TijN

|
jep het is wordt weer winter dus gooien ze het waterpeil op winterstand...
|
|
|
Jordi_1990

|
op mirns was het nog wel te doen, vooraan wel erg ondiep. workum is al ver gezakt maar ook nog erg goed te doen. ik merkte het ineens haha, he wat een groot strand... was dat altijd al zo? oja winterpeil
|
|
|
litewave

|
Winterpeil, speciaal voor de kiters, minder water is minder koud 
|
|
|
|
dk23

|
aha...op die fiets...uit voorzorg gezien het risico op stijgend peil in het najaar en wintermaanden aanzienlijk groter is. Dit houd dus ook in dat gedurende deze tijd het peil ook weer toeneemt door regen etc.....toch? (hoop ik heel stiemem) of lozen ze dat er meteen weer uit? ff offtopic: zoveel duitsers als vandaag heb ik nog niet eerder gezien op workum....verhouding NL op DE was echt 10 op 100 ofzo. Onder het mom van "ter afsluiting van het seizoen" man.........  het begint nu pas te waaien! Als ze dan nu ook tot (en met) volgend jaar wegblijven 
|
|
|
dk23

|
ehh minder water is eerder koud?
=meer pijn
|
|
|
Morres

|
eerder koud, eerder warm...
|
|
|
Kevin

|
En minder water = harder vallen 
|
|
|
chico

|
Minder water is sneller nieuwe vinnetjes onder het board
|
|
|
litewave

|
minder--> meer eerder-->later Moet ik het woordspelinkje nog uitleggen ook???  Minder water is minder koud water (in volume)
|
|
|
Vinni

|
Ook op Horst is het allemaal bijna knie diepte geworden ja.. Er zijn daar nu ook stukken waar echt gevaarlijk weinig water staat als je wil springen.
|
|
|
Joystick

|
Klopt randmeren staan in open verbinding met ijsselmeer en markenmeer. Markenmeer is zelfde niveau als ijsselmeer. De sluizen zitten er in omdat je anders een klein verschil hebt door opstuwing van wind en het anders in de opening van de dijk te hard zou gaan stromen.
|
|
|
|
daan

|
minder water koelt sneller af  dus kouder
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
minder--> meer eerder-->later Moet ik het woordspelinkje nog uitleggen ook???  Minder water is minder koud water (in volume) gelukkig maar (voor jou), als je daar niet op beducht bent dan klinkt het wel heel blond!
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Minder water is minder windsurfers...hihi  Die moeten nu een kolere eind lopen met die lange vinnen.. 
|
|
|
Sjemmel

|
minder water kookt sneller, zo werkt het ook in onze waterkoker
|
|
|
|
kootsie

|
minder minder = min
|
|
|
Nicolas

|
mss door de aankomende storm die zich aan het bevistigen is
|
|
|
litewave

|
minder water = minder meer
Dat is waarheid als een koe
|
|
|
Hessel

|
minder minder = min
Klopt niet, 2 negatieven is juist positief. Dus: minder minder = meer
|
|
|
rikdekker

|
ze hebben mij met wiskunde altijd verteld dat min plus min plus is...haha!
WIND, KOM!
dit gaat mis!
|
|
|