Wijk aan zee bedankt 2 kiters voor retour boardje 29-03-2008

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Maart 30, 2008, 00:17:56
edit2Rapporteer  
Was vandaag op wijk aan zee samen met Theo Teiger .  ThumpsUp ThumpsUp

Top wind, 10 meter kite, zonnetje en niet koud     ThumpsUp Joepie YeSS
 
Was 2 keer mijn boardje kwijt en kon er erg moeilijk bij komen met bodydraggen en een sterke stoming 
. ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Mijn buddy (Theo teiger) vaart altijd (te) dichtbij me maar als je hem nodig heb staat hij of op de kant of is ergens anders aan het varen  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Gelukkig waren er 2 voor mij onbekende kiters die mijn boardje even hebben teruggebracht . Voor hun een kleine moeite voor mij een groot plezier    ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Gasten nog bedankt (anders was ik nog bezig met body draggen)       ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
 
 
 
 
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Maart 30, 2008, 00:20:44
edit2Rapporteer  
gaat het weer beginnen richard... herriner me nog wel meer van die momenten...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 Maart 30, 2008, 00:29:42
edit2Rapporteer  
Dat was vroeger ja, laatste tijd gebeurd het weinig meer  ThumpsUp Grin Grin Grin

Waar was jevanmiddag of zat je bij de bunker ???

florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #3 Maart 30, 2008, 00:36:14
edit2Rapporteer  
was in ijmuiden, wilde iegenlijk kite testen maar waaide niet hard genoeg
pipco

Berichten: 14
Antwoord #4 Maart 30, 2008, 02:24:21
edit2Rapporteer  
Hé Haring,

Graag gedaan!!! (Rooie Flexi-ion2)
snip

Berichten: 399
Antwoord #5 Maart 30, 2008, 02:45:33
edit2Rapporteer  
zo der dreven nog al wat boardjes rond, heb er geloof ik stuk of 4 terug gebracht. maar wel een super lekker dagje gehad! jammer dat de wind later wat afzwakte.
Nick P

Berichten: 6
Antwoord #6 Maart 30, 2008, 03:13:13
edit2Rapporteer  
Hallo Richardt,
het was idd een kleine moeite om je boardje even terug bij het 'baasje' te brengen.
You are welcome Wink
Gerard
Gast
Antwoord #7 Maart 30, 2008, 06:11:06
edit2Rapporteer  
zo der dreven nog al wat boardjes rond, heb er geloof ik stuk of 4 terug gebracht. maar wel een super lekker dagje gehad! jammer dat de wind later wat afzwakte.


Zie http://www.flysurfer.nl/mainframe.php?actie=service&item=rolleash voor iedereen die z'n energie liever aan kiten besteedt dan aan bodydraggen. Sinds een half jaar heb ik er één en ik wil op zee nooit meer zonder. ListenToMe
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #8 Maart 30, 2008, 12:30:02
edit2Rapporteer  
@ Gerard: Allemaal leuk zo'n rolleash. Is handig maar zodra je board in een golf blijft hangen en jij schiet door en je bent door je 3 meter lijn heen, dan schiet je board uit de golf. Vaak is het zo dat alleen je hoofd op dat moment nog boven het water uitsteekt.

You do the math.
Gerard
Gast
Antwoord #9 Maart 30, 2008, 15:22:45
edit2Rapporteer  
(Nog) nooit last van gehad. En ik draag trouwens een helm. Ander voordeel van een rolleash is dat je altijd weet waar je board ongeveer in het water ligt. Ligt 'ie achter je dan moet je oppassen dat hij niet in een golf naar je toe komt vliegen (maar dat risico heb je zonder leash ook), ligt 'ie ergens anders dan weet je dat je veilig bent. Iedereen z'n ding (respect) maar ik wil niet meer zonder. 
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #10 Maart 30, 2008, 15:33:53
edit2Rapporteer  
O, nee, niet weer................laat iedereen toch lekker............

Overigens vaar ik al jaren met een rolleash, nog nooit mijn board achter mij aan gehad. Als je leash goed bevestigd duikt het board vaak onder water en vliegt hij (bij mij althans) nooit achter je aan.

En ik ben gewoon te lui en vind het te koud om te bodydraggen!!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11 Maart 31, 2008, 00:06:56
edit2Rapporteer  
Citaat
Hé Haring,

Graag gedaan!!! (Rooie Flexi-ion2)

Citaat
Hallo Richardt,
het was idd een kleine moeite om je boardje even terug bij het 'baasje' te brengen.
You are welcome 


Nogmaal bedankt gasten goeie actie  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.