Foto's dagje Slufter 13-01-08

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Januari 14, 2008, 02:17:45
edit2Rapporteer  
Hier een korte impressie van een dagje Slufter. Onze hond ligt uitgeput in de mand en ik straks op bed.  Grin
En nee, onze hond pist niet tegen andere kites of tassen aan. Ik snap niet dat hun baasjes de hond niet terug roepen.  Angry

"s morgens vond ik de wind tegen vallen, maar in de middag was ie OK.

Helaas dat ik niet veel andere kites op de foto heb staan. Misschien op de film die we geschoten hebben.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #1 Januari 14, 2008, 02:20:02
edit2Rapporteer  
Hier wat meer foto's alles in een keer gaat slaat explorer eruit.  Huh
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #2 Januari 14, 2008, 02:22:19
edit2Rapporteer  
Ik kan de foto's niet in eenkeer erop zetten dan slaat explorer eruit?   Huh
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #3 Januari 15, 2008, 22:14:44
edit2Rapporteer  
Leuke pics...ook leuke hond wat voor een soort is het? beetje labrador achtig? (ik ben er niet goed in  loser)
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #4 Januari 15, 2008, 23:17:12
edit2Rapporteer  
leuke foto's !
was echt druk die dag  Shocked

op de foto's niet meer zie ik.... 
jij vaarde toch met fuel?

en ik lees 'film'  warneer kunne we hem verwachten?
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #5 Januari 16, 2008, 01:18:11
edit2Rapporteer  
Matjas the scissor-kit
Ja het is een labrador en die is dol op water. Zoals jullie gemerk hebben stond het waterpeil vrij laag. Een deel zat in de vacht en het andere deel zat in de maag. Blijkbaar is ze doel op zout water. Ba.

TtHoM@S
De foto's zijn vrij vroeg genomen. Ik stond al rond 09.30 op het water. Er stonden toen nog niet veel op het water.
Ja ik vaar met de fuel  rood/groen. Op een of andere manier had ik mijn dag niet. Sprongen kwamen niet echt hoog en ik vind het te koud om kiteloops te oefenen, maar wel lekker geknalt.

Het filmpje komt eraan, wanneer ik wat tijd over heb. Volgende week vakantie, daarna weekje voor het werk naar USA. Helaas naar Washington, daar zijn geen SS-dealer in de buurt. Anders kon ik wat reserve kitespullen meenemen, depower koort, 5de lijn, een ION NCI beanie (Zijn in NL helaas nog niet te verkrijgen) enz.

Ik zit ook nog op mijn 2008 Fuel 7m2 te wachten. De levering is steeds uitgestelt, anders had ik er daar wel een gehaald, een stuk goekoper.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.