Vanavond iemand naar Herkingen?

F-one-Hans

Berichten: 129
April 29, 2008, 21:45:36
edit2Rapporteer  
Hey Guys,

De wind is zuid, gaat naar zuid oost en neemt toe.
Iemand in de mood voor een avondsessie vanavond (dinsdag)
Ik kom vanaf Eindhoven dus kan iemand oppikken...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 April 29, 2008, 21:47:04
edit2Rapporteer  
Herkingen is al sinds Februari verboden te kiten, er staan zelfs borden dat het er niet meer mag

Tevens komen er buien aan vanavond, de bui van rond een uur of 15:00 is goed te zien op AWD, hoek van holland. Enorme toename van de wind. Dus wees gewaarschuwd. Alleen Rokanje is te bevaren met Z-ZO
F-one-Hans

Berichten: 129
Antwoord #2 April 29, 2008, 21:51:12
edit2Rapporteer  
Dank je Michiel,

Ik ben al een tijdje niet meer in Herkingen geweest dus vandaar.
Bespaart me een reisje voor niets...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 April 29, 2008, 21:54:56
edit2Rapporteer  
Ik ben er al een tijdje  niet meer geweest, en wilde laatst ook weer gaan. Een maat van me woont daar in de buurt. Buiten dat het een spot is met grote gevaren wel een relaxte spot, Zeker met Z tot ZW.

Maarja, na twee dodelijke ongelukken en diverse ernstige ongelukken helaas wel te verwachten Undecided

Rockanje moet beter aan te rijden zijn hoewel hemelsbreedt ietsje verder. Maar je kunt zowat de hele A15 afrijden richting maasvlakte tot aan afslag Brielle. Daarna bordjes Rockanje volgen.
Dat is een van de weinige spots die met Z-ZO te bevaren is in de regio ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.