Best kite 7m blauw/oranje uit het water gehaald op Brouwersdam, wie o wie?

max2611

Berichten: 11
Mei 01, 2008, 21:42:22
edit2Rapporteer  
Ola Kiters,
vandaag 1-5-08 heb ik mijn oude 7m Best kite moet releasen op de Brouwersdam. Hij is afgedreven richting de stenen dam in het noorden. De KNRM heeft hem niet kunnen vinden, maar heeft wel een Gaastra kite uit het water gevist. Iemand moet mijn Best Yarga uit 2004, kleur blauw/oranje, dus naar de kant hebben gebracht. Bij Natural High is iemand langs geweest die een Best kite had gevonden. De bar is bijzonder, details geef ik je als je me belt op 0654255628.
Dank alvast, Marnix
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Mei 06, 2008, 03:14:56
edit2Rapporteer  
Sorry dat ik het zeg hoor maar het was zuiden wind en het was gewoon keihard aflandig op de dam ik snap niet dat er nog mensen zijn die dan toch gaan varen.

Ik heb er wel iets van 5 richting ouddorp zien weg drijven.

Ik snap zoiezo niet he je gaat kiten je heb je vlieger in de lcuht en dan merk je toch dat het ziekelijk vlalgerig is en aflandig of niet dan??

Maarja suc6 met het vinden van je kite Wink
NickY!

Berichten: 112
Antwoord #2 Mei 07, 2008, 16:37:28
edit2Rapporteer  
waar was jij aan het varen dan kevin?
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3 Mei 08, 2008, 00:41:45
edit2Rapporteer  
niet op de dam ik heb er effe gekeken en ben toen naar een andre spot gegaan Wink
omdat ik alleen al de 5min dat ik aant kijken was 5 mensen in de problemen heb zien komen.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #4 Mei 08, 2008, 02:26:03
edit2Rapporteer  
Het is allemaal weer goed gegaan,maar indien er weer iemand in nood was geraakt was het weer een goede reclame voor onze sport  ThumpDown  .Sorry hoor maar als je gaat  kiten met aflandige wind ben je  niet goed wijs(en dan druk ik me heel netjes uit)   Huh  loser Huh
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #5 Mei 08, 2008, 03:41:15
edit2Rapporteer  
De reddingsbrigade heeft wel weer uit moeten rukken wat ik nou niet echt goede reclame vind omdat iedereen zonodige met aflandige wind moet kiten!!

maarja het blijft stom dat iedereen toch met aflandige wind blijft kiten!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #6 Mei 08, 2008, 06:33:01
edit2Rapporteer  
kev ik kan het niet meer als eens met je zijn

voor de dude die zijn best kwijt is (tis geen groot gemist)

eigen schuld dikke bult
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Mei 08, 2008, 16:33:07
edit2Rapporteer  
denk dat ze het nu wel snappen, komende offtopic reacties worden verwijderd, dank u, fijne dag
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 Mei 08, 2008, 17:58:03
edit2Rapporteer  
Morres: juist goed zoveel reacties. Met een zo'n stomme fout kun je het nl. voor zeer veel kiters verpesten. De KNRM houdt onze sport nauwlettend in de gaten omdat het veel risico in hun ogen met zich meebrengt. Dit soort acties sterkt hun mening alleen maar.

Overigens niets dan lof over de KNRM want ze hebben de beste bedoelingen, en echt helemaal top dat ze de kites teruggeven die ze bergen ThumpsUp
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #9 Mei 10, 2008, 22:06:02
edit2Rapporteer  
Gaastra is van een oosterbuur.
Wel een oproep op oase.com maar niet hier op KH of HL lekker dom dus.
Heb maar een link naar de KNRM gepost.
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #10 Mei 10, 2008, 23:32:40
edit2Rapporteer  
vandaag was op de dam met oostenwind een vader met zijn zoontje aan het klooien met een oranje/blauwe yarga 7mtr konden de kite niet eens in de lucht houden! Heb nog geadviseerd les te nemen! Hadden ook geen trapeze had echter dit topic niet gelezen waren duitsers!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.