Filmpje Egypte januari 2008

Pieter

Berichten: 202
Januari 16, 2008, 19:37:54
edit2Rapporteer  
Begin januari naar El Gouna geweest kitepower.............zijn daar trouwens lekker bezig..........zijn in totaal nu 4 kitescholen..............2 ervan liggen ten noorden van kitepower.............liggen wat de wind betreft ook gunstig............het 3e  bij het hotel Movenpick..............lig niet zo gunstig wind komt over land en over de hotels.

http://home.tiscali.nl/kitesurf/Egypteelgouna.wmv


TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #1 Januari 16, 2008, 20:16:17
edit2Rapporteer  
IK WIL TERUG !!!!  Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Januari 16, 2008, 20:33:58
edit2Rapporteer  
het.......valt.....me op.....dat.....je......veel.....punten. ...gebruikt......

Grin

Leu kfilmpje wel, zit ook sfeer in, mis ik meestal wel

Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #3 Januari 16, 2008, 22:39:35
edit2Rapporteer  
Wat ben je ook een mierenBIBSER hè Morres...

;-)

Filmpie is lekkaah
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #4 Januari 17, 2008, 00:27:31
edit2Rapporteer  
Waterpijp ( Tongue), wit zand, blauw water, zonnetje, wind................................(speciaal voor morres) Ik wil ook naar egypte  Joepie Joepie

hoe warm was het water ong.? Te koud voor de shorty?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #5 Januari 17, 2008, 02:08:23
edit2Rapporteer  
leuke film met mooie tricks  ThumpsUp
mooie kitespot daar in egypte Grin
wil daar zeker wel een keer naar toe gaan  ThumpsUp
wat is nou de beste tijd om die kant op te gaan ?
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Januari 17, 2008, 02:43:54
edit2Rapporteer  
leuke film met mooie tricks ThumpsUp
mooie kitespot daar in egypte Grin
wil daar zeker wel een keer naar toe gaan ThumpsUp
wat is nou de beste tijd om die kant op te gaan ?
juni juli augustus en september
snip

Berichten: 399
Antwoord #7 Januari 17, 2008, 03:05:18
edit2Rapporteer  
ja ben ook wel benieuwd naar de watertemp. ik eind februarie die kant op en vroeg me al af ook ik een pak me moet nemen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #8 Januari 17, 2008, 03:47:41
edit2Rapporteer  
Ik ben ook 28 februari t/m 8 maart van de partij  ThumpsUp
MAAK RUIMTE !!!!!!!  Joepie
Marten

Berichten: 281
Antwoord #9 Januari 17, 2008, 05:10:05
edit2Rapporteer  
lekker filmpje dan he, heb ik je net gemist in egypte...

Ik ben net weer een weekje terug in nederland en donderdag vlieg ik weer terug voor langere tijd naar egypte, ik geef trouwens les in red sea zone.

 snip, ga er vanuit dat je  je wetsuit maar lekker kan meenemen, ik stond vorige week les te geven met blauwe voeten. brr dat water is koud in de lagune. het water koelt er erg snel af in de nacht. Ga je verder het water op of het diepe in is het warmer maar nog steeds koud.

kleine tip, laat kitepower achterwege, lagune is er 2 keer kleiner dan waar de andere 2 clubs zitten en het is er 3 tot 4 keer zo druk,
    maarja eigen keus natuurlijk!!!!

Marten

Berichten: 281
Antwoord #10 Januari 17, 2008, 05:12:26
edit2Rapporteer  
oh staat er nou dat ik donderdag terug vlieg... huh??? dat is morgen alll... wow  supercool!!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 Januari 17, 2008, 05:32:35
edit2Rapporteer  
kleine tip, laat kitepower achterwege, lagune is er 2 keer kleiner dan waar de andere 2 clubs zitten en het is er 3 tot 4 keer zo druk,
 maarja eigen keus natuurlijk!!!!
Marten... Ik ga 28 februari maar denk je dat een shorty genoeg is? Ik begrijp dat er nu ook een 4e station bij is en hoe zit het daar met het koraal?
Waar kan ik de eb/vloed kaart ook al weer vinden voor die periode.
Ps was vorig jaar ook bij Red sea zone en die gasten zijn wel super relaxt maar wel meer koraal

Groetjes.
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #12 Januari 17, 2008, 15:18:59
edit2Rapporteer  
kleine tip, laat kitepower achterwege, lagune is er 2 keer kleiner dan waar de andere 2 clubs zitten en het is er 3 tot 4 keer zo druk,
 maarja eigen keus natuurlijk!!!!

Marten... Ik ga 28 februari maar denk je dat een shorty genoeg is? Ik begrijp dat er nu ook een 4e station bij is en hoe zit het daar met het koraal?
Waar kan ik de eb/vloed kaart ook al weer vinden voor die periode.
Ps was vorig jaar ook bij Red sea zone en die gasten zijn wel super relaxt maar wel meer koraal

Groetjes.


http://www.kitepower-elgouna.com/en/el_gouna/location/tidal_calendar/
Marten

Berichten: 281
Antwoord #13 Januari 17, 2008, 16:27:33
edit2Rapporteer  
mini me, er zitten nog alijd 3 clubs noordelijk van el gouna, geen 4.Ook zitten er 3 clubs in het midden van el gouna (club med, movenpick en zaytuna beach), de wind is daar vaak vlagerig omdat die achter gebouwen vandaan komt.

wat koraal betreft, jah er lig koraal bij de andere 2 clubs, zoals red sea zone heeft 1 plek koraal in het midden en een plek achteraan in de lagune, als je die weet te liggen is er niks aan de hand, maar volgens mij schrikt dit mensen af, vandaar dat iedereen naar kitepower gaat, wat het ook zo mega druk maakt. lagune is daarbij ook nog eens mega veel kleiner.

eind februari is het mogelijk een shorty aan te doen, maar het zal nog wel koud zijn, ik raad lekker aan om je lange pak mee te nemen, zoveel kilo's is het niet.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #14 Januari 17, 2008, 18:08:19
edit2Rapporteer  
Marten..

Nee bedoel niet de kitestations in El Gouna zelf  Tongue

Ik dacht dat er een 4e kitestation gebouwd zou worden op de plek waar vroegen "Red sea zone" zat  loser Je kunt zien dat ze daar nu ook een hotel aan het bouwen zijn..
Weet dus niet of het waar is want jij zal er wel een betere kijk op hebben.

Kitepower is inderdaad veel drukker en die manager is een hufter van een gast  ListenToMe

mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #15 Januari 20, 2008, 00:49:02
edit2Rapporteer  
als RSZ weg moest neem ik aan dat er niet zomaar een ander kitestation gebouwd wordt.....hopelijk voor de zomer nog een keertje kijken in el gouna...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.