foto's kitevakantie "El Gouna"

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Maart 25, 2008, 10:43:35
edit2Rapporteer  
Moeten nog ff de laatste hand leggen aan de slideshow van onze vakantie en zullen dan het reisverslag plaatsen.
Hier alvast een paar foto's  ThumpsUp


















R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #1 Maart 25, 2008, 11:48:08
edit2Rapporteer  
Mooie foto's....hmm, wat lijkt me dat lekker nu, boven de 10gr C..haha
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #2 Maart 25, 2008, 14:24:40
edit2Rapporteer  
Lekkerrrrrrrrr !!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #3 Maart 25, 2008, 17:21:55
edit2Rapporteer  
Nice! Ik ga in Juni, heb er zin in! Was dit bij Kitepower?

Je vaart trouwens nog puur zo'n groot board!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #4 Maart 25, 2008, 18:40:07
edit2Rapporteer  
Vette sjit, Dat is heeeeeeel wat beter dan dat bruine water van horst  ThumpsUp ThumpsUp Joepie
daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #5 Maart 25, 2008, 20:40:39
edit2Rapporteer  
mooie fotos   mmm ik waan helemaal terug naar deze lekkere spot
snel maar weer boeken dan....
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 Maart 25, 2008, 21:44:44
edit2Rapporteer  
Mooie foto,s ..ziet er erg lekker uit daar ..ben benieuwd naar je reisverslag. ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #7 Maart 25, 2008, 22:52:25
edit2Rapporteer  
Nice! Ik ga in Juni, heb er zin in! Was dit bij Kitepower?

Je vaart trouwens nog puur zo'n groot board!
Nee, ik heb slechte ervaring met kitepower en zijn dus naar de www.kiteboarding-club.de gegaan. Is het 3e en laatste kitestation.. Is helemaal TOP en je hebt er echt alles!!
kite-repair, nieuwste spullen (F-one, Naish, Spleen), sportmasseur, pooltafel, 2x bar, dak/zonterras, kluisjes, gratis internet, shop, gratis zonnecrème, compressor en je kan ge spullen afspoelen met zoetwater.
De opslag voor je spullen kost 45,- euro...

Wat is er met mijn board??
Guus91

Berichten: 163
Antwoord #8 Maart 25, 2008, 22:55:14
edit2Rapporteer  
Super chille foto's ThumpsUp was het hier maar zo mooi weer Sad

Wat is er met mijn board??

Hij is gewoon super vet schater ThumpsUp
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #9 Maart 25, 2008, 23:24:29
edit2Rapporteer  
Nice! Ik ga in Juni, heb er zin in! Was dit bij Kitepower?

Je vaart trouwens nog puur zo'n groot board!
Nee, ik heb slechte ervaring met kitepower en zijn dus naar de www.kiteboarding-club.de gegaan. Is het 3e en laatste kitestation.. Is helemaal TOP en je hebt er echt alles!!
kite-repair, nieuwste spullen (F-one, Naish, Spleen), sportmasseur, pooltafel, 2x bar, dak/zonterras, kluisjes, gratis internet, shop, gratis zonnecrème, compressor en je kan ge spullen afspoelen met zoetwater.
De opslag voor je spullen kost 45,- euro...

Wat is er met mijn board??

Voor hoelang is die 45 euro ? per week? weet je toevallig wat 2 weken kost?
Ik maakte en opmerking over je board in de zin van: dat ie groot is. Welke maat is het?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #10 Maart 25, 2008, 23:31:57
edit2Rapporteer  
Voor hoelang is die 45 euro ? per week? weet je toevallig wat 2 weken kost?
Ik maakte en opmerking over je board in de zin van: dat ie groot is. Welke maat is het?


Dat lijkt zo omdat we vanuit een ander hoek de foto's hebben geschoten zodat je meer diepte in de foto krijgt. De foto's zijn met een groothoeklens geschoten en de actie kwam af en toe best dichtbij  loser
Ik weeg 90 kg en mijn lichaamslengte is 1.93 -> board waar ik mee vaar is
SKYWALKER Dimitri pro competition 131x40  ThumpsUp

Ps de kosten staan op hun site 14dgn = 85 euries  ThumpsUp
http://www.kiteboarding-club.de/eg-DE/kiteschule/preisliste.html
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #11 Maart 26, 2008, 00:17:44
edit2Rapporteer  
Top gast, ziet er echt te lekker uit. Ik gaat in Mei Smiley dus ffies wachten nog....

Maar die club ziet er idd veel beter uit als kitepower, ik denk dat ik daar ook eerst maar ff gaat kijken dan! Maar hoe verschilt het met kitepower kwa water? Omdat ze bij kitepower een stuk koraal geruimd hebben. Is dat daar ook een stuk vrij of ligt er in het ondiepe overal koraal?

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #12 Maart 26, 2008, 01:00:59
edit2Rapporteer  
Chris...

Ik heb nog nooit bij kitepower gevaren omdat het altijd fucking druk is en vind de sfeer niet relaxt.. Dat is mede te danken aan die manager van kitepower  ThumpDown

Je moet er vanuit gaan dat je in El Gouna altijd met schoentjes moet varen. Je kunt geluk hebben dat je niets hebt maar een kleine mistap kan grote gevolgen hebben voor je kite vakantie.
De kiteboarding-club heeft minder koraal dan de Redseazone (2e station) en het grote voordeel van de "Club" is... Als je 2x up-wind vaart dan ben je aan de zwemmerszone voorbij en ligt de hele Rodezee aan je voeten.
Ruimte zat dus en als het echt Eb wordt dan ben je ook binnen "no-time" in het diepe water  ThumpsUp
Wat ook meespeelde is dat de All inclusief strandbar van Rihna resort en Ocean view Hotel naast de kiteboarding-club is gevestigd en dat je gewoon ff gratis je hotmail kon checken  ThumpsUp

Have Fun tijdens je vakantie  ThumpsUp
milamber

Berichten: 354
Antwoord #13 Maart 26, 2008, 02:41:27
edit2Rapporteer  
zal ze over een kleine twee weken de groeten doen van jullie bij kitepower!
Moradius

Berichten: 149
Antwoord #14 Maart 26, 2008, 04:42:51
edit2Rapporteer  
Ziet er super uit Mini, coole foto's. Ik was gelijk die sneeuwvlokjes buiten even vergeten  Undecided
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #15 Maart 26, 2008, 06:26:06
edit2Rapporteer  
zal ze over een kleine twee weken de groeten doen van jullie bij kitepower!
Dat jij als F-one liefhebber niet naar kiteboardingclub gaat.
Ze hadden net alle nieuwe gear binnen  ThumpsUp
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #16 Maart 26, 2008, 06:28:06
edit2Rapporteer  
Henk Jan,

Lekker bezig geweest. Nog een viertal weekjes en dan ga ik Sharm el Sheikh eens effe testen. Ik heb rete veel zin!!!! Ben al 4 weken niet meer wezen varen, vanwege verbouwen van de badkamer.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #17 Maart 26, 2008, 06:33:24
edit2Rapporteer  
Henk Jan,

Lekker bezig geweest. Nog een viertal weekjes en dan ga ik Sharm el Sheikh eens effe testen. Ik heb rete veel zin!!!! Ben al 4 weken niet meer wezen varen, vanwege verbouwen van de badkamer.

He Henry,

Laat ff weten hoe het was want die spot ziet er zeker ZWAAAR oke
http://www.kiteworldmag.com/egypt/sharm-el-sheikh/
filmpje

http://www.vimeo.com/741899


Is alleen nog weinig info over te vinden/krijgen van de mede "kiethighers"
Is als het goed is een spot met vlak "water en "Waves"  YeSS
Dus maak ff wat pics als je tijd hebt  ThumpsUp
Have fun  ThumpsUp
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #18 Maart 27, 2008, 00:23:08
edit2Rapporteer  
Chris...

Ik heb nog nooit bij kitepower gevaren omdat het altijd fucking druk is en vind de sfeer niet relaxt.. Dat is mede te danken aan die manager van kitepower  ThumpDown

Je moet er vanuit gaan dat je in El Gouna altijd met schoentjes moet varen. Je kunt geluk hebben dat je niets hebt maar een kleine mistap kan grote gevolgen hebben voor je kite vakantie.
De kiteboarding-club heeft minder koraal dan de Redseazone (2e station) en het grote voordeel van de "Club" is... Als je 2x up-wind vaart dan ben je aan de zwemmerszone voorbij en ligt de hele Rodezee aan je voeten.
Ruimte zat dus en als het echt Eb wordt dan ben je ook binnen "no-time" in het diepe water  ThumpsUp
Wat ook meespeelde is dat de All inclusief strandbar van Rihna resort en Ocean view Hotel naast de kiteboarding-club is gevestigd en dat je gewoon ff gratis je hotmail kon checken  ThumpsUp

Have Fun tijdens je vakantie  ThumpsUp

Tnx, ik gaat wel ff kijken

Vorig jaar ook gewoon volgas zonder schoentjes, dat was bij kitepower goed te doen. Maar omdat ik hoorde dat er bij de andere club's veel meer koraal lag ben ik daar niet geweest. Maar dat is dus ook wel zo.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #19 Maart 27, 2008, 01:32:03
edit2Rapporteer  
Naast kitepower (1e station) is het nu een grote bouwput omdat ze een nieuwe jachthaven met hotels aan het bouwen zijn. Heb je bij kiteboarding-club geen last van  loser
milamber

Berichten: 354
Antwoord #20 Maart 28, 2008, 02:08:25
edit2Rapporteer  
wordt dus de kiteboardingclub! Kan de liefhebbende vrouw daar een beetje op het strand hangen?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #21 April 02, 2008, 18:12:48
edit2Rapporteer  
wordt dus de kiteboardingclub! Kan de liefhebbende vrouw daar een beetje op het strand hangen?
IK doe het ook alleen voor haar  schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.