grevelingendam gesloten?

kiteloopertje

Berichten: 32
Februari 27, 2008, 01:02:32
edit2Rapporteer  
Ik hoorde net op het filmpje van het topic nu.nl dat de grevelingen gesloten is voor kitesurfers,
geld dit ook voor grevelingendam en herkingen?
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #1 Februari 27, 2008, 01:06:52
edit2Rapporteer  
Ben heel erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren op de Grevelingen.

Kwam gisteren dit bord tegen op Herkingen ThumpDown Dit is heel vreemd omdat er een gedoogbeleid is op Herkingen!




Topic
kiteloopertje

Berichten: 32
Antwoord #2 Februari 27, 2008, 01:17:44
edit2Rapporteer  
herkingen ook al verboden????????????????????
kiteloopertje

Berichten: 32
Antwoord #3 Februari 27, 2008, 01:18:44
edit2Rapporteer  
en staat er bij de grevelingendam ook al zo"n bord of ben je daar niet geweest?
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #4 Februari 27, 2008, 01:46:57
edit2Rapporteer  
meen je niet heh ??!!!!
hopelijk gefoto shopt !???!
ff serieus is dit echt ??????????????  Embarrassed  Embarrassed  ThumpDown
Davidoff
Gast
Antwoord #5 Februari 27, 2008, 01:48:41
edit2Rapporteer  
er bestaat een schep. pleur dat bord toch weg joh!

niemand die dat ziet. en als er een gedoogbeleid is. zal niemand daar last van hebben!
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #6 Februari 27, 2008, 02:07:30
edit2Rapporteer  
gaat druk worden deze zomer op de bestaande spots.. spijt me alvast voor wie ik evt ga aanvaren.... of we moeten synchroon kiten gaan uitvinden...
scar

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #7 Februari 27, 2008, 02:20:45
edit2Rapporteer  
ik ben bang dat het over een half jaar overal verboden is .er worden steeds meer plekken gesloten.
petje af voor de mensen bv nkv .die er druk mee bezig en andere .
maar ik denk dat we aan het kortste eind zullen trekken hoop dat ik het fout heb.een bezorgde kiter.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #8 Februari 27, 2008, 02:23:14
edit2Rapporteer  
bord in de fik steken...geen bord, geen verbod!

Rechtmatige manier aanvechten heeft geen zin...verleden wijst dit uit!
crahsdummie
Gast
Antwoord #9 Februari 27, 2008, 03:15:01
edit2Rapporteer  
laten we met zn alle een eiland kopen ergens in de stille zuidzee
nieles

Berichten: 125
Antwoord #10 Februari 27, 2008, 03:30:53
edit2Rapporteer  
is goed ik geef de eerste euro
F*ck Gravity

Berichten: 192
Antwoord #11 Februari 27, 2008, 03:37:01
edit2Rapporteer  
Op de site van de "Grevelingen locals" lopen de gemoederen ook al hoog op... http://kitedudes.forumup.nl/viewtopic.php?t=434&mforum=kitedudes

arjanschip

Berichten: 311
Antwoord #12 Februari 27, 2008, 03:54:15
edit2Rapporteer  
He raar idd dat bord is vierkant en geldt dus officieel niet als verbodsbord! DIe horen toch rond te zijn?
kiteloopertje

Berichten: 32
Antwoord #13 Februari 27, 2008, 04:02:22
edit2Rapporteer  
rond vierkant driehiek zeshoek maakt allemaal niet meer uit volgens de site van de grevelingenlocals schijnt het toch echt verboden te zijn daar.
ben alleen benieuwd of grevelingendam ook verboden is
F*ck Gravity

Berichten: 192
Antwoord #14 Februari 27, 2008, 04:08:04
edit2Rapporteer  
rond vierkant driehiek zeshoek maakt allemaal niet meer uit volgens de site van de grevelingenlocals schijnt het toch echt verboden te zijn daar.
ben alleen benieuwd of grevelingendam ook verboden is

Er stond op de dam van het weekend nog geen bord!
RV-Grevelingen

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #15 Februari 27, 2008, 04:18:23
edit2Rapporteer  
Kopie van mijn reactie op topic "Interview TV Rijnmond!"

Situatie Grevelingen.
Het is vanaf 2004 volgens het BPR officieel verboden om te kitesurfen op de Grevelingen. Wij strijden er al lange tijd voor om meerdere spots aangewezen te krijgen. Tot op heden is er nog geen officiële vergunning afgegeven of spot aangewezen. De Grevelingendam zou de meest gunstige en voor de handliggende spot zijn. Op Nautische gronden zou dit geen probleem zijn voor het BPR.
Tot onze ergernis wordt de aanvraag tegengehouden i.v.m. de Natura2000 beheerplannen en de hevel bij de dam die weer openstaat om het getijde terug te brengen.

Zolang de aanvraag loopt, wordt een gedoogbeleid gevoerd op de spots Grevelingendam en Herkingen. Vooralsnog hebben wij geen officiële mededeling gekregen dat dit gedoogbeleid is opgeheven.

Nu heeft de gemeente en recreatieschap op eigen initiatief een kiteverbod op Herkingen geplaatst. Dit zonder ons te informeren. Wij voelen ons daarom ook zeer gepasseerd en zijn bezig verhaal te halen bij de provincie. Zodra wij meer weten zullen wij dit op de div. fora posten.

Kiters, houdt er rekening mee dat dit topic gevolgd wordt door de media, houdt het netjes!
 
Vincent

Mede RV Grevelingen
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #16 Februari 27, 2008, 04:27:15
edit2Rapporteer  
erg jammer dat de derde partij dus de NKV niet hierover wordt ingelicht. In hoeverre is dit bord wetsgeldig?
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #17 Februari 27, 2008, 06:51:29
edit2Rapporteer  
lekker bezig daaro... tjah.. je kunt beter een stelletje opgeschoten kiters tegen je in het harnas jagen, dan een hardnekkige linkse natuurhippie, die eigenlijk niet eens weet waar het over gaat. Want als ze wisten waar het nu echt over ging.. dan was het nooit een probleem geweest. je weet et maar nooit met die linkse natuur rakkers, die kunnen je leven behoorlijk zuur maken.. of er een einde aan maken zoals we een paar jaar geleden hebben gezien.
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #18 Februari 28, 2008, 00:31:32
edit2Rapporteer  
bedankt rv-grevelingen, ik hoop echt dat g'dam bewaard blijft als spot, want anders wordt het erg krapaan met de spots, en dus erg gevaarlijk, wat weer leidt tot ongevallen, en dat weer tot sluiting van mogelijk weer een spot...een vicieuze cirkel dus lijkt het.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.