vliegerdoek/hulpmiddel

Basjuh

November 26, 2007, 23:48:09
edit2Rapporteer  
Hejhoi,

Wat kost vliegerdoek per m2? Dit om een "glijmatje" te maken, het doek is volgens mij heel geschikt om over te "glijden....."

En nu de motivatie van de vraag: ik werk als ergotherapeut binnen een revalidatiecentrum op de afdeling dwarslaesie. Revalidanten kunnen zich vaak niet goed bewegen/schuiven. Om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen worden vaak glijmatjes (doeken)  ingezet. Deze dingen zijn natuurlijk veel te duur en makkelijk zelf te maken. Misschien hebben jullie adresjes waar het goed te betalen is.

Ik dank u hartelijk,

Basjuh
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 November 27, 2007, 00:10:55
edit2Rapporteer  
Hey!

Nog een kitende ergotherapeut!! Leuk! Ik ben er dus ook 1. En ik ken nog 2 studenten uit Rdam die hier ook weleens komen..en ieg kiten.

Maar goed...leuke vraag...e kan ook een vuilniszak proberen, maar vliegerdoek zal zeker ook werken.
Google is goed voor alles trouwens:

http://www.netshop.nl/shop/vliegers/enter.html?lang=nl&target=d5.html
VincentC

Antwoord #2 November 27, 2007, 00:11:30
edit2Rapporteer  
Heb volgens mij gezien dat het vliegerdoek bij Vliegerop in Den Haag rond de 6 euro per meter koste... Meen ik mij te herrineren... Niet zo heel duur in iedere geval
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 November 27, 2007, 00:57:16
edit2Rapporteer  
Mijn zwager Haring Harrie heeft nog een 18 meter liggen die mag volgens mij voor weinig weg. Huh

Daar kan je denk ik heel wat matjes uit halen.. loser
HDFrank

Antwoord #4 November 27, 2007, 01:14:27
edit2Rapporteer  
vlieger op

nylon 159 x 100         € 6,-
Basjuh

Antwoord #5 November 27, 2007, 01:27:23
edit2Rapporteer  
Hej die POOR....

Vuilniszakken is maar van korte duur en gaat niet zo goed werken.  Waar werk je trouwens. Misschien samen de opleiding gedaan. Al apart een mannelijke therapeut te zien, laat staan een kitende....geloof ik

Groetels,
Morres

Antwoord #6 November 27, 2007, 01:27:43
edit2Rapporteer  
hm ja, maar vliegerdoek is best wel gevoelig.
Je kan ook sky/skaai/hoedanook proberen, mocht je dat willen dan zou je mij ff mogen PB-en, heb nog een rol liggen, mar voor 50% van nieuwprijs weg.

Als je we lvliegerdoek gaat proberen, moet je wel zorgen dat je het goed vernaait
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.