Mark-Fizzer

|
Goed topic!!!
No country for old man... Erg goed!!!
Knocked up, ongewenst zwanger, wat nu??!! Grappige film, vooral die hoofdrol dude...
I am Legend, Will smith, alleen over in New York. De rest is een zombie met een of ander besmetting. Wel vet gedaan, zo'n verlaten stad.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
I am Legend, Will smith, alleen over in New York. De rest is een zombie met een of ander besmetting. Wel vet gedaan, zo'n verlaten stad.
o sorry die was ik vergeten...wat 'n K U T film is dat!!!! slaat gewoon helemaal nergens op!!!
|
|
|
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
|
Download van films en muziek is legaal, dus geen probleem hoor 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Die Andy stijgt steeds meer in waarde, wat een fijne gozer is dat toch zeg hahaha
|
|
|
Gwensio

|
American gangster is KUD film NIET KIJKEN!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Hey niet zo zuur man... Wil jij alleen maar waargebeurde verhalen dan Melv??? Noem jij es ff aan goede film dan??? Ik weet er nog 1, Gone Baby Gone... Goed verhaal, serieus, Met het broertje van Ben Affleck. En weet je welke je echt ff moet zien: Death at a Funeral. Speelt een gozer in die een paar pilletjes geslikt heeft. Echt supergoed gedaan door em. Herkenbaar ook  , cker voor jou Melv  !! 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
sponge bob THE MOVIE --> gaat over opgroeien, een man worden  en surf up maar die is serieus vet en oud (maar dat is mark zijn zus ook)
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
die vond ik dan wel weer tof!!! 2x gekeken...1e x in de bios!!!
|
|
|
|
|
|
Passie

|
ben de laaste week ziek..dus aardig wat filmpjes gezien. aanraders: Die Hard 4 Into the wild Saw 4 Shooter Hooligans afraders: Scary movie 4 American Hooligan
Hatseflats, downloade maar
|
|
|
|
Hessel

|
Misschien niet de wildste of grappigste, maar zeker een van de, zo niet de beste, film die ik ooit heb gezien: Forrest Gump. Briljant  Andere erg leuke films: Mean Machine, Shrek (1, 2 en 3) en Ice Age (1 en 2)
|
|
|
|
leeany

|
hmm, vind ik ook wel een goede film aanraders: instinct bourne triology natuurlijk don't say a word transformers ( ik meen het ja.. ) tears of the sun
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Transformers, is echt vet!!!
|
|
|
roelvdgun

|
en weer een lijstje aangemaakt om te kijke binnenkort  thnx guys! topfims: Disturbia, hele orginele film Perfume - the story of a murderer Kiterunner, spreekt voorzich I now pronounce you chuck and lary dukes of hazzard the movie prutfilms: genoeg:P
|
|
|
Morres

|
- Thank you for smoking - Big Fish - Shaving ryans privates(you know what i mean) - Perfume The Story Of A Murderer - Spiderman triology (vroeger fan, dus was een must) - The quiet american - little nicky - As it is in heaven - Schindler's List - The Usual Suspects - Fight Club - Lawrence of Arabia - das boot - American Beauty - Léon - American History X - Eternal Sunshine of the Spotless Mind - One flew over the cookcooks nest - The Pianist - Band of Brother series - Six Feet Under series - The Elephant Man - The Green Mile - V for Vendetta (remember remember, the 5th of november..of was het the 4th  ) -Twelve Monkeys - Scrubs series zijn nog tonnen meer, maar dat weet ik niet uit mn hoofd hoor recent: The last king of scotland (best goed te pruimen, geef em een 7) Wat trouwens een erg leuke serie is, is Entourage  niet al te diep, maar erg grappig en veel vrouwen  hele mooie 
|
|
|
|
Morres

|
jarhead was ok full metal jacket gewoon top, zn tijd vooruit. shooter is echt te sneu 
|
|
|
Joy.H

|
american history x = zeer vette film en ook erg goed verhaal the fast and the furious trilogy blijft vet
|
|
|
Micky

|
Zat vanavond iets te kijken op net 5 wat met blonde vrouwen te maken had.....  Uiteindelijk maar overgeschakeld naar Feyenoord-Zwolle.... Waren beide geen aanraders..... 
|
|
|