Stormsjees 2 komt eraan!!

Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #50 Januari 06, 2008, 23:44:52
edit2Rapporteer  
Fawkin hell zeg, wat een ongelofelijke actiefilm weer...
Ik snap ook echt niet welke persoon hier wat over te zeiken heeft zeg, want ik kan mn ogen gewoon niet geloven.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #51 Januari 06, 2008, 23:58:26
edit2Rapporteer  
dave ... blijkbaar kan jij niet goed tegen kritiek. Vind je mijn video's niks, prima, niet iedereen vind het wat. En wat heeft commentaar op jou video te maken met mijn video's, ik geloof helemaal niks. En omdat ik ook video's maak moet ik alleen maar collegiaal zijn?

En ja ik waardeer zeker wel dat je video's maakt, maar ik vind deze video persoonlijk gewoon aardig, leuk om te kijken. Maar ik zal over een jaar deze video niet meer herinneren. En ik zeg ook niet dat de video slecht is he? En ik geloof dat jij vaak ook andere video's afzeikt, door te zeggen dat je al niet verder gaat kijken om iets je niet in de video bevalt. Ik bedoel als iemand dat over jou video zegt, maakt niet uit wie, vind ik dat je dat dan ook moet kunnen accepteren (ok het moet wel opbouwend zijn dan).
-DAVE-

Berichten: 368
Antwoord #52 Januari 07, 2008, 02:33:42
edit2Rapporteer  
Komt niet door he?....


Ik kan best tegen kritiek Andy ....Maar ik kan niet tegen die stoere stopwoordjes, dat is iets heel anders namelijk, en hier op jouw videoforum zijn wel wat respectloze domme commentaartjes neergeplempt, vind je niet..
Het lijkt hip tegenwoordig op kitehigh om alleen stoer te doen en iets zomaar afkraken op niks af ?

Let wel, iedereen mag mijn films zekers niks vinden, kan me dat heel goed voorstellen dat een filmpie niet leuk is voor anderen. Maar onderbouw dat dan, zorg dat je recht van spreken hebt, of houd wijzelijk de mond over het niet leuk zijn ervan en breng gewoon waardering voor de effort naar voren. Zo werkt dat op een forum en in een hechte kitecommunity als de onze.. lijkt mij. Elkaar aanmoedigen, niet zomaar afkraken om stoerder dan de ander te zijn.




Maar kijk verder even wat je zelf schrijft:
 "Vind je mijn video's niks, prima"     

Terwijl ik alleen zeg dat je met iets saais komt en schokkerig..eens in de 3 jaar (knrm etc.)
dus.. "ik zeg ook niet dat je video slecht is he?" 
Voelt niet correct he Andy, kritiek?



Wees gewoon eerlijk verder, stootjes onder de gordel heb ik nou wel genoeg gehad.
Op hanglos knal ik ook altijd een positief geluid over jouw films - als  je tenminste weer eens met iets komt, zo ook met die laatste Youri film.
Maar never zal je ook maar iets zeggen over mijn films , ja wel vroeger en dat was ook alleen maar kritiek en betweterigheid, maar meer ook niet , En nu doe je het dan maar hier op je eigen videoforum om even de man uit te hangen naar anderen toe... Maar dat is waarschijnlijk hoe jij je moet profileren, met veel blablabla. zo lijkt het


En loop ZEKERS niet te lullen dat ik anderen afkraak! , dat is zo laag!
want  op iedere film die gemaakt wordt door gasten ben ik altijd positief, (ook al zijn ze niet zozo soms.)
Het zielige voorbeeld wat jij aanhaald om mij zwart te maken was inderdaad een prutfilm die iemand met een telefoon gefilmpt had en het beweegt en schokt en verder bestond het alleen maar uit Pixels en ging nergens over , tja dan kijk ik niet verder idd.  En dat is wat ik dan in een comment achterlaat.
Nimmer zal ik iemand afvallen die wat moeite doet en iets maakt en het op de verschilende kitefora voor de leeuwen gooit.  Ik ben immers ook maar een hobbiestje, net als ieder ander, niet zo'n professioneel als jij bent.


Maar bedankt! en veel succes verder.
En dat je maar gauw weer met een mooie film op de proppen komt ipv. alleen maar blablabla..
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #53 Januari 07, 2008, 02:43:23
edit2Rapporteer  
Frustratie allom.

Ik hoop dat er nog veel van dit soort kitefilms zullen volgen.
Ik heb er met plezier naar gekeken.  ThumpsUp
H98

Berichten: 65
Antwoord #54 Januari 07, 2008, 02:58:48
edit2Rapporteer  
Mooie film, zeker als je newbees ff laat kijken wat kitesurfen is....
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #55 Januari 07, 2008, 03:27:15
edit2Rapporteer  
@Dave, wanneer kunnen we 3.0 verwachten????!!!   Tongue Tongue Tongue

Wel Ff doorschieten hoor!!
Keep it up!  ThumpsUp ThumpsUp

OOohh wat een gedoe allemaal hier. Wat een nieuwe release wel niet teweeg kan brengen.
 Joepie Joepie Joepie Joepie




-DAVE-

Berichten: 368
Antwoord #56 Januari 07, 2008, 04:04:32
edit2Rapporteer  
Tuurlijk ga we gewoon door    ThumpsUp   

SJ  3.0 Neee!  pas op! want je start zo weer een te grote hype hoor YeSS
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #57 Januari 07, 2008, 04:12:34
edit2Rapporteer  
ok ok, ik hou het stil en blijf gewoon hopen, net als vele met mij...
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #58 Januari 07, 2008, 04:40:36
edit2Rapporteer  
wat een heerlijke film om naar te kijken en lekkerre muziek om te luisteren  Cool
en dat voor zo'n klein landje om zulke topsporters voort te brengen  ListenToMe Joepie
heb hem gedownload om af en toe eens te genieten van wat er allemaal kan met deze topsport  Cool ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp\
petje af voor de filmers en makers van deze film  ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.