Maandag Ijburg....wie o wie? En hoe...;-)

R@bert

Berichten: 2472
April 21, 2008, 01:36:52
edit2Rapporteer  
Morgen ONO wind....schijnt bij Ijburg dan top te zijn..Wie gaat hier morgen ff knallen? Ennnn....hoe kom je er precies. Ben er nog nooit geweest nl.. ThumpsUp
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #1 April 21, 2008, 04:35:13
edit2Rapporteer  
hey robert
ben al een tijdje niet meer op ijburg geweest
je kan dan beter naar edam gaan ook lekker om te varen
ik denk dat ik morgen middag misschien nog naar edam ga
jelle192

Berichten: 189
Antwoord #2 April 21, 2008, 14:27:26
edit2Rapporteer  
IJburg is ook net weer behoorlijk veranderd. Je kan alleen nog kiten bij Blijburg (helemaal doorrijden tot eind van Steigereiland) en zelfs daar is er nauwelijks plek. Er liggen voor een groot gedeelte buizen in het water voor het strand. Er is een opening van cicra 50 meter waar je door kan. Kortom, niet ideaal en eigenlijk zelfs ondoenlijk. Ik zou ook voor Edam gaan.
Marle

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 April 21, 2008, 14:40:52
edit2Rapporteer  
Ben net terug van 3 maanden Cabarete, Dominicaanse Republiek. Heb afgelopen weekend voor het eerst hier in NL gekite. KOUD!!! Wil eventueel vanmiddag na mijn werk nog wel effe, als de wind goed is. Zijn er nog mensen op het water rond 6 uur? Omgeving Amsterdam, Edam bijvoorbeeld?

Gr. Marle
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.