|
Morres

|
ik heb je topic-titel aangepast, want die ging nergens over  Jij ook goed pasen karim, zit jij idd in een warm oord  ?
|
|
|
|
Mr.Klip

|
idd iedereen lekker paaseieren zoeken.... fijne pasen
|
|
|
chico

|
Ik krijg hier niet zo'n warm paas gevoel van. Zo van he, suckers. Ik zit hier op een prachtig stekkie met mooi weer en how about jullie
(Kijk uit raam. Koud, regen en hagel)
;-)
|
|
|
timmuh

|
en een lekker briesje he ...dat moet niet vergeten worden
vrolijk paasfeest en alvast een fijne kerst
|
|
|
Nature

|
en oud en nieuw dan
|
|
|
Nature

|
Hey en trouwens, karim ben jij geen moslim. Die doen toch helemaal niet aan pasen 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Eerder kerst en oud en nieuw, lekker dichtbij de open haard met die temperaturen die ze voor de paasdagen opgeven 
|
|
|
Morres

|
Hey en trouwens, karim ben jij geen moslim. Die doen toch helemaal niet aan pasen  Dan kan 'ie het ons wel toewensen, pasen is een christelijk feest, dat zijn de meeste mensen hier vast ook niet.
|
|
|
|
Nature

|
Hey en trouwens, karim ben jij geen moslim. Die doen toch helemaal niet aan pasen  Dan kan 'ie het ons wel toewensen, pasen is een christelijk feest, dat zijn de meeste mensen hier vast ook niet. agree daarom doe ik er niet aan. anders blijven we bezig  al diie geloven en feetdagen ervan.. en t is natuurlijk niet beledigend bedoeld 
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Hey hij bedoelt Vrolijk Handle Paassen!  * dan hoef je er geen Railey-gieus onderwerp van te maken! * Edit: ik zag net dat Morres die onwijs goeie grap al eerder had zitten maken op Hanglos. Ik weet het niet van voorgaande jaren want toen wist ik niet wat een handle paas was.
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Weg met religie!!! Binnenshuis houden, heeft niemand er last van. Ik ben gvd maandag verplicht vrij. Is toch niet normaal dat ik niet de vrije keuze heb om te gaan werken ja of nee!!! Maar ok, iedereen happy passdagen! 
|
|
|
Jacq

|
En ik mag verplicht werken maandag, weet niet wat beter is  Gezellige dagen allemaal 
|
|
|
|
Ondabeach

|
religie????.. geloof????? iedereen gelooft toch in de paashaas??? Vooral als ie met wind eieren komt!  Fijne dagen
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Vooral als ie met wind eieren komt!  ja en vooral niet met de lucht van...  btw Fred wanneer zie ik je weer es gaaaaaan?
|
|
|
Ondabeach

|
Ja tijd geleden he' Ben eigen vervoer aan het regelen. Heb gewoon en beetje pech, maar met hulp van de paashaas komt het goed. fijne paasdagen!
|
|
|