El Gouna Camera nat: the movie !!!

Snowman

Berichten: 264
November 28, 2007, 23:20:09
edit2Rapporteer  
Lees dit voor achtergrondinfo
over onderstaande filmpje

[youtube]xLYzhBxZaO4[/youtube]



VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 November 28, 2007, 23:25:08
edit2Rapporteer  
youtube](code achteraan in de url)[/youtube

En die link doet het niet  ThumpsUp
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #2 November 28, 2007, 23:53:45
edit2Rapporteer  
Dudeee, zoiets doe je toch niet als je ziet dat de cam niet in een behuizing zit  Lips Sealed
dk23

Berichten: 142
Antwoord #3 November 28, 2007, 23:57:51
edit2Rapporteer  
wat een lul zeg
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #4 November 29, 2007, 00:17:03
edit2Rapporteer  
lullig maar als je met een ( niet waterdichte) vidcam  bij kitesurfers het water inloopt neem je ook zelf een bewust risico. Ik zie die gozer gewoon langsvaren en niet nog eens extra op z'n rempedaal trappe ofzo.........
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #5 November 29, 2007, 00:28:15
edit2Rapporteer  
Als je het aan ziet komen, en je weet dat je camera niet echt bestand is tegen water,
waarom draai je ter bescherming je camera niet even weg?

Dat is dan toch echt voor het grote deel eigen schuld :/

Maar anyways toch een bummer, vet filmpje lol
Guus91

Berichten: 163
Antwoord #6 November 29, 2007, 00:49:03
edit2Rapporteer  
wat een mogol zeg! dat doe je toch niet.

wel leuk dat je het film materiaal nog heb kunnen redden loser
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #7 November 29, 2007, 00:50:24
edit2Rapporteer  
Volgens mij trapt hij wel fff op de rem. Misschien schrok hij ook van het feit dat er iemand met een camera in het water staat die niet waterdicht is? Je neemt een risico, pakt verkeerd uit. Niet miepen
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 November 29, 2007, 03:58:33
edit2Rapporteer  
miss wilde ie niet gefilmd worden
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 November 29, 2007, 05:18:46
edit2Rapporteer  
Je neemt een risico, pakt verkeerd uit. Niet miepen
Daar ben ik het niet mee eens!!!!!
Bijna alle filmpjes die gemaakt worden zijn gemaakt met een gewone huis-tuin en keuken cam en zijn dus niet water dicht. Dus hij had het kunnen weten.
Het is wat mij betreft gewoon de zooooo veelste Britse eikel.
Als hij niet gefilmd had willen worden dan had hij ook kunnen keren of je later kunnen aanspreken over het feit dat hij gefilmd was.
Hij is je gewoon vanaf het begin aan het aankijken en hij heeft al lang in z'n kop zitten wat hij gaat doen  Angry
Dus die gast had gewoon ff z'n WA verzekering moeten aanspreken.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 November 29, 2007, 05:48:03
edit2Rapporteer  
Britten zijn vaak assholes zodra ze van hun eilandje af zijn. Zie maar eens rond je heen volgende keer als je in vliegtuig zit.

Naar Thailand zijn er ook vaak veel britten in het vliegtuig (China airlines&KLM) en die zuipen zich van te voren al klem na de check-in.
Die apen daar laten ze ook gewoon erin, met als gevolg dat honderd andere mensen die later instappen geen rustige vlucht hebben, maar een stel lallende vechtende, scheldende, tegen-je-aan-slapende lamzwanzen..

maar genoeg offtopic, je cam wordt al beterende?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 November 29, 2007, 16:41:45
edit2Rapporteer  
Is je cam al droog en heb je nog meer impressies/actie op je cam staan  loser
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #12 November 29, 2007, 17:18:32
edit2Rapporteer  
uhm....morres volgensmij mag je niet lazerus het vliegtuig in hoor  ThumpsUp

verder gewoon klote...tja je kan ook moeilijk met een bord om je nek gaan staan met PAS OP NIET WATERDICHT... ThumpDown

Heel vaak als ik in het water film vragen kiters eerst of hij waterdicht zij (intresse en bescherming)
als je het niet weet en je bent te beroerd om het te vragen neem dan niet het risico en houud afstand...elke mongol kan dat toch begrijpen ??  Huh ThumpDown
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #13 November 29, 2007, 18:29:29
edit2Rapporteer  
Het gesprekje (ben ze gaan opzoeken strand verder) maakte duidelijk dat ie het gewoon heel bewust gedaan heeft. Hij was gewoon trots dat ie de camera naar de kloten had geholpen en gaf zelfs toe dat het een doelgerichte actie was. En al snel was het bek houden en oprotten. Ik schrok en het paste ook helemaal niet bij de sfeer die er over het algemeen hing (elkaar helpen geen onnodige risico's enz.)

Als je filmpje nu ziet dan zie je het inderdaad wel aankomen (ben niet helemaal achterlijk) maar vergeet niet dat ik op een klein schermpje loop te turen met de zon boven me. Toen ie vlak bij me kwam had ik het wel door maar was te laat om nog weg te draaien.  Het was er gewoon 1 van een stel akelige arrogante, aso Britten die al voor meer problemen zorgden naar horen zeggen.

Voordegene die menen dat het geheel mijn eigen schuld is en dit normaal gedrag vinden wel de volgende waarschuwing: heb me dus echt verschrikkelijk moeten inhouden om geen lijnen half door te snijden, boardje paar honderd meter vederop in de woenstijn te flikkeren of tubes met zakmesje leeg te prikken. Het is een gevoelskwestie: hij heeft voor mijn gevoel en zelfs bewust mijn spullen kapot gemaakt zo heb ik het ervaren en actie=reactie. Goed dat ik netjes ben gebleven maar menselijk als ik eigen rechter was gaan spelen en daar zat in dit geval weinig ruimte meer tussen. Anders gezegd: als je met iemand anders zijn spullen speelt, speel je ook met je eigen spullen !! Amen.....

Maar goed lijkt dat alles met een sisser afloopt aangezien ik wel weer probleemloos opnames met camera heb kunnen maken gisteren, alleen gaat af en toe vanzelf de  bijschijnlamp aan (die trekt batterij dan weer snell leeg).

Heb nog wel opnames van daarvoor alleen dat is allemaal beginnerswerk (poephouding) dat bespaar ik jullie. Heb de meeste dagen niet kunnen filmen aangezien camera dus nat was.
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #14 November 30, 2007, 00:19:02
edit2Rapporteer  
gewoon z'n kite slopen ter waarde van je cam

ik bedoel cam = 600 euro ! dat is dus 1 LE + alle struts

is je cam duurder dan mag het boardje er ook aan!!

is je cam nog duurder !! dan pak je ze vriendin maar ofzo (niet dat je een engelse fatsige roode kreeft wilt maar goed )

goodluck with ur cam dude!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #15 November 30, 2007, 00:36:28
edit2Rapporteer  
Kijk als zo'n gozer in een gesprek naderhand gewoon toegeeft dat hij expres de boel ff nat gemaakt heeft is het gewoon een vuile etterbakkerige minne klootzak......  Angry
misschien anders ff verhaal met filmpie op een engelse site plaatsen???
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #16 November 30, 2007, 00:51:33
edit2Rapporteer  
lekker stukje film werk hoor!!!!
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #17 November 30, 2007, 02:42:30
edit2Rapporteer  
lullig maar als je met een ( niet waterdichte) vidcam bij kitesurfers het water inloopt neem je ook zelf een bewust risico. Ik zie die gozer gewoon langsvaren en niet nog eens extra op z'n rempedaal trappe ofzo.........

He idefixe brilletje nodig?
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #18 November 30, 2007, 04:18:08
edit2Rapporteer  
jah ziet aan z'n benen dat ie ff wegtrapt..
HBob

Berichten: 103
Antwoord #19 November 30, 2007, 04:51:42
edit2Rapporteer  
wees blij dat je zelf niks heb.
En laat die kleuter gewoon en bij voorbij varende kleuters even cam. weg draaien volgende keer.
Een statief maken van een loden pijp wil ook wel werken(1 keer is leuk de 2de keer pijp in je nek, dan leren ze het direct af).

@fonezzz ben het met je eens, maar je kan niet zijn vriendin te grazen nemen die heeft er niks mee te maken.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #20 December 01, 2007, 11:06:57
edit2Rapporteer  
Hier kun je zien hoe die gasten zelf een waterdichtebehuizing hebben gemaakt voor hun cam
www.hanglos.nl Topic "Zwijnen in de Filipijnen"
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #21 December 01, 2007, 17:48:02
edit2Rapporteer  
@ HBob.

Voor een cam van 400 euro zal ik ook egt kwaat worden.
En wanneer weet je dat een kite een kleuter is of gewoon ff gezellig op de film wilt staan.
Ik sta ook wel is in het water foto's te maken maar 99 %vind het leuk en der zit af en toe 1 zo een klootzak bij.

Ps ik had me niet in kunnne houden dnek ik, succes ermee
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #22 December 01, 2007, 23:06:20
edit2Rapporteer  
He Mark.. Daar moet je helemaal niet over nadenken..
Iedereen vindt het leuk maar Engelse zijn een verhaal apart. Die zijn gewoon op ruzie uit.
Ze pikken een slachtoffer en hopen gewoon dat je hapt. Dat is dan ook de reden waarom hij keihard in je gezicht zegt dat hij het met opzet gedaan heeft.. Natuurlijk kunnen we allemaal wel zeggen dat we anderes gereageerd zouden hebben maar dat is achteraf makkelijk gezegd . Bovendien als je met ze het gevect aan gaat moet je ze half dood schoppen want anders staan die k...zakken gewoon weer op. En z'n vechtpartij is ook weer erg sfeerbepalend voor je vakantieverblijf  Embarrassed Maar het lucht wel op  Grin
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #23 December 02, 2007, 00:08:47
edit2Rapporteer  

loser
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #24 December 02, 2007, 03:29:22
edit2Rapporteer  
 Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.