Orde in de chaos

Vinni

Berichten: 5944
April 26, 2008, 21:29:17
edit2Rapporteer  
Hier is al een keer eerder een topic over geweest dat helaas eindigde in een slotje, maar ik wil toch het onderwerp nog even naar boven halen.

Als je zo eens door ''trefpunt'' bladert weet je eigenlijk niet waar je moet kijken.
Er zijn nu een heleboel grote topics:

1. Kiters uit Rotterdam meld je!
2. Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???
3. Omgeving GRONINGEN
4. waar gaan we kiten?
5. Mirns Wie gaat er kiten?
6. Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??
7. kiters uit limburg????
8. Br. Dam?
9. Kitespot Scheveningen....
10. Strand Horst, wie gaat wanneer kiten?
11. Kite locals Krabbendijke


Als er van die topics nu eens een sticky word gemaakt, ziet het er een stuk overzichtelijker uit! Je voorkomt hiermee ook veel dubbele topic's (voorbeeld: iemand maakt een topic aan om op Horst af te spreken, terwijl er zo'n groot topic is). Misschien dat sommige titels ook iets duidelijker gemaakt kunnen worden, bijvoorbeeld één vraagteken i.p.v. drie.

Het subforum zal er denk ik een stuk van op knappen!
Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Groeten,
Vincent
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #1 April 26, 2008, 21:32:50
edit2Rapporteer  
mee eens
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 April 26, 2008, 21:56:48
edit2Rapporteer  
Ja, wederom mee eens..

Morres, aan de bak, verander die hap en vereenvoudigen a.u.b. loser

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 April 26, 2008, 22:05:18
edit2Rapporteer  
Nee, ik vind het dan onoverzichtelijker worden voor de bestaande gebruikers. Sticky hoeft niet, daar de meest gebruikte topics die je boven al opsomt toch wel bovenaan blijven staan door de locals zelf. Voor Rotterdam bijvoorbeeld hoef je nooit dieper dan 6 regels te gaan.

Het is wel onoverzichtelijk voor nieuwe gebruikers, of bezoekers van andere spots die eens langs willen komen. Oostvoorne en de Slufter zijn globaal verdeelt onder Leiden en Rotterdam. En soms opent iemand los een topic voor autostrand. Dat is verwarrend.

Vorige keer is er massaal gekozen voor hou de "uit omgeving..." in stand. Ik wilde gewoon een meetingpoint er van maken per spot Undecided
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #4 April 26, 2008, 22:11:49
edit2Rapporteer  
Nee, ik vind het dan onoverzichtelijker worden voor de bestaande gebruikers. Sticky hoeft niet, daar de meest gebruikte topics die je boven al opsomt toch wel bovenaan blijven staan door de locals zelf. Voor Rotterdam bijvoorbeeld hoef je nooit dieper dan 6 regels te gaan.

Het is wel onoverzichtelijk voor nieuwe gebruikers, of bezoekers van andere spots die eens langs willen komen. Oostvoorne en de Slufter zijn globaal verdeelt onder Leiden en Rotterdam. En soms opent iemand los een topic voor autostrand. Dat is verwarrend.

Vorige keer is er massaal gekozen voor hou de "uit omgeving..." in stand. Ik wilde gewoon een meetingpoint er van maken per spot Undecided

Mee eens, per spot aangeven en niet per omgeving. Op oostvoorne/slufter komen zat mensen buiten rotterdam, zelfs uit brabant.
Dus ik zeg ook; noem de topics per spot.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #5 April 26, 2008, 23:51:30
edit2Rapporteer  
Ja, dat is naar mijn mening ook een beter idee ThumpsUp
Eigenlijk een beetje hetzelfde als het NKV forum ?

En dan wel of zonder stiky's?
Mijn voorkeur gaat uit naar stiky's, dan krijg je een mooie rij spots die altijd bovenaan blijft staan zodat nieuwkomers sommige spots niet over het hooft zien en alsnog dubbel gaan posten. Alles wat buiten die spots valt kan je gewoon een apart topic voor aanmaken.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 April 27, 2008, 00:52:41
edit2Rapporteer  
het valt me op dat sinds die spot- topics goed lopen, de nieuws en discussie flink saaier wordt. Er ontstaan discussies over gear in de spot topics, die eigenlijk interessant zijn voor iedereen, maar omdat mensen elkaar kenne wordt het op het spot topic uitgewisseld. Ik doe het zelf ook, maar het heeft als consequentie dat het merendeel dit mist.

jaaaaa goed gezien he van mij!!!!! whahaa schater
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #7 April 27, 2008, 01:13:05
edit2Rapporteer  
Ik ben in elk geval tegen de topics per spot!!! Het is namelijk niet alleen handig te weten wie er waar gaat kiten, maar vooral ook of die kiters uit jou beurt komen! DIt ivm carpoolen enzo!

Volgens mij heeft er met de huidge topics (omgeving) niemand moeite medekiters te treffen op welke spot dan ook! Toch?
Volgens mij zijn er nu niet veel problemen met de topics, dus is verandering wel nodig?

Maar goed als je de huidige topics wat re-named en dan de meest gebruikte bovenaan laat staan...is wel strakker.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8 April 27, 2008, 14:47:09
edit2Rapporteer  


jaaaaa goed gezien he van mij!!!!! whahaa schater

Nooit geweten dat jij zo scherp was! Joepie
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 April 29, 2008, 22:11:26
edit2Rapporteer  
Ik ben in elk geval tegen de topics per spot!!! Het is namelijk niet alleen handig te weten wie er waar gaat kiten, maar vooral ook of die kiters uit jou beurt komen! DIt ivm carpoolen enzo!

Prcs, er is voor beide evenveel te zeggen. Bijvoorbeeld zowel Rotterdam als Leiden/Den Haag frequenteren de Slufter en Autostrand. Maar naar die spots komen mensen uit, Hengelo, Nijmegen en zelfs Limburg (Jay o.a.).

Voor buitenstaanders is het onduidelijk, voor insiders juist overzichtelijk. Daarom houden zoals het is lijkt mij het makkelijkste, en de meest populaire topics blijven automatisch wel bovenaan. Heb nog nooit verder als 10 regels hoeven vissen voor Rotterdam of Leiden/DH
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #10 April 29, 2008, 22:20:31
edit2Rapporteer  
We zijn trouwens achter de schermen bezig met NL riders opnieuw te maken en met een trefpunt gebeuren dat automatisch werkt. Dus hopelijk zal dat het forum wat overzichtelijker houden.
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #11 April 30, 2008, 05:02:11
edit2Rapporteer  
kijk vincent heeft meer er meer modder van gegeten van het moderatorschap
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #12 Mei 01, 2008, 00:18:00
edit2Rapporteer  
Ik ben in elk geval tegen de topics per spot!!! Het is namelijk niet alleen handig te weten wie er waar gaat kiten, maar vooral ook of die kiters uit jou beurt komen! DIt ivm carpoolen enzo!

Prcs, er is voor beide evenveel te zeggen. Bijvoorbeeld zowel Rotterdam als Leiden/Den Haag frequenteren de Slufter en Autostrand. Maar naar die spots komen mensen uit, Hengelo, Nijmegen en zelfs Limburg (Jay o.a.).

Voor buitenstaanders is het onduidelijk, voor insiders juist overzichtelijk. Daarom houden zoals het is lijkt mij het makkelijkste, en de meest populaire topics blijven automatisch wel bovenaan. Heb nog nooit verder als 10 regels hoeven vissen voor Rotterdam of Leiden/DH

In mijn ogen hebben topic's zoals hierboven beschreven met uiteraard Groningen...  Joepie en Mirns hun bestaansrecht meer dan bewezen gezien het aantal postings en het aantal "vieuwers". Lekker laten zoals het is....  ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #13 Mei 01, 2008, 01:37:08
edit2Rapporteer  
Dat kan ook, begrijp me niet verkeert.
Maar als er een sticky van word gemaakt leek mij dat iets overzichtelijker.
Hoewel daar door teveel personen anders over word gedacht Tongue
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #14 Mei 01, 2008, 02:29:12
edit2Rapporteer  
Dat kan ook, begrijp me niet verkeert.
Maar als er een sticky van word gemaakt leek mij dat iets overzichtelijker.
Hoewel daar door teveel personen anders over word gedacht Tongue

Vinnie, je kan mij buiten alle topic's om altijd een pb'tje sturen mocht je in de buurt zijn.....  Tongue Grin Grin
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #15 Mei 01, 2008, 04:17:25
edit2Rapporteer  
Hehe, eindelijk een goedkoper alternatief.
Ik betaalde me helemaal de ...... Kiss ...... aan al die 0900 nummers ThumpsUp
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #16 Mei 01, 2008, 04:56:56
edit2Rapporteer  
Hehe, eindelijk een goedkoper alternatief.
Ik betaalde me helemaal de ...... Kiss ...... aan al die 0900 nummers ThumpsUp

Dat is Leon zijn shitttt.....  Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #17 Mei 01, 2008, 05:32:22
edit2Rapporteer  
Even voor de duidelijkheid:

Topic Groningen was de eerste en enige echte plaats/provincie (niet kitespot) gerelateerde topic....  ThumpsUp Joepie
Een topic waar kitemaatjes onderling afspreken waar, wanneer, hoe en met wat voor vervoer te gaan kiten. Verder een hoop slap geouwehoer maar juist daarom (om niemand anders er mee lastig te vallen) is er een eigen topic geopend...  Joepie ThumpsUp

Daarna heeft R@bert Leiden/Den Haag en omstreken geopend om te kijken of er in onze regio ook genoeg animo was/is voor zo'n topic.
Ook hier spreken kiters af om te gaan kiten waar, wat en hoe en kan iemand zijn verhaal kwijt na een super sessie, na een wat mindere of na een van mijn part na een relatie-breuk....  Tongue
Ps: dat er behoefte was/is aan zo'n topic is inmiddels duidelijk! Wij lullen wat af....  Tongue

De mensen die net nieuw op KH zijn zullen mssn in eerste instantie even moeten zoeken waar iemand gaat kiten of niet.
Een eigen topic openen over kiten op Oostvoorne kan altijd en ik vind dat bijvoorbeeld Michiel (Bandit) dit niet direct moet terug koppelen naar Rotjeknor en omstreken. Laat die topic's staan Bandito....  Cool 
Zie je "eigen" topic als een community iets.....waar je lekker je ei in kwijt kan.
Zoals El Rudo al aangaf worden er soms wijze woorden gesproken in deze topic's waar anderen dus weinig van meekrijgen....gelukkig zijn er ook genoeg mensen (ook soms El Rudo) die vaak alleen maar onzin spuien en daar zijn deze topics in mijn ogen voor bedoeld.

Dat deze topic's werken.......zie Rotterdam, zie Noord-Holland, zie Mirns, zie Workum......so WTF




« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.