Foto's test dag @ horst

Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
April 20, 2008, 23:26:29
edit2Rapporteer  
Net terug, aflandige wind, vlagerig en zacht tot matig....

Werd georganiseerd door telstar en kubus dus aanwezige merken waren: Naish, slingshot, North, RRD, gaastra.

Maar goed zag er gezellig uit, Paar kites op het water. Slingshot Rev en Naish Helix staken er boven uit kwa lowend...

Geweldig gezicht trouwens als die windsurfers beteuterd in het water liggen, terwijl de kites kunnen varen en zelfs smurfen sprongetjes kunnen maken  ThumpsUp

Wat sfeer foto's, heb btw zelf niet gevaren alleen even wezen kijken met vinni  ThumpsUp
Oja kwaliteit is soms zwaar klote maar komt door digi zoom  Undecided ThumpsUp
















































Friet van piet  Joepie















Dat was het, ik denk plaats alles maar.

Als je eentje wil in HI-res PB maar  ThumpsUp

Mzzsl,
Bopmorn

Geen avatar

Berichten: 125
Antwoord #1 April 20, 2008, 23:27:40
edit2Rapporteer  
De meeste foto's done het bij mij niet, hoe groot werd er gevaren?
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #2 April 20, 2008, 23:32:40
edit2Rapporteer  
 nee klopt...ik zit niet op te letten...

Ben bezig...Grin

uhm maten 14m2 vooral  ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #3 April 20, 2008, 23:34:13
edit2Rapporteer  
En waar is die mooie SS caddy?
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #4 April 20, 2008, 23:38:29
edit2Rapporteer  
Hier:
joyce

Geen avatar

Berichten: 124
Antwoord #5 April 22, 2008, 16:57:15
edit2Rapporteer  
weet iemand wie die fotograaf was die in het water stond?????
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #6 April 22, 2008, 22:28:26
edit2Rapporteer  
nope, zag hem wel lopen met z'n pakkie aan.  ThumpsUp

Had zelf geen wetsuit aan anders ook wel wat foto's in het water gemaakt  ThumpsUp
JePe

Geen avatar

Berichten: 45
Antwoord #7 Mei 10, 2008, 17:32:19
edit2Rapporteer  
Fotograaf in het water ben ik....  Grin  Is geen wetsuit maar waadpak, eigenlijk voor vissers bedoeld. Is wel neopreen aan de buitenkant, maar droog aan de binnenkant

Moet die foto's nog steeds nog ff online zetten, maar ja, met dit weer.... Hieronder voorproefje  (had ik ook al op Hanglos gezet, maar hun fotogedeelte werkt niet zo goed meer).
Niet alle foto's zijn even scherp helaas... moest nog ff wennen aan nieuwe(re) camera. Daarnaast, zo'n eenpoot (monopod) is handig, maar niet echt als kiters/surfers voorbij razen.... maar goed, weet ik dat ook weer  hehe....
PS kun je mij die foto opsturen waar je mij op de achtergrond ziet staan? Vin'k wel grappig...

O ja, foto's van mij staan op www.jepe.nl





volgens mij was de universele windsurf/kite groet toch iets anders  loser












Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #8 Mei 10, 2008, 20:13:40
edit2Rapporteer  
Wow dude....vette pics  Grin Grin Grin Joepie

Ik stuur die ene wel ff op  ThumpsUp

Kom je vaker @ horst? Ik wil ook wel een keer zo'n dikke plaat van mezelf  Grin Grin
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 Mei 10, 2008, 20:19:20
edit2Rapporteer  
Hele gave pics JePe!!! ThumpsUp
Die laatste is wel tof getimed

Welke camera en waterhuis heb je gebruikt en waarom de horizon niet ff rechttrekken? Roll Eyes
JePe

Geen avatar

Berichten: 45
Antwoord #10 Mei 10, 2008, 21:00:02
edit2Rapporteer  
haha, de scheve horizon... is bewust zo gedaan. Veelal ook omdat ik steeds switchte tussen horizontale en vertikale stand (rollend op zo'n statief standaard). Ik vond/vind het bij deze foto's niet zo'n ramp omdat het de boel iets meer actie geeft. Was nie zoveel wind en sprongen waren nie zo hoog, ....ach, je pielt 's wat.. dat scheve is trouwens bijna standaard geworden bij concertfoto's ... (hetgeen ik ook nog wel 's doe).
enne... bij veel foto's kan de horizon niet meer recht, want dan snij je de kiter in 2. Foto's zijn nl. amper gecropt omdat ik met een 70-200 stond en men vlak voor m'n snufferd sprong....  Cheesy

Ehm, gear. Geen onderwaterhuis, simpelweg camera op pootje. Camera 1DII (afgeragde body, is van ANP man geweest, zit bijna geen verf meer op, en m'n oogcupje ben'k al kwijt geraakt vorig week bij IJMuiden, maar goed was voor de prijs van een nieuwe 30D/40D... ok, sluiter moest ik wel laten vervangen) en oa. 70-200/F2.8L IS. Die 1D was nog ff wennen, moet de juiste instellingen nog ff zien te vinden. Klinkt raar, want is DE sportcamera, maar ja, 'even' foto's ermee maken.... nope. Autofocus is bijv zo snel dat als je ook maar ietsje 'mis mikt', dat ie de achtergrond al scherp pakt.....

Ik kon hier wel zonder onderwaterbehuizing foto's maken. Camera en lens zijn in principe spatwaterdicht, en erg veel golfslag enzo was er niet. Ben nog wel op zoek naar zoiets, maar kost ook weer godsvermogen, zelfs de meest eenvoudige 'zak' van EWA marine kost al 350 euri,  en ben nu wel zo'n beetje door m'n geld heen hehe... Was de keus, of een 1D of een onderwaterhuis voor m'n andere body... tsja... Daarnaast, die 'zakken' van EWA maken fotograferen niet echt makkelijker... bediening wordt erg lastig met al dat plastic....
Nahja, zo lang ik niet omval in't water of camera laat vallen, dan kan deze combi wel een en ander hebben .... hoop ik....  Undecided

Matjas: Thnx!  Ik kom nog wel's vaker naar Horst denk ik, maar ja, bij goeie wind ga'k liever naar IJmuiden of Wijk aan Zee ... dichterbij, en toch wat spectaculairder....
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #11 Mei 11, 2008, 05:11:37
edit2Rapporteer  
oke, zie je misschien nog wel dan Wink

heb zelf niet gevaren....had er nog de pest in van de dag ervoor met dioe klote wind Wink

Mzzsl
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #12 Mei 11, 2008, 05:16:16
edit2Rapporteer  
Zijn toch erg vette pics geworden voor zo'n geen wind dagje ThumpsUp
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #13 Mei 15, 2008, 01:38:19
edit2Rapporteer  
ziet er strak uit  Smiley
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #14 Mei 15, 2008, 19:58:39
edit2Rapporteer  
Ik was er ook op die dag jammer dat er alleen weinig wind stond
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #15 Mei 15, 2008, 20:45:41
edit2Rapporteer  
Ja inderdaad wind was ruk...daarom ook zelf gene meilte gedaan om te gaan kiten Grin  ThumpsUp

hopen dat de volgende keren beter wordt Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.