|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
ff geen bug, maar een compliment: Top dat je nu tijdens het typen van een reactie op een post kunt zien of er in de tussentijd anderen reageren. Dat zal een hoop verwarring voorkomen in de toekomst.  Alleen waarom hebben jullie nog steeds niet een tijdgrens voor het editten van post ingevoerd? Nu je kunt zien dat iemand anders reageert hoef je om die reden niet meer je post achteraf aan te passen. Ik doe het hoogstens nog voor taalfouten (jaja, erg he?) te corrigeren. Dat hoeft geen dag later ofzo. 
|
|
|
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
|
Ik zal eens kijken of dat kan met die tijdgrens. Het is misschien inderdaad beter dat mensen niet constant hun bericht kunnen blijven editen, dat kunnen ze eventueel ook aan een mod vragen.
Trouwens ik heb iets nieuws onderaan het forum gezet, een shoutbox (soort van slow chat). Ik wil de komende weken even zien of het de moeite is of niet. Het is misschien wel makkelijk als je even wat kleine berichtjes wil achterlaten.
|
|
|
andy
Moderator

|
ziet er goed uit, één punt: de bovenkant met je eigen profiel (los van het feit dat het wel confronterend is om de hele tijd te zien hoeveel DAGEN je hier zit), en alle balken met van alles en nog wat nemen tesamen iets van 500 px in, dus als je een scherm hebt met 1024 x 728 dan zie je niet de inhoud van de topics zonder scrollen. Dat zou ik in verticale richting wat compacter willen zien. Ik heb zelf 1920x1280 dus voor mij maakt het niet zoveel uit, op m'n notebook is dit wel een issue, op een mobieltje helemaal.
Ik ga proberen om een mobile versie van het forum en eventueel de hele website in elkaar te zetten. Dan kan ik misschien al het overbodige uitzetten.
|
|
|
|
xxedguyxx

|
ik kan niet meer van de hoofdpagina (snelkoppeling) naar het forum item komen :s
|
|
|
andy
Moderator

|
Helaas hebben we de shoutbox even offline moeten halen ivm performance van de server. We willen even kijken hoe we het wel snel kunnen houden.
|
|
|
michiel v geel

|
jammer was wel even leuk maar beter een snel forum
|
|
|
andy
Moderator

|
Misschien dat het straks alleen op de frontpage komt.
|
|
|
Vinni

|
Hij is bij mij nu wel een stuk sneller, wat toch veel fijner werkt!
|
|
|
Morres

|
die shoutbox maakte het idd veeeeeeel trager, soms zelfs onbereikbaar.
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
een aardige plek voor die shoutbox is in de frames links of rechts van de forumpagina's, juist wel lache als je dat de hele tijd kan zien, waar je ook zit op kitehigh. Het zou knap zijn als je 'm ook in de side frames van hanglos en kiteforum kan laten lopen 
|
|
|
andy
Moderator

|
Waarschijnlijk ga ik even kijken naar een externe shoutbox dan, die niet bij elke pagina laad.
|
|
|
michiel v geel

|
kan je dan een optie instellen dat hij wel dominant is dat hij dus wel ALTIJD op de voorgrond blijft maar in een apart scherm
|
|
|
andy
Moderator

|
Altijd op de voorgrond kan ik niet instellen, dat is iets van je OS niet de browser. Nu ik toch bezig met updates enzo, als iemand ideeen heeft voor kleine dingetjes, laat het weten. Ik ga dan proberen dat te veranderen. Nog iets: ik zie dat de gallery bijna niet meer gebruikt word, dat is wel zonde. Dus als je leuke foto's heb gewoon even uploaden! 
|
|
|
Tim!

|
heel mooi allemaal! maar bij mj is het toch wat trager geworden, jammer.
|
|
|
michiel v geel

|
tja ik weet niet precies hoe dat werkt maar azureus heeft het ook dat je er een smalle balk staat die altijd op de voorgrond is waar je dan je downloads mee in de gaten kan houden
|
|
|
andy
Moderator

|
Tja maar azureus is geen website he, dat is gewoon een .exe. En dat ligt boven wat wij kunnen hier.
|
|
|
Kevin

|
tja het kan wel andy als je een Programeur ter beschikking hebt  een soort hyves kwekker maken 
|
|
|
andy
Moderator

|
Als hier zulke mensen zijn die dat kunnen en tijd in willen steken, dan hoor ik het wel 
|
|
|
robin..

|
ziet er goed uit mannen
|
|
|
Kevin

|
Als hier zulke mensen zijn die dat kunnen en tijd in willen steken, dan hoor ik het wel  Ik kan wel een chatbox maken met php/mysql en javascript maar echt een programma maken hmm nope daar ben ik nog niet aan toe komt nog wel alleen das zo f**** lastig 
|
|
|
andy
Moderator

|
Ik kan ook wel CMS-en etc scripten, maar voor om het efficient en veilig te maken is een 2e. Bijv als we al AJAX gaan gebruiken, dan gaat de serverload wel aardig omhoog.
Ik heb nu in ieder geval contact met iemand die heel goed kan php-en, hij gaat misschien wat maken voor kitehigh. Als PHP5 erop staat ga ik gelijk ook iets nieuws installeren, wat erg handig is voor kitehigh.
|
|
|
spoetnik

|
Nog een ideetje. Misschien de DNS zo aanpassen dat http://kitehigh.nl (dus zonder www) ook werkt. Ik ben een luie donder en die drie w-tjes en punt sla ik graag over...
|
|
|