was vandaag strak op horst

kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Februari 17, 2008, 02:29:02
edit2Rapporteer  
het was aflandigen wind op het strand voelde je bijna geen wind dus ik moest het water in lopen.
een stukje verder in het water een super stakken windje.
voor me waroo 13 m ik heb ongeveer 1 uurtje kunnen varen toen schoot me binding los.
het schroefje was kwijt die kon ik niet meer vinden was wel jammer.
zo top windje heb ik nog nooit mee gemaakt op horst !!!   ListenToMe.
en was vlak water ook nog is !!
wie was er nog meer na mij daarho ik was er vanaf 12 uur ongeveer tot half 2 niemand gezien nog iemand later gekomen???.


gr andre
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #1 Februari 17, 2008, 03:19:58
edit2Rapporteer  
Slim joh met aflandige wind  Lips Sealed
^.^

Berichten: 18
Antwoord #2 Februari 17, 2008, 03:49:49
edit2Rapporteer  
ongelofelijke zak stront die je bent ThumpDown
denk eens na of je een andere sport moet zoeken,....
gasten zoals jij verpesten het voor ERG veel andere mensen
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #3 Februari 17, 2008, 03:54:12
edit2Rapporteer  
Kijk voor de grap even naar zijn bericht geschiedenis, blijkt hij nog beginnend te zijn ook  ThumpDown
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #4 Februari 17, 2008, 04:09:30
edit2Rapporteer  
Inderdaad niet erg verstandig, ook niet op Horst.
Oost is niet eens zo heel aflandig, maar je zegt dat je een flink stuk het water in moest lopen. Als je dan in de vaargeul terecht komt ben je de klos, dan is er geen weg meer terug dan de overkant. En dan moet je een heeeel eind lopen wil je weer terug zijn..
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #5 Februari 17, 2008, 04:27:20
edit2Rapporteer  
Kijk voor de grap even naar zijn bericht geschiedenis, blijkt hij nog beginnend te zijn ook  ThumpDown

Verbaasd mij niets,zelden een ervaren iemand met aflandige wind zien kiten. loser
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #6 Februari 17, 2008, 04:30:18
edit2Rapporteer  
lol wat een verhaal weer Tongue
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7 Februari 17, 2008, 04:33:03
edit2Rapporteer  
En hij vind het ook raar dat het vlak water is als het aflandig is....wat een niveau gast. Beter neem je nog een lesje! Je verziekt het behoorlijk voor kitend Nederland met dit gedrag. Gasten als jou zijn we liever kwijt dan rijk op het water  ThumpDown
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #8 Februari 17, 2008, 07:55:33
edit2Rapporteer  

wie was er nog meer na mij daarho ik was er vanaf 12 uur ongeveer tot half 2 niemand gezien nog iemand later gekomen???.


gr andre

Hoezo wil je dat ik het schroefje terug geef  schater schater
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 Februari 17, 2008, 08:01:59
edit2Rapporteer  
Kijk voor de grap even naar zijn bericht geschiedenis, blijkt hij nog beginnend te zijn ook ThumpDown
Nee, hij is in juli 07 begonnen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #10 Februari 17, 2008, 08:33:53
edit2Rapporteer  
Kijk voor de grap even naar zijn bericht geschiedenis, blijkt hij nog beginnend te zijn ook ThumpDown
Nee, hij is in juli 07 begonnen.

Oké het is er ondiep op Horst maar ik zal er nooit voor gekozen hebben om alleen het water op te gaan!!!! Ongeluk zit in een klein hoekje (om maar weer een spreuk uit de kast te halen)
ff een paar kleine hoekjes op een rij
1) Je springt maar de voet schiet uit de voetband en ketst via je scheenbeen terug.
    Gevolg onderbeen doormidden en is dus lastig lopen !!!!!!!!!!!!!
2) Je bent na een harde landing ff je lucht kwijt...
3) nog 101 redenen om niet alleen het water op te gaan !!!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11 Februari 17, 2008, 16:33:59
edit2Rapporteer  
Idd. MINI-ME, nooit alleen het water op gaan, ook al ben je ervaren. Zeker met deze temperaturen ben je snel de pineut als er wat mis gaat.

Kiten is nooit risicoloos, en al ben je het niet zelf ook je materiaal kan defect raken op het water.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #12 Februari 17, 2008, 22:44:36
edit2Rapporteer  
okay, niet heel slim van deze andre, maar het schelden slaat natuurlijk weer nergens op, nu is hij niet echt meer genegen nog enig advies aan te nemen.
Alleen kiten met deze temperatuur is link, aflandig nog linker.
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #13 Februari 18, 2008, 00:13:26
edit2Rapporteer  
Dat is die sukkel die zo graag die fuel moest!!!
Volgens mij weet hij niet eens het verschil tussen constante en vlagere wind kan me niet voorstellen dat het lekker is met oost op horst volgens mij moet je dan bij zeewolde zijn
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #14 Februari 18, 2008, 00:29:12
edit2Rapporteer  
Dat is die sukkel die zo graag die fuel moest!!!
Volgens mij weet hij niet eens het verschil tussen constante en vlagere wind kan me niet voorstellen dat het lekker is met oost op horst volgens mij moet je dan bij zeewolde zijn
En daar is het verboden en rukken ze gelijk met 6 man sterk en brandweer uit zodra ze een kite zien  ThumpDown
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #15 Februari 18, 2008, 01:12:46
edit2Rapporteer  
Dat is die sukkel die zo graag die fuel moest!!!
Volgens mij weet hij niet eens het verschil tussen constante en vlagere wind kan me niet voorstellen dat het lekker is met oost op horst volgens mij moet je dan bij zeewolde zijn

Wat een niks reactie ook!!!
Volgens mij weet jij er ook helemaal geen zak van... Ik kan me heel goed voor stellen dat oost op Horst niet vlagerig is, Noord - Oost is dat ook niet. Enkel moet je met oost dan iets verder het water in lopen zodat je dan geen last hebt van de bomen. Maar aangezien oost aflandig is, is het gewoon no go daar.
Nick_66
Gast
Antwoord #16 Februari 18, 2008, 06:05:23
edit2Rapporteer  
Ik denk dat jullie nu onderhand wel duidelijk hebben gemaakt dat hij fout bezig is geweest. Schelden vind ik nou ook niet echt nodig!

Denk dat hij er nu meer aan heeft als jullie hem wijzen op de gevaren. Blijkbaar heeft hij geen les gehad en is nooit gewezen op de gevaren van deze sport. Een taak van alle medekiters vind ik. Door juist goed op elkaar te letten en te corrigeren waar nodig voorkom je juist dat er ongelukken gebeuren.

Peace!  ThumpsUp
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #17 Februari 19, 2008, 03:38:45
edit2Rapporteer  
leuk om ff lekker afgebrand te worden. kan het zijn dat er geen andere kiters waren maar misschien wel windsurfers???
En hoever is hij het water in gelopen??? Je kan daar overal staan alleen niet in de vaargeul natuurlijk,  dus misschien is hij niet verder dan 100m van de kant afgeweest. Ja ik ben ook beginner of ben ik nu ook gelijk een ongelofelijke zak stront. Ik vind reacties nogal een beetje te ver gaan. Tis nu niet zo dat hij gelijk helemaal naar engeland kan afdrijven. en ja er kan altijd wat gebeuren
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #18 Februari 19, 2008, 04:34:02
edit2Rapporteer  
Als je goed voorbereid bent en je met goede condities en nooit alleen het water op gaat...zijn de risico's dat er wat kan gebeuren heel klein. Daarom vind ik je reactie "er kan altijd wat gebeuren" wel een teken dat je inderdaad een beginner bent en nog veel moet leren.
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #19 Februari 19, 2008, 04:59:19
edit2Rapporteer  
kiteandre zegt nu ook nooit meer iets op dit forum hij word helemaal gefockt gelijk !

maar gast het is indrr erg onverstandig (dom!!) om met aflandige wind te gaan kiten.. slechte zet!
Leon aero2
Gast
Antwoord #20 Februari 19, 2008, 05:04:59
edit2Rapporteer  
Ben van mening dat sommigen mensen het NIET willen snappen? Ondanks er juist forums zijn zoals bijv. dezen, die als je beetje zoekt een schat aan informatie bieden waar WEL normaal te kiten valt met die windrichting!
Of vraag het tenminste bijv.  of er met bepaalde windrichting te kiten valt op bepaalde spot?  Het is toch niet zo moeilijk en scheelt toch hoop gezeik?

Er zijn hoop mensen met ervaring hier immers? Het lijkt erop dat het wiel steeds weer opnieuw uitgevonden moet worden?

@xam er wordt hier niemand gefocket. en iedereen maakt fouten, maar dit is er idd. 1 die niet echt nodig had geweest.


Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #21 Februari 19, 2008, 05:07:22
edit2Rapporteer  
Ga toch krassen, misschien een verstandigere keuze als kiten...
Leon aero2
Gast
Antwoord #22 Februari 19, 2008, 05:10:41
edit2Rapporteer  
Ga toch krassen, misschien een verstandigere keuze als kiten...

tja ik deel je mening
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #23 Februari 19, 2008, 05:12:46
edit2Rapporteer  
Leoff, frytag kommen zie nach Schellinkhout schatzjen???
Nimmen zie das hund von ein Micky met??
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #24 Februari 19, 2008, 05:16:31
edit2Rapporteer  
leuk om ff lekker afgebrand te worden. kan het zijn dat er geen andere kiters waren maar misschien wel windsurfers???
En hoever is hij het water in gelopen??? Je kan daar overal staan alleen niet in de vaargeul natuurlijk,  dus misschien is hij niet verder dan 100m van de kant afgeweest. Ja ik ben ook beginner of ben ik nu ook gelijk een ongelofelijke zak stront. Ik vind reacties nogal een beetje te ver gaan. Tis nu niet zo dat hij gelijk helemaal naar engeland kan afdrijven. en ja er kan altijd wat gebeuren

Ik heb daar ook vaak genoeg als enige kitesurfer op het water gestaan, maar dan was het wel met wind uit het westen, als er dan wat gebeurde dreef je in ieder geval de kant van de windsurfers op. Als hij daar met oost staat en er gebeurd wat, dan maakt het niet uit hoe ondiep het daar is, je word zo de vaargeul in getrokken of je beland in die haven daar. En dan kom je onderweg geen enkele windsurfer tegen, want die zitten allemaal ver achter je op het surfstrand.

En je hebt helemaal gelijk dat je hier altijd weer een overkant hebt, maar waar het de meeste hier om gaat denk ik, en mij in ieder geval, mocht er iets gebeuren, en hij drijft naar de overkant heb je meteen weer al dat gezeik over Strand Horst. Geloof me, er hoeft daar niet veel meer te gebeuren en de spot word gesloten!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.