Stormsjees 2 komt eraan!!

xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #25 December 24, 2007, 19:56:38
edit2Rapporteer  
gaap,, sowiezo...die muziek!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #26 December 24, 2007, 20:04:28
edit2Rapporteer  
Gasten, kom op... Wat een vette film... Misschien kijk ik er door m'n werk net ff anders tegen aan als jullie, maar ik vind hem dik hoor!!!
Echt super Pro in elkaar gezet, met opbouw aan het begin. Muziekie ook erg goed gedaan!

Van mij, aan Dave, een dikke 10!!!
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #27 December 24, 2007, 22:15:24
edit2Rapporteer  
Super gedaan, Ik vindt de muziek wel super. Ik zal het nooit door mijn stereo laten knallen, maar die sfeer die neer wordt gezet, met de kleuren en de muziek. Echt top!!!!!
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #28 December 25, 2007, 00:58:19
edit2Rapporteer  
Het is gewoon niet te vergelijken met stormsjees 1. Als je weer net zo'n filmpje zou maken zou het heeel moelijk worden om hem weer net zo overdondererd te maken. Vergelijk het eens met 2 keer naar hetzelfde op vakantie gaan: Wil je daar een beste vakantie hebben moet ie beter zijn dan de erste keer dat je daar was....
Een wijs besluit dus om stormsjees 2 op een heel andere manier in mekaar te zettten.  Dave verstaat z'n vak!
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #29 December 25, 2007, 01:33:40
edit2Rapporteer  
Het is gewoon niet te vergelijken met stormsjees 1. Als je weer net zo'n filmpje zou maken zou het heeel moelijk worden om hem weer net zo overdondererd te maken. Vergelijk het eens met 2 keer naar hetzelfde op vakantie gaan: Wil je daar een beste vakantie hebben moet ie beter zijn dan de erste keer dat je daar was....
Een wijs besluit dus om stormsjees 2 op een heel andere manier in mekaar te zettten. Dave verstaat z'n vak!
ach weet je wat het is....het is 'n film die kwa niveau lichtjaren boven de gemiddelde kite film zit...alleen vind ik dat als je m ""part II"" noemt , en zo'n grootse aankondiging doet 'n btje tegen vallen!!!
dat is het eigenlijk...
als i nou gewoon iets van ""len10 gaat los"" zou heten zou het waarschijnlijk zo zijn dat iedereen m vet zou vinden...nu hoor ik veel gemenden berichten.(al lees ik op forum's niets dan lof... en zo hoord het mischien ook wel )
kort samen gevat:erg vette film , heel profecioneel gemaak , jammer dat i storm sjee 2 heet , en dat er zo'n op hef over was van tevoren!!!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #30 December 25, 2007, 01:36:07
edit2Rapporteer  
@Melv, vette avatar hahaha LOL
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #31 December 25, 2007, 02:43:01
edit2Rapporteer  
@ Melvin ik bedoelde ik vond dat de trailer vetter van stormsjees 2.0 Tongue dan de hele film hahah Wink maar goed stormsjees 1.0 is vet woeste storm 2.0 ook vet

maar ik raak in de war door al die versies 3.0? 2.8 2.0 ?? Grin

happy x-mas people!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #32 December 25, 2007, 03:05:24
edit2Rapporteer  
Ik vind hem vet, de mensen die zeggen dat dat niet zo is zijn gewoon verwend loser
Bijna nooit zie ik een filmpje langskomen die gewoon leuk is om naar te kijken, alleen maar die saaie handle pass.Ruben gooit er wat pit in met zijn megaloops, die gewoon ziek hoog gaan.
Maar dat is blijkbaar saai geworden.

Maar dit is mijn mening. En die muziek is echt COOL Cool
180cc

Berichten: 186
Antwoord #33 December 25, 2007, 03:19:05
edit2Rapporteer  
Die muziek is drama en versie 1 was duidelijk sicker maar als nog wel leuk filmpje.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #34 December 25, 2007, 14:34:41
edit2Rapporteer  
@Vinni, ik snap het ook niet hoor. Hij is echt de enige die met dat weer/wind aan het UBERKNALLEN is, hele diepe loops draait op 15 mtr, en nog gaan er mensen commentaar leveren.
Terwijl menig pannekoekje gewoon voor de buis naar de weerbeelden op het journaal zit te kijken, en denkt 'ooohh wat een wind zeg...'

Ik vind dat een vreemd verschijnsel... dat commentaar van de jeugd van tegenwoordig. ;-)
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #35 December 26, 2007, 01:22:10
edit2Rapporteer  
WAT EEN HELD!
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #36 December 26, 2007, 01:54:09
edit2Rapporteer  
Het is gewoon zo dat er veel te veel ophef over is gemaakt en dat daardoor de verwachtingen gewoon veels te hoog lagen.

De editting is echt super gedaan op de muziek na de Loops zijn ook uber sick maar ik blijf van mening dat het te erg opgeblazen is en daardoor een tegenvaller voor veel mensen is geworden Wink
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #37 December 27, 2007, 05:59:20
edit2Rapporteer  
Vermakelijk film! Mooie beelden en mooi gemonteerd.

Erg humor met dat vliegertje en die ene crash man! Echt op 10 meter hoogte je board verliezen en als een baksteen naar beneden vallen...moet je echt niet doen op een paar meter uit de kant...(daarvoor vrees ik altij als je kiters hoog ziet springen vlak aan de kant...als dan dit gebeurt...)
Tim!

Berichten: 221
Antwoord #38 December 27, 2007, 23:11:43
edit2Rapporteer  
Ik vind het toch een lekkere film!! Zo'n weer, zo'n loops= sick man Grin
Oké het beste was wel al weggeven in de preview..
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #39 December 30, 2007, 18:20:03
edit2Rapporteer  
Top film met goeie muziek  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Citaat
Het is gewoon niet te vergelijken met stormsjees 1

Die kan ik nergens vinden meer heeft iemand een link naar die film alvast bedankt  ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #40 December 30, 2007, 18:59:49
edit2Rapporteer  
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #41 December 30, 2007, 19:15:37
edit2Rapporteer  
En bedankt he  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #42 December 31, 2007, 02:44:15
edit2Rapporteer  
+ voor ruben
- voor filmpje
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #43 December 31, 2007, 19:29:09
edit2Rapporteer  
Wat een azijnzeikerds zijn de meeste hier toch!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #44 Januari 01, 2008, 21:45:24
edit2Rapporteer  
Ik weet het niet.

Ruben heeft gewoon een ganz geile style maar toch kreeg ik weg klik neigingen  ThumpDown

Het is best een vette film, maar misschien te veel onrust ofzo. Daarbij moet ik wle zeggen dat ik eerst een heleboel comentaar las voordat ik de film bekeek  ThumpDown

Toch vind ik het best klote dat dit zo wordt afgezeken, Dave heeft hier rete veel tijd in zitten en het is gewoon een @$%@%$@ streek om het dan zo de gornd in te ketsen.

Dus Dave bedankt voor je tijd en op naar de volgende  ThumpsUp
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #45 Januari 01, 2008, 21:46:39
edit2Rapporteer  
Wat een azijnzeikerds zijn de meeste hier toch!

Wat een slijmballen zijn de meeste op hanglos toch zul je bedoelen =)
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #46 Januari 01, 2008, 22:38:53
edit2Rapporteer  
Ik weet het niet.

Ruben heeft gewoon een ganz geile style maar toch kreeg ik weg klik neigingen ThumpDown

Het is best een vette film, maar misschien te veel onrust ofzo. Daarbij moet ik wle zeggen dat ik eerst een heleboel comentaar las voordat ik de film bekeek ThumpDown

Toch vind ik het best klote dat dit zo wordt afgezeken, Dave heeft hier rete veel tijd in zitten en het is gewoon een @$%@%$@ streek om het dan zo de gornd in te ketsen.

Dus Dave bedankt voor je tijd en op naar de volgende ThumpsUp

Ik denk dat het gewoon niet zo slim is geweest om al een trailertje online te zetten en daarna ook nog een nieuwsitem dat de video eraan kwam. De verwachtingen zijn denk ik gewoon te hoog geweest en dan valt het algauw tegen.

Zelf vind ik een middelmatige video, leuk om een keer te zien, maar over een maand ben ik de video alweer vergeten.
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #47 Januari 02, 2008, 00:51:24
edit2Rapporteer  
Wat een azijnzeikerds zijn de meeste hier toch!

amen
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #48 Januari 05, 2008, 19:11:39
edit2Rapporteer  
azijnzeikers misschien.. maar als je een film maakt en je noemt hem stormchase 2 dan verwacht je toch het nivo van deel 1 en dat is niet gelukt...

maar ach ook bij 'echte' films gaat dat vaak fout.. pirates, spiderman etcetc..
-DAVE-

Berichten: 368
Antwoord #49 Januari 06, 2008, 17:31:26
edit2Rapporteer  
"Azijnzeikers"  Nee, Domme onnavolgbare commentaren van gasten die er helemaal niks van snappen en stoer moeten doen? Ja!



Was getekend 3 dec. lang voordat ik aan mijn film begon. Dus iedereen wist wat er zou komen.


En als men hier op kitehigh liever zo'n kitefilmpie willen hebben dat IEDEREEN leuk vind,
moeten jullie dat zelf maar eens waar gaan maken. Ik pas daarvoor, ik doe het voor mezelf, en niet voor een paar verwende rotjochies die stoer moeten doen tegenover anderen op het forum en bijv. een kiteloop trekken op 18 meter hoogte "niks speciaals" vinden of "flut" , "bagger" en "gaap"

Stoer hoor! echt....  loser



En Andy, doe eens niet zo sneu man.... Collegialiteit en bescheidenheid lijkt aan jouw echt niet besteed he.
Je kan niet de grote filmmaster van kitehigh uithangen door alleen maar BLABLABLA te doen hoor, en jaloers commentaar geven op werk van anderen. Kom eens met iets anders ipv. van geblaat van de toren af en eens in de 3 jaar met een saai filmpie aankomen met schokkerige beelden.



Gelukkig zijn er genoeg liefhebbers hier en in de rest van de wereld die het wel leuk vinden of wat slechter maar in ieder geval nog waardering kunnen opbrengen voor zo'n werkie, en het beter begrijpen, en in staat zijn OPBOUWENDE kritiek te geven.
Heel veel dank daarvoor, dat maakt het de moeite waard om gewoon zo lekker door te gaan voor mezelf en voor onze kitegemeenschap. ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.