toming oude lap

zjunnusun

Berichten: 236
Oktober 01, 2007, 01:05:35
edit2Rapporteer  
Hallo, ik heb een vraagje over de oudere kite, de airblast. Hierop zit een toming waarbij de power via een katrolletje met de stuurlijnen verbonden is. daarna zit de stuurlijn weer verbonden met een strut en deze lijn is verstelbaar, maar hangt altijd losjes door (beetje moeilijk uit te leggen, hopelijk is dit bekend). Ik snap er de ballen van waarvoor dit zo is maar hij vliegt er prima mee. Weten jullie waarvoor het zo is en of ik het ongestraft kan ombouwen naar 4 "reguliere korte" lijntjes?
scheelt een hoop geknoei met de lijnen,.. bij een andere AB is dit door een ander wel weggehaald maar ik weet niet hoe dit gaat.
Bedankt!
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #1 Oktober 01, 2007, 03:33:37
edit2Rapporteer  
uhm als je deze lijnen iets strakker zet kun je je kite reverse starten door aan de stuurlijnen te trekken als de kite op zijn LE ligt.....
zjunnusun

Berichten: 236
Antwoord #2 Oktober 01, 2007, 03:57:34
edit2Rapporteer  
aha,
en ik heb een manual van de kite gevonden waarin staat dat je ze er zo af kan halen.
heb er aansluiting voor 5th op
Ben er dus uit.
Bedankt!
Boterham

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #3 Oktober 01, 2007, 18:25:20
edit2Rapporteer  
Ouwe lap mienjong, wist gelijk dat jij dit bericht had geschreven haha!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.