Vista gebruikers: Image resizer

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Maart 22, 2008, 18:16:12
edit2Rapporteer  
Hey, ik ben de l*l met een nieuwe PC met Viesta, voor XP was er nog Powertools Image Resizer, dankzij een tip op KH gevonden. Nu werkt dat niet met Viesta, maar ik vond dit, perfect tooltje: http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/ ThumpsUp

VIESta omdat het een viezig slijmerig glibberig eng systeem is.
Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #1 Maart 22, 2008, 18:19:17
edit2Rapporteer  
je kan ook gewoon office picture manager gebruiiken.
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #2 Maart 22, 2008, 18:54:49
edit2Rapporteer  
Wil binnenkort nieuwe laptop kopen, maar alles is tegenwoordig met Vista....is t nou echt zo'n ruk-systeem? Downgraden naar XP gaat ook allemaal niet zo eenvoudig, of is helemaal niet mogelijk
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #3 Maart 22, 2008, 19:19:06
edit2Rapporteer  
rudo je kan ook gewoon je picca's uploaden en KH resized automatisch:P
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #4 Maart 22, 2008, 20:13:21
edit2Rapporteer  
ik vind vista wel fijn.. In het begin is het even wennen maar nu doet alles het gewoon goed bij mij.

ohja bij de meeste computer word geen cd's meer gegeven. Dus als je pc kapot gaat / niet meer werkt zit je met een probleem omdat je hem niet meer van cd op kan starten.

Download dit bestand brand het als iso op cd en als hij kapot gaat doe je hem erin druk je op repareren. en hij zal alle vista bestanden weer terug zetten zoals ze hoorden.

http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/

Heb hem ook 1x gebruikt werkt perfect.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 Maart 22, 2008, 21:43:18
edit2Rapporteer  
rudo je kan ook gewoon je picca's uploaden en KH resized automatisch:P
Ja bedankt - maar er zijn nog dingen naast KH waar je dit voor kan gebruiken!
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #6 Maart 22, 2008, 23:57:49
edit2Rapporteer  
mac
Wil binnenkort nieuwe laptop kopen, maar alles is tegenwoordig met Vista....is t nou echt zo'n ruk-systeem? Downgraden naar XP gaat ook allemaal niet zo eenvoudig, of is helemaal niet mogelijk

mac is ook een optie
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 Maart 23, 2008, 00:10:39
edit2Rapporteer  
voor wat ik er van weet werkt het alleen op PC's die er mee geleverd zijn, de rampverhalen komen van upgrade klanten. Maar ik heb in dec. 06 een laptop gehaald met upgrade-coupon voor Vista, en dat draaide helemaal kudt, heb ik weer ge"retrograde".

idd Mac is super.
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #8 Maart 23, 2008, 03:31:06
edit2Rapporteer  
mac
Wil binnenkort nieuwe laptop kopen, maar alles is tegenwoordig met Vista....is t nou echt zo'n ruk-systeem? Downgraden naar XP gaat ook allemaal niet zo eenvoudig, of is helemaal niet mogelijk

mac is ook een optie

Heb alleen geen Mac-munten Undecided......ja, een Mac deal, maar die bedoelde je wsl niet, haha schater
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #9 Maart 23, 2008, 04:23:56
edit2Rapporteer  
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/9584043/wo/Yb2XcgXgs6NS24fLQUAn57vw8QY/1.?p=0

pssssttttt
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 Maart 23, 2008, 18:09:36
edit2Rapporteer  
Wil binnenkort nieuwe laptop kopen, maar alles is tegenwoordig met Vista....is t nou echt zo'n ruk-systeem? Downgraden naar XP gaat ook allemaal niet zo eenvoudig, of is helemaal niet mogelijk

Heb net een paar maanden een laptop met Vista, omdat het idd. niet anders te krijgen meer is voor privegebruik.

Nu zakelijk een laptop besteld, en gelukkig is daar de optie van XP nog wel. Want voor de zakelijke markt wordt het sterk afgeraden nog. En dankzij mijn ervaringen van de afgelopen maanden snap ik dat volkomen!

Het is wel grafisch mooier. Ik weet niet wat het precies is, maar ze hebben iets van anti-alliasing weten in te bouwen (pixels zie je minder, meer vloeiende overgang alsof je een veel hoger resolutie scherm hebt)

Maar voor de rest onnodig zwaar, je moet minstens 2 Gb aan intern geheugen hebben en een standaard videokaart waar je onder XP goed mee uit de voeten kon is te beperkt om al het grafisch geweld van Vista aan te kunnen.

Veel zaken zijn lastiger geworden, neem bijvoorbeeld het menu voor draadloos netwerk. Je zoekt je te pleuris naar overzichten e.d.

Idd. moet je overal aan wennen, maar ik ben er niet over te spreken!
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #11 Maart 24, 2008, 00:16:13
edit2Rapporteer  
er is nog een optie bedenkt zelf een besturings systeem
michien wat veel werk maar dan kan je er ook lekker aan verdienen

helemaal naar eigen wensen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.