Hardboard Rhodos 2007 full movie

Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Januari 05, 2008, 22:01:41
edit2Rapporteer  
De trailer van de Hardboard Rhodos 2007 video is er al een tijd. Inmiddels is het winter en werd het dus tijd om de video helemaal af te maken. Nu is het zover en staat hij online.

De video van de kitetrip naar Rhodos bevat niet uitsluitend kitesurffootage, maar geeft ook een idee van de rest van de trip. De verplichte cultuurochtend is er uiteraard ook in opgenomen.

Sit back and relax!

Speelduur: 27 min
Hoge kwaliteit (620MB) / Lage kwaliteit (220MB)
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #1 Januari 05, 2008, 22:50:56
edit2Rapporteer  
3 kwartier downloaden schat mijn pc (620MB), nouja even wachten dan
Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Antwoord #2 Januari 05, 2008, 23:01:32
edit2Rapporteer  
Vandaar dat ik er ook een kleinere versie bij gezet heb. Maar goed, met 620MB heb je in ieder geval goed beeld Smiley
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #3 Januari 05, 2008, 23:07:02
edit2Rapporteer  
ik heb een hekel aan pixels tellen, dus doe ik altijd de grootste, ik zet zo mijn bevindinge wel even hier neer....


edit: mooi gedaan, ziet er heerlijk uit daar!
litewave

Berichten: 607
Antwoord #4 Januari 05, 2008, 23:44:51
edit2Rapporteer  
Waarom niet ff converteren naar mp4

site: http://www.erightsoft.com/home.html

download: http://www.erightsoft.info/GetFile.php?SUPERsetup.exe

makkerlijker kan niet.

Ik vraag me af op welke server je hem hebt staan, en hoeveel gig verkeer je hebt, op deze manier moet je bij de meeste aanbieders al grof bijbetalen omdat je heel snel over je limiet van verkeer gaat.

-----edit------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry maar verder dan het intro kom ik niet, je zou veel korter en sneller moeten monteren, die foto's eruit laten, en dingen die echt de moeite waard zijn gebruiken, ik denk dat je uiteindelijk zo'n 4 min. film over houdt.

Beschouw dit als opbouwende kritiek, en niet als afzeiken ThumpsUp
roeb
Gast
Antwoord #5 Januari 06, 2008, 01:16:38
edit2Rapporteer  
Leuke film hoor gasten!
Ben er zelf ook geweest en leuk om het centre in Kremasti te zien!

Misschien is de film niet voor iedereen interessant, maar voor jullie zelf is hij helemaal super, gewoon mooi compilatie!
08waroo

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #6 Januari 06, 2008, 02:35:34
edit2Rapporteer  
leuke film, en mooi in elkaar gezet

groetjes richard
Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Antwoord #7 Januari 06, 2008, 05:13:19
edit2Rapporteer  
Hey Litewave, thanks voor je tips. Zelf ben ik wel fan van het WMV-formaat. Niet omdat het zo goed of efficient is, maar omdat iedereen met een Windows computer het kan afspelen. MP4 is natuurlijk mooier, maar niet iedereen heeft VLC of iets soortgelijks. Die server, die trekt het ook wel hoor. Staat netjes in het servergebouw van de Universiteit Twente met 10Gbit/s uplink naar Surfnet en onbeperkt dataverkeer. Vandaag al 40GB geupload.

En over dat monteren, tja. We zijn geen wereldtoppers, dus het kan zich nooit meten met mr Lenten of Langeree. Vandaar dat ik er gewoon een beetje een chille film van heb gemaakt. Het was ook meer bedoeld als reisverslag dan als "kijk ons eens sicke kiteloops met dubbele handlepass draaien".

Alle anderen, bedankt voor de complimenten!
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #8 Januari 06, 2008, 09:14:34
edit2Rapporteer  
Whoehahahaha, geweldige filmpie....  ThumpsUp

Zat te kijken en zie daar opeens Passie met zijn droomvrouw in het water liggen...  Huh 11.43

Wij waren daar in dezelfde periode...  Grin
Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Antwoord #9 Januari 06, 2008, 19:09:11
edit2Rapporteer  
Haha vet. Ik heb jullie wel gezien idd!
a3ian

Berichten: 47
Antwoord #10 Januari 06, 2008, 23:08:22
edit2Rapporteer  
super mooie film, leuk om naar te kijken
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #11 Januari 06, 2008, 23:53:32
edit2Rapporteer  
Mooie film erg leuk om naar te kijken geeft een goede indruk van Rhodos .. ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.