foto's vandaag schellinkhout

emieck

Berichten: 503
Maart 30, 2008, 21:41:51
edit2Rapporteer  
yoo, na vandaag lekker te wezen boarden vroeg ik me af wie er foto's stond te maken in het water en waar die foto's terecht komen?

Ps. Tommy nova, lekker loops man met je 10 nog getrokken!
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #1 Maart 30, 2008, 22:04:39
edit2Rapporteer  
Was je weer lekker bezig, Mark?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #2 Maart 30, 2008, 22:07:54
edit2Rapporteer  
ja ik vond dat ie behoorlijke nette loops trok!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #3 Maart 30, 2008, 22:56:21
edit2Rapporteer  
geef die mark nou geen zelf vertrouwen  ThumpDown Angry

 loser Grin  schater ThumpsUp

Misschien ff vragen @ foto en video gedeelte  ThumpsUp
emieck

Berichten: 503
Antwoord #4 Maart 30, 2008, 22:58:55
edit2Rapporteer  
ja is idd een goeie matjas!
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #5 Maart 30, 2008, 23:01:19
edit2Rapporteer  
ja ik vond dat ie behoorlijke nette loops trok!

Mark vaarde vanmorgen met een 9m Waroo.
Volgens mij was het de vriendin van Eltjo die in het water foto's aan het maken was.
Eltjo is volgens mij Bossy op Kitehigh (kan me vergissen). Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's.
emieck

Berichten: 503
Antwoord #6 Maart 30, 2008, 23:06:17
edit2Rapporteer  
ja 9m2 kan ook..was iig een warroo:P
oke dan stuur ik hem wel een pm'tje

met wat vaarde jij dan?
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #7 Maart 30, 2008, 23:51:36
edit2Rapporteer  
ja 9m2 kan ook..was iig een warroo:P
oke dan stuur ik hem wel een pm'tje

met wat vaarde jij dan?

13m2 rood/zwarte Tribal 2006 en heel even een witte Rhino 9m uit 2006 en ook mn Nobile 666 (board) uit 2006. Jij dan?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #8 Maart 31, 2008, 00:45:59
edit2Rapporteer  
met de tribal II 11m2, ik was beetje bezig met loopen..ik heb nog ff met je gepraat..
PeterKite

Berichten: 174
Antwoord #9 Maart 31, 2008, 03:07:46
edit2Rapporteer  
de fotografe op schel was wendywaadbroek.
foto's moeten nog wat bewerkt worden. beetje vrolijker kijken mannen. komen vanzelf wel online als het meezit. ik denk dat het nog wel even kan duren want ze ruikt momenteel naar vis Wink



gr.
Peter
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #10 Maart 31, 2008, 03:16:17
edit2Rapporteer  
@Emieck, vaarde jij die tribal??
Bossy

Berichten: 338
Antwoord #11 Maart 31, 2008, 03:57:06
edit2Rapporteer  
Wendy ligt nu voor jaffa op de bank. (ze is erg vermoeid van die mooie fotos schieten) ennuh haar ongelukje doet haar ook niet goed. Als ze dan ook nog es een dikke snoek eruit trekt mag ze wat mij betreft wel effe rusten Wink

Het komt wel goed hoor gasten
emieck

Berichten: 503
Antwoord #12 Maart 31, 2008, 04:47:49
edit2Rapporteer  
@ tommy: ja ik was met de tribal II ja

@bossy: wat voor ongelukje dan? dat heb ik niet meegekregen..
emieck

Berichten: 503
Antwoord #13 Maart 31, 2008, 04:49:16
edit2Rapporteer  
je trok echt nette loops tommy, stuk hoger dan die van mij, jij gaat eerst echt omhoog als een sprong en trekt ze dan, dat moet ik binnekort ook nog maar eens gaan proberen..maarja vaar pas sinds april vorig jaar op sticked..denk dat jij wel langer ervaring hebt..
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #14 Maart 31, 2008, 05:38:17
edit2Rapporteer  
je trok echt nette loops tommy, stuk hoger dan die van mij, jij gaat eerst echt omhoog als een sprong en trekt ze dan, dat moet ik binnekort ook nog maar eens gaan proberen..maarja vaar pas sinds april vorig jaar op sticked..denk dat jij wel langer ervaring hebt..

Met 4736 berichten moet je minstens 5 jaar kiten en online zijn op kitehigh.....of geen leven hebben...  Tongue schater schater
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #15 Maart 31, 2008, 13:32:27
edit2Rapporteer  
Geen leven, ik beken...  ThumpsUp


Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #16 Maart 31, 2008, 13:35:17
edit2Rapporteer  
@Emieck, Super netjes toch, dat je in zo'n korte tijd al zo lekker aan het varen bent. Super man!! Zag er goed krachtig uit.
Ikzelf vind het top om eerst flink wat hoogte te pakken en dan te loopen. Dat geeft nog meer kick!!!!!
 Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie

Er zijn types hier die na jaren kloten nog steeds alleen rakken aan het varen zijn.
Het zijn meestal de gasten met de grootste bek hier op het forum...
Vul zelf dus maar in. Ik zal je 1 hint geven, ze komen uit de omgeving Den Haag Leiden...  Tongue Tongue
WendyH

Berichten: 123
Antwoord #17 Maart 31, 2008, 13:40:14
edit2Rapporteer  
Mannen allemaal even geduld, ben druk bezig met foto's uitzoeken, heb er bijna 200 gemaakt
een wat beter dan de ander vandaar...
Heb helaas maar weinig echte actie foto's maar ze komen er aan
weet iemand misschien een site waar ik ze allemaal op kan plaatsen, want dat gaat hier denk ik niet lukken. Totaal is het 400 mb
Dus mannen, ik ga mijn best doen vandaag, maar moet eerst nog aan de arbeid, dus met een beetje geluk staan ze er vanavond op
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #18 Maart 31, 2008, 13:53:53
edit2Rapporteer  
mijnalbum.nl gaat redelijk snel

vooral met veel foto's want je kan ze gewoon in 1 map doen en dan selecteren
emieck

Berichten: 503
Antwoord #19 Maart 31, 2008, 14:30:07
edit2Rapporteer  
wat dacht je van picasa van google? maar mischien is die mijnalbum ook wel goed, ken ik niet..

@ tommy: ja ik moet t binnekort ook maar eens proberen om ze gewoon iets hoger te gaan maken..gister trouwens wel voor het eerst ook backloop kiteloop geprobeerd..lande m bijna in 1 keer:D
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #20 Maart 31, 2008, 16:28:00
edit2Rapporteer  
@Emieck, backloop kiteloop? Leg uit...Niet backROLL kiteloop? enneeh bijna is net niet helemaal hè.  Wink Wink
Ik wil nog steeds een hoge 360 en daarna een backloop sticken, maar ik denk dat je door die loop, de 360 doordraait naar 540 of nog verder, en er dus geen controle meer over hebt...
En wil ook uitgehaakt gaan loopen...

Er is nog een hoop te doen!!!  Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue

Tijd voor wind!!!!
emieck

Berichten: 503
Antwoord #21 Maart 31, 2008, 17:18:35
edit2Rapporteer  
huh een backloop kiteloop is toch een backroll kiteloop? of vergis ik me nu? later op de dag kwam nog een groene warroo, die sticked wel die 360 kiteloop, maar hij draaide m soms ook wel perongeluk door dus dat zal idd wel lastig zijn ja!

haha ja t begin is er;) nog ff dooroefenen en dan hoop ik m toch volgende sesie wel te pakken..kom je trouwens ook naar sticked of niet?

ik vond het trouwens wel lekker windje om beetje nieuwe shit te oefenen in de ochtend!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #22 Maart 31, 2008, 17:48:45
edit2Rapporteer  
Een backloop is een loop in de tegenovergestelde richting als je vaarrichting.
En een kiteloop is een loop die je in je vaarrichting laat draaien. Althans, dit hebben ze mij geleerd.  Huh
 ThumpsUp

Vind sticked net ff te ver rijden, ik ga wel ff kijken op de test van van den Berg...

Windje was absoluut lekker, de hele dag eigenlijk wel.
Vooral overpowerd met de 13 whahahaha. Kicken vind ik dat!!
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #23 Maart 31, 2008, 18:43:39
edit2Rapporteer  
Een backloop is een loop in de tegenovergestelde richting als je vaarrichting.
En een kiteloop is een loop die je in je vaarrichting laat draaien. Althans, dit hebben ze mij geleerd.  Huh
 ThumpsUp

Vind sticked net ff te ver rijden, ik ga wel ff kijken op de test van van den Berg...

Windje was absoluut lekker, de hele dag eigenlijk wel.
Vooral overpowerd met de 13 whahahaha. Kicken vind ik dat!!

Dude...een kiteloop is in tegengestelde richting, een downloop is met de vaarrichting mee(je kite dan!)...een backloop/roll spring je zelf tegen de richting in, forwardroll/loop tegenovergestelde...of heb ik t ook fout?

DaanD

Berichten: 602
Antwoord #24 Maart 31, 2008, 19:31:08
edit2Rapporteer  
Een backloop is een loop in de tegenovergestelde richting als je vaarrichting.
En een kiteloop is een loop die je in je vaarrichting laat draaien. Althans, dit hebben ze mij geleerd.  Huh
 ThumpsUp

Vind sticked net ff te ver rijden, ik ga wel ff kijken op de test van van den Berg...

Windje was absoluut lekker, de hele dag eigenlijk wel.
Vooral overpowerd met de 13 whahahaha. Kicken vind ik dat!!

Dude...een kiteloop is in tegengestelde richting, een downloop is met de vaarrichting mee(je kite dan!)...een backloop/roll spring je zelf tegen de richting in, forwardroll/loop tegenovergestelde...of heb ik t ook fout?


Backroll = achterwaartse rotatie (uit pop)
Backloop = achterwaartse rotatie (met kite terugsturen) OF backward 360

Frontroll = voorwaartse rotatie (uit pop)
Frontloop = voorwaartse rotatie (met kite terugsturen) OF forward 360

Downloop = je kite met de vaarrichting mee (tegen de klok in)
Kiteloop = je kite tegen de vaarrichting in (met de klok mee)

Zo zo zijn er weer combinaties te maken, uitgehaakt krijg je dan weer andere benamingen als S-Bend of F-16.  ThumpsUp

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.