KITEKAR af!!!!!

daan

Berichten: 426
Augustus 30, 2007, 21:35:57
edit2Rapporteer  
Omdat ik soms geen vervoer heb en nog geen auto mag rijden dacht ik laat ik eens een karretje maken voor achter me fiets (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley). Dus ik aan de slag en uit eindelijk een geinig karretje in elkaar getimmert (hangloose_kitesmiley). Hij is lekker groot 70*60*50 cm in iedergeval passen al me spullen er in en nog wat meer. (Ong 3/2 kites trapeze pak helm enz eten en drinken ) Check de foto's maar dan krijg je een beter idee.   
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Augustus 30, 2007, 22:01:13
edit2Rapporteer  
jezus wat een lelijk ding Grin
litewave

Berichten: 607
Antwoord #2 Augustus 30, 2007, 22:07:04
edit2Rapporteer  
Kerel, die jongen doet zijn best, en onze mod kraakt het weer af, misschien iets voor de suggesties, replacement.
Zulke opmerkingen mogen ook wel wat genuanceerder
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #3 Augustus 30, 2007, 22:24:14
edit2Rapporteer  
mooi hoor daan:). kan je der zoeen ook voor mij bouwen?Smiley
daan

Berichten: 426
Antwoord #4 Augustus 30, 2007, 23:00:35
edit2Rapporteer  
ja kan wel hoor Wink voor een een leuke bijdrag;)

@morres het is natuurlijk niet super profi weet ik ook wel maar het rijdt;) en is ook een beetje afgeraffeld maar is tenminste low buget gebouwt en daar gaat het mij om;)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #5 Augustus 30, 2007, 23:57:46
edit2Rapporteer  
het zou mij niet uit maken hoe zo'n ding er uit ziet maar ik zou er wel andere wiellen op zetten.
gewoon fiets wielen of zo....iig grotere en dunnere.
fietst net ff iets makkelijker denk ik!
daan

Berichten: 426
Antwoord #6 Augustus 31, 2007, 01:51:42
edit2Rapporteer  
hey melvin is misschien wel een idee maar opzich fiets dit ook nog lekker spoel maar ik denk dat ik wel grotere wielen ga halen heb je ook wat meer bodemspeling voor waarneer je over een grasveld met keulen rijdt of iets dergelijks.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Augustus 31, 2007, 02:38:12
edit2Rapporteer  
Kerel, die jongen doet zijn best, en onze mod kraakt het weer af, misschien iets voor de suggesties, replacement.
Zulke opmerkingen mogen ook wel wat genuanceerder
jij bent toch ook lelijk, maar wel nuttig Wink

chill man, je kan niet eerlijk zeggen dat ie mooi is toch, gaat erom dat het erin past.

geen wind in gruning zkr..
Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #8 Augustus 31, 2007, 02:43:12
edit2Rapporteer  
maar daan waarom zown aanhanger? je kan tog beter kite achter op je rug hebben en board in je handen! vangt minder wind dan dat karretje!


of je moet heel ver fietsen dan wordt ut board langzaam zwaar ja
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #9 Augustus 31, 2007, 03:49:42
edit2Rapporteer  
jezus wat een lelijk ding Grin

Nou daar heb je moderator spuit 11 weer.............

Ik vind het een topding. Al je spullen passen er in en daar gaat het om. Hij wordt vanzelf mooier als er meer stickers op komen. Ik zou er alleen nog een klep bovenop doen, zodat je spullen droog blijven en ik zou er voor de zekerheid ook maar een slot op zetten.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 Augustus 31, 2007, 07:27:04
edit2Rapporteer  
hahaha, wat nou spuit11, of probeer je elke kans te pakken op commentaar op mij te leveren, for old times sake?..

Dat ik mod ben heeft er niks mee te maken, dus zet jezelf er overheen.
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #11 Augustus 31, 2007, 08:28:07
edit2Rapporteer  
slot is niet nodig op de spot waar daan komt Wink Toch daantjee!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #12 Augustus 31, 2007, 18:44:51
edit2Rapporteer  
das relaxed, dan sta je rustiger op het water, hiero is dat ook neit nodig, laat berus,sleutels en telefoon gewoon in mn zak Smiley
litewave

Berichten: 607
Antwoord #13 Augustus 31, 2007, 21:25:14
edit2Rapporteer  
Kerel, die jongen doet zijn best, en onze mod kraakt het weer af, misschien iets voor de suggesties, replacement.
Zulke opmerkingen mogen ook wel wat genuanceerder
jij bent toch ook lelijk, maar wel nuttig Wink

chill man, je kan niet eerlijk zeggen dat ie mooi is toch, gaat erom dat het erin past.

geen wind in gruning zkr..

Sorry hoor maar hier zakt mijn broek van af, als dit het niveau is van kitehigh de groeten
Ken je als een normale jongen, maar ik denk niet dat je er verstandig aan doet om zo als mod. te reageren.
Je mag van mij best iedereen de waarheid vertellen(veilig achter je pc) maar had je dan niet aangemeld als mod.
En Groningen ligt hier toch een eindje vandaan hoor YeSS
Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #14 Augustus 31, 2007, 21:43:41
edit2Rapporteer  
GAAF KARRETJE!!
perfekte oplossing voor het vervoers probleem.

@ morres
Dude jij moet er voor zorgen dat kitehigh aantrekkelijk blijft als moderator,
en dan ga je zulke posts neerzetten??
nou nou, dat gaat idd de goede kant op met kitehigh.
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #15 Augustus 31, 2007, 22:11:33
edit2Rapporteer  
Vandaag op stap geweest met het karretje, en het werkt als een trein:)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #16 Augustus 31, 2007, 22:46:50
edit2Rapporteer  
Kerel, die jongen doet zijn best, en onze mod kraakt het weer af, misschien iets voor de suggesties, replacement.
Zulke opmerkingen mogen ook wel wat genuanceerder
jij bent toch ook lelijk, maar wel nuttig Wink

chill man, je kan niet eerlijk zeggen dat ie mooi is toch, gaat erom dat het erin past.

geen wind in gruning zkr..

Sorry hoor maar hier zakt mijn broek van af, als dit het niveau is van kitehigh de groeten
Ken je als een normale jongen, maar ik denk niet dat je er verstandig aan doet om zo als mod. te reageren.
Je mag van mij best iedereen de waarheid vertellen(veilig achter je pc) maar had je dan niet aangemeld als mod.
En Groningen ligt hier toch een eindje vandaan hoor YeSS
uh, je kent me helemaal niet  (tong_kitesmiley)

Als mod ga ik niet anders reageren, ik ben er om spam en offtopic geouwehoer te verwijderen.
Mods zijn niet zaligmakend(behalve leander natuurlijk (grinnik_kitesmiley))
Nu zit ik in een twee-strijd, of onze reacties verwijderden,met risico dat je me als dictator afschildert.
Of, ik laat het staan en ga hardhoofdig door als KH user...

Duidelijk genoeg ga ik voor het laatste.

 (kiss_kitesmiley)
litewave

Berichten: 607
Antwoord #17 September 01, 2007, 00:38:26
edit2Rapporteer  
Was jij niet met die honda "vroeger" zo niet heb ik de verkeerde voor ogen.
In mijn ogen is een een mod. een neutraal iemand die de belangen van een forum behartigt.
Iemand die probeert met zijn eigen woorden een topic in goeie banen leidt, en zordt dat de gebruikers het idee krijgen dat ze gehoord worden, en dat men iets aan die informatie heeft.
Ik kan me voorstellen dat bijv. de starter van dit topic, die hard bezig is geweest met zijn karretje besluit niet meer op dit forum te komen omdat de mods keihard zeggen dat zijn werk lelijk is.
No offence, maar jij bent er toch ook voor om te zorgen dat de bezoekers terug komen?

zarda

Berichten: 246
Antwoord #18 September 01, 2007, 00:55:17
edit2Rapporteer  
He Daan,
ff 2 vraagjes
-Waar ga je kiten als je in Groningen woont en op de fiets gaat?
-Ben je de broer van Guus?

gr Sjoerd
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #19 September 01, 2007, 01:04:13
edit2Rapporteer  
honda?

Nee dat ben ik niet.
daan

Berichten: 426
Antwoord #20 September 01, 2007, 01:24:13
edit2Rapporteer  
He Daan,
ff 2 vraagjes
-Waar ga je kiten als je in Groningen woont en op de fiets gaat?
-Ben je de broer van Guus?

gr Sjoerd

IK kom niet uit groningen maar zuid holland en kite meestal op de grevelingendam/brouwersdam

Was jij niet met die honda "vroeger" zo niet heb ik de verkeerde voor ogen.
In mijn ogen is een een mod. een neutraal iemand die de belangen van een forum behartigt.
Iemand die probeert met zijn eigen woorden een topic in goeie banen leidt, en zordt dat de gebruikers het idee krijgen dat ze gehoord worden, en dat men iets aan die informatie heeft.
Ik kan me voorstellen dat bijv. de starter van dit topic, die hard bezig is geweest met zijn karretje besluit niet meer op dit forum te komen omdat de mods keihard zeggen dat zijn werk lelijk is.
No offence, maar jij bent er toch ook voor om te zorgen dat de bezoekers terug komen?



De kritiek boeid mij niet hoor daar moet je ook tegen kunnen ThumpsUp en als dat zijn mening is laat het zo zijn ik vind mijn karretje toch top InLove YeSS. Arnold en ik vannochtend lekker vroeg er op uit met de kar geen gezeur met ouders die niet zo vroeg op willen staan (hangloose_kitesmiley).
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #21 September 01, 2007, 01:24:13
edit2Rapporteer  
@ Morres: Ik heb je ook wel eens aangesproken op je vreemde reacties en ik ben schijnbaar niet alleen. Denk eens na over je reply's!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #22 September 01, 2007, 02:44:28
edit2Rapporteer  
@ Morres: Ik heb je ook wel eens aangesproken op je vreemde reacties en ik ben schijnbaar niet alleen. Denk eens na over je reply's!
goh, tweede keer dat je je bemoeid met iets dat je niet aangaat, vorige keer zei ik iets over een bedrijf, en toen vond jij dat niet kunnen.

Blijkbaar heb ik de status admin, en geen status 'mens'. Ik reageer als ik wil, mn reacties zijn zelden offtopic, en eigenlijk nooit in de trend van schelden e.d.
Bemoei je met je eigen zaken.

Daar komt bovenop dat ik tijd steek in het schoonhouden van dit forum. In tegenstelling tot sommige mensen die alleen maar hun eigen merk lopen te bleren omdat ze gesponsord worden door een lokale shop, of mensen die alleen in het lounge-gedeelte lopen te bleren.
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #23 September 01, 2007, 03:30:48
edit2Rapporteer  
hahaha, wat nou spuit11, of probeer je elke kans te pakken op commentaar op mij te leveren, for old times sake?..

Dat ik mod ben heeft er niks mee te maken, dus zet jezelf er overheen.

Nee Morres, ik probeer niet elke kans te pakken om commentaar op jou te leveren. Ik heb zat kansen gekregen om dat te doen de laatste tijd, maar mij heb je niet gehoord.

Ik erger me alleen meer aan dit soort botte, niets toevoegende reacties dan aan schrijffouten en off-topic posts. Als je niets beters te melden hebt dan iemands zelfbouw af te kraken, dan kun je beter maar niet reageren. Als je dan toch alleen maar meldt dat het ding lelijk is, dan moet je maar accepteren dat jij ook dit soort reacties terug krijgt.
Bovendien, als je iets plaatst op een forum, kun je achteraf niet tegen anderen roepen dat ze zich er niet mee moeten bemoeien. Als je dat niet wil, moet je het niet op een forum zetten.

Fré

Berichten: 393
Antwoord #24 September 01, 2007, 04:23:57
edit2Rapporteer  
Hey Morres,

Als je hier iets post, dan gaat het idd iedereen aan. Niemand moeit zich hier door te reageren, daar zijn juist forums voor...

En dergelijke reacties horen geen reactie te zijn, noch van een mod, noch van een 'mens'....
Vind je z'n creatie niets, laat 't dan ook zo of wees constructief... Doet me wat denken aan de manier waarop WimT soms benaderd wordt.... stoor ik me mateloos aan...

Als je functie van Mod wil uitoefenen, hoor je ook de verantwoordelijkheid ervan te dragen.

Door ONS forum op dergelijke manier "schoon" te houden, creëer je net 't tegenovergestelde.

No offence, maar dit zijn de reacties van de kleuters, die we net door de mods liever van't forum verwijderd zouden zien worden....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.