A step higher

litewave

Berichten: 607
Oktober 30, 2007, 04:12:13
edit2Rapporteer  
Gehost door de conculega  InLove

- A Step Higher! -

 

Zondag 28 oktober, 18 knopen voorspeld! Klonk menig kiter goed in de oren. De Zuiderwind zorgde voor een (al dan niet verwachtte) menigte kitesurfers op Mirns. En het was koud! Ik besloot zelfs na een uurtje om maar eens mijn schoentjes te gebruiken voor het eerst sinds februari!

Maar! Video freak Arjen (a.k.a. Litewave) schrikt niet van een beetje koud water, en komt gewapend met een paar camera's, onderwaterhuis en een trap(!) het water in gelopen! Hij heeft van deze geschoten beelden een sjiek filmpje in elkaar gedraaid en wij presenteren jullie dan ook bij deze: A Step Higher, met weer een nieuwe hoek om vanuit te kijken  en niet te vergeten een boodschap voor onze community

 

Veel kijkplezier!


http://www.kitecinema.com/newmovies/2007/A_step_higher.MP4
peter.

Berichten: 1145
Antwoord #1 Oktober 30, 2007, 05:52:01
edit2Rapporteer  
top!!! super mooie beelden en tricks
piede

Berichten: 1689
Antwoord #2 Oktober 30, 2007, 19:44:31
edit2Rapporteer  
ik geloof dattie 'a higher level' heet Smiley Ik heb menigeen van jullie beter zien rippen, maar met deze temps nog lekker bezig!

Keep up the good work!
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3 Oktober 30, 2007, 20:31:28
edit2Rapporteer  
nice in het echt ziet het er veel vetter uit
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #4 November 01, 2007, 05:22:16
edit2Rapporteer  
TEACH ME!!!!!!!!!!! ben bezig met een promo film voor een kitemerk... kan wel wat tips gebruiken! Ben nog amateur zeg maar.
Zag jullie al bezig, goed bedacht met die ladder.

Veel goede ideeen en een briljant in elkaar gezet videootje.. ben benieuwd hoe je sommige effecten gedaan hebt.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #5 November 01, 2007, 16:18:56
edit2Rapporteer  
TOP in elkaar gezet.
Mooie boodschap in de aftiteling (mag wel iets langzamer want de boodschap komt zo niet over)
@ BAS op deze manier verkoop je je oude gear nooit meer maar jullie kunnen altijd nog glazenwassers worden  schater
Mooi gedaan gasten en wat een klote spot  Lips Sealed
litewave

Berichten: 607
Antwoord #6 November 02, 2007, 03:51:47
edit2Rapporteer  
TEACH ME!!!!!!!!!!! ben bezig met een promo film voor een kitemerk... kan wel wat tips gebruiken! Ben nog amateur zeg maar.
Zag jullie al bezig, goed bedacht met die ladder.

Veel goede ideeen en een briljant in elkaar gezet videootje.. ben benieuwd hoe je sommige effecten gedaan hebt.

Ik ben ook amateur hoor, Grin Ik heb je destijds mij hulp al aangeboden, en er zijn een paar pb's over en weer gegaan,
@ mini-me, het enige commetaar wat ik krijg op deze movie is die aftiteling, en dat de boodschap niet overkomt, het feit dat iedereen dus wel weet wat de boodschap is, betekend dat ze de movie op pauze hebben gezet.
Dus blijft ie extra hangen in je kop
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #7 November 02, 2007, 04:00:02
edit2Rapporteer  
TEACH ME!!!!!!!!!!! ben bezig met een promo film voor een kitemerk... kan wel wat tips gebruiken! Ben nog amateur zeg maar.
Zag jullie al bezig, goed bedacht met die ladder.

Veel goede ideeen en een briljant in elkaar gezet videootje.. ben benieuwd hoe je sommige effecten gedaan hebt.

Ik ben ook amateur hoor, Grin Ik heb je destijds mij hulp al aangeboden, en er zijn een paar pb's over en weer gegaan,
@ mini-me, het enige commetaar wat ik krijg op deze movie is die aftiteling, en dat de boodschap niet overkomt, het feit dat iedereen dus wel weet wat de boodschap is, betekend dat ze de movie op pauze hebben gezet.
Dus blijft ie extra hangen in je kop
klopt...heb ik idd ook gedaan...beter werk dat je het er ff bij hebt gezet!
hele film is trouwens toppie!!!
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #8 November 02, 2007, 04:03:11
edit2Rapporteer  
super filmpje mannen
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 November 02, 2007, 04:37:16
edit2Rapporteer  
LITEWAVE..
Begrijp me niet verkeerd. De film is helemaal top   ThumpsUp
litewave

Berichten: 607
Antwoord #10 November 02, 2007, 04:41:33
edit2Rapporteer  
ik begrijp je ook niet verkeerd, ThumpsUp
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #11 November 03, 2007, 00:58:21
edit2Rapporteer  
vetvetvet Joepie ziet er goed uit! ThumpsUp
hoe heet dat  eerste nummer Grin?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #12 November 03, 2007, 15:34:02
edit2Rapporteer  
How nice  ThumpsUp 
patricks

Berichten: 392
Antwoord #13 November 03, 2007, 22:41:11
edit2Rapporteer  
Vette MOVIE!!
vetvetvet Joepie ziet er goed uit! ThumpsUp
hoe heet dat eerste nummer Grin?
Switchfoot - American Dream
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.