was vandaag strak op horst

Leon aero2
Gast
Antwoord #25 Februari 19, 2008, 05:26:10
edit2Rapporteer  
Leoff, frytag kommen zie nach Schellinkhout schatzjen???
Nimmen zie das hund von ein Micky met??

Eu penso de i que vai fazê-lo. Depende do vento (hangt van de wind af) Pedirá cão Micky para vir! (Zal vragen of ons nachtegaaltje dan ook gaat een vrijdag)

beijo Leoff


BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #26 Februari 19, 2008, 06:16:36
edit2Rapporteer  
oke vinni ik begrijp je uitleg. Ik bedoelde overigens dat hij misschien bij de windsurfers geweest zou kunnen zijn. Dat doe ik ook wel eens als er heel weinig zijn of geen kiters zijn.
En lex ik zei er kan altijd wat gebeuren, maar daarmee bedoelde ik niet dat je gewoon onverantwoordelijk bezig kan zijn, laat dat duidelijk zijn.
Wel grappig dat de jonge gasten hier zo verantwoordelijk zijn trouwens. Ik kan me ook voorstellen dat je zo graag wil kiten dat je wel eens wat minder verantwoordelijk bent( ja gooi die emmer maar over me heen)

En de leus is tegenwoordig

Ga toch krassen dan wint een ander ook nog eens wat.

Verder maak je niet druk en vrijdag weer wind en ik zal oppassen of er genoeg mensen zijn en of de wind niet aflandig is. Hoop dat kiteandre zich verder niet af laat schrikken door iedereen en gewoon iets meer zal nadenken.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #27 Februari 19, 2008, 14:21:08
edit2Rapporteer  
 Shocked Shocked

Toe maar, toch eens naar school gegaan Leon, of heb je die taal in de bak opgedaan?  ThumpsUp
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #28 Februari 19, 2008, 16:20:29
edit2Rapporteer  
Geen retorische vragen plz .De Bak natuurlijk(warm en gezellig) ThumpsUp
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #29 Februari 20, 2008, 03:58:43
edit2Rapporteer  
Shocked Shocked

Toe maar, toch eens naar school gegaan Leon, of heb je die taal in de bak opgedaan?  ThumpsUp

Hardop lezen, druiloren!   Grin

Hei, stelletje simpele zielen... kunnuh jullie in die bottuh heâhrsens van jullie gein andeâh ondeâhrweâhrp vinden om oveâh tuh preitn?? Elke keiâh mâh weiâhr: Micky dit en Micky dat! Ik ben ut zat. ut mot nâh echt onwès snel gaan waaien andeâhrs draai ik helemaal doâh. Veâhrdikkeme, ik hep helemaal gein boardje meiâhr.... Hei Mark, ik kan die van jou toch zekeâh wel lenen, jè loâpt toch mâh tuh niksten. kussie
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #30 Februari 20, 2008, 04:03:23
edit2Rapporteer  
Maar natuurlijk, wel edel gestelde heer M te Z, mag u gebruik van mijn kitesurf uitrusting om er toch nog een plezante dag van te maken...  loser loser

Zie je vrijdag dus?

Kussie
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #31 Februari 20, 2008, 04:07:49
edit2Rapporteer  
Ik denk het wel. Begin maart komen de nieuwe f-one boardjes binnen dus dan valt er serieuz te testen...  Joepie
Kreeg van Harm (xwatersport) al een leuk aanbod...  ThumpsUp
Morgen ff kijken wat, waar en hoe ik aan een tijdelijk boardje kom.
Mocht dat morgen al lukken dan kom ik vrijdag wel ff naar Schellinkhout.
Zoniet dan zal het wel slufter worden ivm met boardje ophalen...  Kiss
Leon aero2
Gast
Antwoord #32 Februari 20, 2008, 05:04:28
edit2Rapporteer  
Ik denk het wel. Begin maart komen de nieuwe f-one boardjes binnen dus dan valt er serieuz te testen...  Joepie
Kreeg van Harm (xwatersport) al een leuk aanbod...  ThumpsUp
Morgen ff kijken wat, waar en hoe ik aan een tijdelijk boardje kom.
Mocht dat morgen al lukken dan kom ik vrijdag wel ff naar Schellinkhout.
Zoniet dan zal het wel slufter worden ivm met boardje ophalen...  Kiss

Mick ik heb nog wel paar boards, dus je kan er altijd even 1 lenen. Jij brengt zoveel liefde op Schellinkhout dat ik je dit niet kan onthouden.  ThumpsUp
Leon aero2
Gast
Antwoord #33 Februari 20, 2008, 05:11:58
edit2Rapporteer  
Shocked Shocked

Toe maar, toch eens naar school gegaan Leon, of heb je die taal in de bak opgedaan?  ThumpsUp

Hardop lezen, druiloren!   Grin

Hei, stelletje simpele zielen... kunnuh jullie in die bottuh heâhrsens van jullie gein andeâh ondeâhrweâhrp vinden om oveâh tuh preitn?? Elke keiâh mâh weiâhr: Micky dit en Micky dat! Ik ben ut zat. ut mot nâh echt onwès snel gaan waaien andeâhrs draai ik helemaal doâh. Veâhrdikkeme, ik hep helemaal gein boardje meiâhr.... Hei Mark, ik kan die van jou toch zekeâh wel lenen, jè loâpt toch mâh tuh niksten. kussie

Dat laatste stuk over dat  "kussie" komt me wel bekend voor als ik het hardop lees! Voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit welk Duits accent je hier nu precies nabootst?  Grin ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #34 Februari 20, 2008, 05:15:43
edit2Rapporteer  
Jullie hebben hier toch een eigen topic voor? Roll Eyes
Leon aero2
Gast
Antwoord #35 Februari 20, 2008, 05:26:27
edit2Rapporteer  
Jullie hebben hier toch een eigen topic voor? Roll Eyes

Ik ben de laatste tijd topic-loos
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #36 Februari 20, 2008, 05:29:58
edit2Rapporteer  
Sorry, die zag ik niet aankomen. Nu zit je zeker depressief aan de absint?
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #37 Februari 20, 2008, 07:00:04
edit2Rapporteer  
Sorry, die zag ik niet aankomen. Nu zit je zeker depressief aan de absint?
Ik wel....boardloosssss..... Hik...  Grin
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #38 Februari 20, 2008, 14:02:21
edit2Rapporteer  
Ja, maar jij zit altijd depressief aan de absint..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.