk geen kwaad.

Gr., Theo
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #13 Augustus 24, 2007, 02:41:50
edit2Rapporteer  
top maarre ouderen mogen ook komen..... hoor
waROEL

Berichten: 57
Antwoord #14 Augustus 24, 2007, 03:19:08
edit2Rapporteer  
Hej Waroel is ook erg leuk ideen uitwisselen misschien kites en boards testen van elkaar en nieuwe tips voor tricks woon je in de buurt van delft by the way....

Ik woon zelf in Rotterdam en heb wel jaren in Delft gestudeerd zoals dat heet
Texelboy

Berichten: 15
Antwoord #15 Augustus 24, 2007, 05:59:28
edit2Rapporteer  
Kom gezellig naar texel dan gaan we lekker bij paal 17 varen. er zit daar ook een school kijk ff op kitesurfschooltexel.nl
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #16 Augustus 24, 2007, 17:06:54
edit2Rapporteer  
vet ik ken nog niets zo heel veel mensen in de kite scene, maar lijkt mij zeker gezellige.
wel afhankelijk van datum en locatie. ivm vakantie, personeels uitje enzo.

maar als dit forum geupdate word houd ik het in de gaten, of kan ik beter even een mailtje sturen ?

wie weet tot dan Smiley
*hoi*

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #17 Augustus 24, 2007, 17:48:01
edit2Rapporteer  
Klinkt erg gezellig!!!
Denk dat een centrale lokatie in Nederland het belangrijkste is.......waar beginners en gevorderden lol kunnen hebben!!!
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #18 Augustus 24, 2007, 17:57:06
edit2Rapporteer  
Klinkt erg gezellig!!!
Denk dat een centrale lokatie in Nederland het belangrijkste is.......waar beginners en gevorderden lol kunnen hebben!!!

maar centraal in NL word lastige kiten dacht ik zo Smiley
ik woon zelf in Zoetermeer, dus kunnen altijd mensen meerijden mochten ze dat willen.
en faith would have it mijn ouders wonen in Friesland
zuidholland - friesland is gemakkelijk in 1.5 uur te doen.
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #19 Augustus 24, 2007, 20:31:34
edit2Rapporteer  
ik heb zeker interresse en mn kite maatjes ook wel denk ik. hou me op de hoogte (grinnik_kitesmiley) ???!!!!!!!??????
Mich

Berichten: 138
Antwoord #20 Augustus 24, 2007, 20:46:56
edit2Rapporteer  
Klinkt goed!!!

Schrijf mij maar in!  ThumpsUp

Mich

Berichten: 138
Antwoord #21 Augustus 24, 2007, 20:48:15
edit2Rapporteer  
Hee youne,

Heb je m'n avatar ge-copy-d?  schater

FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #22 Augustus 24, 2007, 23:50:19
edit2Rapporteer  
oke even een update vandaag tussen de bedrijven door nog het een en ander geregeld het is zo goed als zeker dat er een kite school komt meewerken tevens zal er dan de mogelijkheid staan om je eerste lessen of een opfris cursus te volgen geef iedereen even een mailtje mijn kant op die op de hoogte wil worden gehouden. vermeld je naam, leeftijd woonplaats, eventueel vervoer en je ervaring. We gaan 1 weekend met een uitloop van een week erna plannen voor het geval er geen wind is, aangezien we zeker willen varen!! Joepie

Wat betreft de beginners; Er is kitesurf les te volgen dit weekend voor 150,00 euro (excl. weekend zelf totaal dus ca. 200 euro) door iko gecertificeerde kitesurfschool een heel weekend les!! Inclusief iko pas!
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #23 Augustus 25, 2007, 16:53:28
edit2Rapporteer  
Locatie wordt Zeeland aangezien we daar met verschillende windrichtingen goed terecht kunnen en lekkere downwinders kunnen maken. Het weekend zelf is het weekend van 5,6 en 7 oktober. Met eventueel indien geen wind het weekend daarna.
Joenez

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #24 Augustus 25, 2007, 17:16:04
edit2Rapporteer  
Klinkt goed Grin,.. ik denk er nog ff over na
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.